Re: Staveniště Myslbekova - hlavně jáma III. Q 2009
Ovsem proc neni vyjezdova rampa alespon tak siroka, aby se do ni vesla JTT, to mi tedy hlava nebere...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Staveniště Myslbekova - hlavně jáma III. Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ovsem proc neni vyjezdova rampa alespon tak siroka, aby se do ni vesla JTT, to mi tedy hlava nebere...
Ovsem proc neni vyjezdova rampa alespon tak siroka, aby se do ni vesla JTT, to mi tedy hlava nebere...
Protože je to jenom ZS pro ražené tunely a TGC. Od TGC to dělá jiný dodavatel, tak ať si s tím svahem poradí sám. Navíc (pokud vím) se tunely budou dělat v otevřené (hodně hluiboké) jámě, tady pod pažením rampy.
No tak to nechapu proc jizni stena vyjezdove rampy okraj hloubeneho tunelu respektuje... A ze by se nekomu chtelo stavet tunel na dve pulky podelne, to bych se dost divil...
To byla samozřejmě trochu nadsázka, nějaká koordinace určitě existuje, a dodavetelé si snad nebudou dělat naschvály (prostorové a časové). Stěna rampy sleduje trasu tunelu, snad si nebudou překážet. O tomhle kousku tunelu máme opravdu ninimální informace a ani v infocentru nic moc nevědí (pro Metrostav to opravdu končí u TGC). Takže se můžeme dohadovat, diskutovat, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat.
No tak to nechapu proc jizni stena vyjezdove rampy okraj hloubeneho tunelu respektuje... A ze by se nekomu chtelo stavet tunel na dve pulky podelne, to bych se dost divil...
Protože jižní stěna výjezdové rampy je zároveň jižní stěnou stavební jámy hloubených tunelů. Zatímco severní stěna rampy co? Severní stěna rampy není severní stěnou stavební jámy hloubených tunelů ani náhodou. Takže je úplně putna, kde je. Tak jako tak si ji ten jiný dodavatel musí odtěžit. S polohou stěny tunelu to nesouvisí.
Jj, takhle jsem to nějak také chtěl napsat...
na staviništi operuje velký jeřáb firmy Švestka, copak tam asi dělá?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
na staviništi operuje velký jeřáb firmy Švestka, copak tam asi dělá?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
Tady to přijíždí: http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 8.jpg.html (tahač s černou bednou na kraji vpravo)
Docouváno pod jeřábem: http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
Tady to visí: http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 0.jpg.html
Akorát nevidím, kam to složili, během minuty pouhé minuty to nakonec zmizelo z kamery Viz. porovnání http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 5.jpg.html a http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 1.jpg.html
Aha! Tak proto to zmizelo, oni to šoupli do země
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
betonová jímečka...
Práce na Myslbekové pokročilo. K porovnání jak rychle pokračují práce lze vidět na odkazech pod galerií.
Na staveništi stojí vrtací souprava. Neví někdo co tam bude dělat? (není to ta zatoulaná - tahle je asi z Prašného mostu - tam jedna chybí.)
Eurovia si ohrazuje svůj "píseček", cedule "Zde staví Eurovia" se snad už ani na ten plot nevejdou.
Na staveništi stojí vrtací souprava. Neví někdo co tam bude dělat? (není to ta zatoulaná - tahle je asi z Prašného mostu - tam jedna chybí.)
Eurovia si ohrazuje svůj "píseček", cedule "Zde staví Eurovia" se snad už ani na ten plot nevejdou.
koukal jsem na situaci staveniště Mysleboka a nikde jsem nenašel místo, kde by vrtná souprava mohla ještě vrtat. asi tam jen odpočívá. Nepřesune se pak na Malovanku, až převedou dopravu?
Pokud náhradní komunikace za PATOČKOVOU bude skutečně vedená po mostě přes staveniště, tak budou snad potřeba piloty na krajích mostu a podle plánku i uprostřed ?
Eurovia naváží zeminu (asi tu co těží v dilataci C2 a E2), rozhrnuje a hutní na svém staveništi. Metrostav opět prohlubuje vjezdovou cestu do jámy.
Most přes jámu nebude, objízdná komunikace povede kolem východní a jižní stěny jámy.
Most přes jámu nebude, objízdná komunikace povede kolem východní a jižní stěny jámy.
Děkuji za cennou informaci. Mě se most zdál jako pitomost.Velké výškové rozdíly, střední opěry mostu v STT! Vedení kolem východní a jižní stěny je přirozenější. Větší délka komunikace zmenší její stoupání. Vedení přes tunely se doufám bude realizovat až budou vyráženy dál od portálové stěny.
Dovolil jsem si vyrobit aktuálnější situaci ZS Myslbekova (včetně objízdné komunikace) ke zveřejnění zde na stránkách, než je v rubrice Staveniště MO - Myslbekova.
edit kasme: jsem si jí nestihl stáhnou, snad ji někdo má, abysme ji mohli umístit
Na staveništi stojí vrtací souprava. Neví někdo co tam bude dělat? (není to ta zatoulaná - tahle je asi z Prašného mostu - tam jedna chybí.)
Eurovia si ohrazuje svůj "píseček", cedule "Zde staví Eurovia" se snad už ani na ten plot nevejdou.
Hlavně aby už Eurovia opravdu stavěla :-). Řešení objízdné komunikace oproti variantě "most" opravdu skvělé. Netušil jsem, že by se to nad portály před hradby mohlo vejít, to jsem mysel že byl hlavní důvod pro most...
Eurovia naváží zeminu (asi tu co těží v dilataci C2 a E2), rozhrnuje a hutní na svém staveništi. Metrostav opět prohlubuje vjezdovou cestu do jámy.
a nepřipravují tam teda už pláň pod tu provizorní komunikaci?
Důchodce napsal:Eurovia naváží zeminu (asi tu co těží v dilataci C2 a E2), rozhrnuje a hutní na svém staveništi. Metrostav opět prohlubuje vjezdovou cestu do jámy.
a nepřipravují tam teda už pláň pod tu provizorní komunikaci?
Nechci být kverulant, ale kamera by byla fajn natočená trochu víc doprava, když se tam teď něco děje:)
Nevím, co kde všude navážejí, ale není na provizorní komunikaci trochu brzo? Zvlášť když k SAT se začne dělat příští rok. Také že na nové situačce jsou kreslené dva staveništní baráky na druhé straně přes proviz. komunikaci, to by se jim trochu křížil provoz.
Důchodce napsal:Eurovia naváží zeminu (asi tu co těží v dilataci C2 a E2), rozhrnuje a hutní na svém staveništi. Metrostav opět prohlubuje vjezdovou cestu do jámy.
a nepřipravují tam teda už pláň pod tu provizorní komunikaci?
Je to možné, ale 1) překvapuje mě ta šířka a 2) kde by potom měla Eurovia své staveniště (myslím zázemí vlastní stavby)
vrtná souprava se pohnula
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 8.jpg.html
a míří do stavební jámy
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 1.jpg.html
a už je v jámě
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 8.jpg.html
dle situace bude vrtat jížní stěnu pilotovou stěnu od vzduchotechnického kanálu směrem k technologickému centru - napočítal jsem 14 kusů pilot
Vrtačka vyjela ven z jámy. To stihli vyvrtat všech 14 za tři dny?
Vrtačka vyjela ven z jámy. To stihli vyvrtat všech 14 za tři dny?
Proč ne, nejsou přece dlouhé?
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Staveniště Myslbekova - hlavně jáma III. Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.402 s, vykonaných příkazů: 30.