Re: Prašný most - co se děje v jámě :)
Oni už ho betonovali v neděli a rovnou ze dvou pumep, jel jsem okolo tramvají.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - co se děje v jámě :)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Oni už ho betonovali v neděli a rovnou ze dvou pumep, jel jsem okolo tramvají.
a kde jsou fotky? )
je to vlastně první "hloubený" strop na hlavní trase MyPra
Dneska se betonuje druhá vrstva strupu SJ10.
Současně se betonuje něco dole (kanály?) v JTT SJ9 (tam něco betonovali i v sobotu). A betonuje se i na jihu před portály
co jsme se dozvěděli v IC... bude ostatními doplněno a upřesněno )
byl tam odborník na Prašný most
výluky tram - až rok 2013
Brusnice 1.4. - 30.6.
PM 1.7. - 30.9.
... ještě bude nějaká mezietapa při které se musí vybudovat kousek podchodu Milady Horákové a schody na tram zastávku
demolice spadiště (zalití a jiná likvidace neprošla) až na dno od ledna 2012 cca 50 dní (20m pod základovou spáru tunelu)
západní část mostu Svatovítská by měla jít do provozu až s dokončováním křižovatky - dřívější zprovoznění (pro auta) by komplikovalo stavební práce
vjezd do garáží (spirála) se bude dělat až na konec...
reko Na Valech 2012
Upřesním a doplním, co si pamatuju, snad i chronologicky.
- Do prosince se bude dokončovat sekundér v STT Brusnice, potom forma vyjede ven a přes dráhu v PG3 (tam, co teď končí stěny tunelů) přejede do JTT.
- Do konce roku 2011 by taky měla být dotěžena celá jáma Prašný most.
- Na začátku roku by se mělo začít se sekundérem v JTT, ten by se měl dělat do července. Rozborka by měla proběhnout v tunelu, protože TGC1 v jámě Myslbekova má být v hrubé stavbě hotové do srpna 2012.
- Poté, co forma zajede do JTT, se bude konečně moct začít se stropy před portály Prašný most, TGC2 a garážemi. Je to práce na celý rok 2012.
- Začátek roku se stráví likvidací spadiště do stoky K, těch 50 dní by mělo být leden-únor 2012.
- Postupně se pokračuje a bude pokračovat s dilatacemi od východu. Zásypy východních dilatací by měly začít co nejdřív. Prý se včera betonoval strop D9, poslední dno by mělo být v D5 právě na místě spadiště někdy brzo po jeho likvidaci.
- S D5 se bude pospíchat, aby na její strop mohl být přesunutý jeřáb, který se tam přesune odjinud, aby uvolnil místo pro... stavbu garáží? Jeník mě snad doplní.
- Dopravní omezení pro rok 2012 jsou stejná jako letos, jenom nějakou dobu bude MH do centra mezi Sirotčincem a křižovatkou stažená do jednoho pruhu - v předstihu se bude budovat přeložka stoky H.
- Nevylučují se nějaké mezifáze ve východní části křižovatky včetně dočasných přeložek TRAM - koordinace se stavbou požárního výdechu.
- Podchod MH se bude stavět v několika fázích - napřed kousek v rámci stávající jámy bez výluk, pak další kousek se schodištěm k zastávkám TRAM (kvůli tomu se bude muset jáma malinko připažit) a nakonec zbytek.
- Výluky TRAM při navracení křižovatky do původní polohy a dostavbě podchodu MH byly plánované ve dvou fázích: 1.1.-30.3. 2013 jenom do Brusnice, 1.4.-30.6. 2013 komplet křižovatka. Kvůli archeologickému průzkumu v jámě se to posunulo o tři měsíce, takže do Brusnice 1.4.-30.6. 2013 a komplet 1.7.-30.9. 2013.
demolice spadiště (zalití a jiná likvidace neprošla) až na dno od ledna 2012 cca 50 dní (20m pod základovou spáru tunelu)
Neříkali proč? Takhle tam místo 20 m pevného zalitého podloží vznikne 20 m čerstvého zásypu. Původně jsem se domníval, že se ta šachta zachová a využije k odvodnění tunelu, když už tam tak hezky je.
