Re: Letná - uzavírka ulice Milady Horákové
Kapacita směru P6->P7 se myslím nijak zásadně nesnížila, dříve tam stejně u tram ostrůvku Sparta byl jen jeden pruh a celé to stálo kvůlu SSZ na Let. nám.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Letná - uzavírka ulice Milady Horákové
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Kapacita směru P6->P7 se myslím nijak zásadně nesnížila, dříve tam stejně u tram ostrůvku Sparta byl jen jeden pruh a celé to stálo kvůlu SSZ na Let. nám.
Včera cca 16. - 17. hodinou stal směr na