(třeba při stavbě Letenského tunelu se šachta do Rudolfovy štoly také nezasypala, ale ponechala pod vozovkou)
jsem to nenapsal přesně...
neprošlo zalití strávající konstrukce, schodiště je v dezolátním stavu
takže bude celá konstrukce vybourána (hornickým způsobem) a vzniklá jáma následně zalita, po úsecích které budou odděleny ŽB deskou
forma je před tunelem
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
dalších 26 ks
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/111123/
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=13761
Zálivka sprašovou suspenzí? Co to je?
Řekl bych, že spraš rozmíchaná s cementem a vodou na velmi řídký ale dobře tekutý beton. POužití všude tam, kde není třeba nijak zvlášť vysoká pevnost, ale je třeba tím zalít celý prostor.
Spraš = jíl, občas s příměsí prachu a písku. Podle mě to musí časem extrémně sesychat a smršťovat se... Ale třeba se pletu... Ledaže by to ten cement zpevnil až na takovou úroveň, že by to udělalo nějakou strukturu aby se spraš neprosedala... Zajímavý...
Někde někdy (mám za to že jsem to četl tady na fóru, myslím že Nové Spojení) to byl plavený popílek
Někde někdy (mám za to že jsem to četl tady na fóru, myslím že Nové Spojení) to byl plavený popílek
To jo, ten se používá běžně. Ale to je přece jenom větší frakce než jíl.
Spraš není jíl, to je taková zákeřná hornina, která se smrští ne suchem, ale naopak namočením.
Letmo pohledem cestou na nákup: betonuje se stropní deska SJ9. Z několika pump, už na dálku to vypadá impozantně.
Ano, betonuje se stropní deska SJ9. Na SJ10 mají zabetonované skoro všechny stěny a sloupy větracího kanálu nad stropem tunelu, začali šalovat strop .
V SJ7 (nebo 6?) je a jihu zaizolované ztracené bednění a vyarmovaná stěna, začali šalovat.
V SJ5 kolem bývalého spadiště dobírají POSLEDNÍ výkopy na základovou spáru. Pak už budou jenom poslední výkopy pro kanály.
Šalovací skruž pro definitivy ražených tunelů už stojí před JTT..
Jáma Prašný most hlásí DOTĚŽENO! Už se jenom dohrabávají kanály v PG3 (nebo S+J 4)-
SJ10 - armuje se strop požárního větrání.
V SJ6 šalují poslední takt jižní stěny
V J5 si připravují zařízení pro vybourání a vytěžení bývalého spadiště
a i tady to mohu potvrdit obrázky
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/111203/
Ta jáma, to je to spadiště, co musí odtěžit?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 7.JPG.html
Ta jáma, to je to spadiště, co musí odtěžit?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 7.JPG.html
Ne, to spadiště je vlevo za rohem.
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=13780
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=13758
SJ 10 - armuje se strop požárního větrání, poslední kousky stěn a sloupů jsou zašalované a připravené k betonáži
SJ 8 - začali armovat strop JTT
SJ 6 - začali armovat kanály
S 5 - připravené šalování podklaďáků pro kanály
J 5 - pravděpodobně už bourají spadiště, nejasné jsou ty duté válce, možná je to vyřezaný dřík schodiště
PG2 - šaluje se strop JTT a betonují základovou desku v TGC
PG1 - šaluje se předštítek raženého tunelu JTT
fotky už připojil Kasme http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/111211/
P.S.. Omluva za ty tři zk..ené modré fotky , nevím, jestli zešílel foťák nebo já, snad si to přeložíte do přírodních barev , šlo jen o důkaz mého popisu
Betonují něco ve východní části jámy v cca 9.00 u severní stěny
a rybníček už vyschnul http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
jo a jak dlouho už je na PM čtvrtý jeřáb?
koukám, že od včera odbednili portál JTT
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
a čtvrtý jeřáb č. 3 byl už 11.12. ale 5.12. ještě nebyl
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - co se děje v jámě :)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.291 s, vykonaných příkazů: 68.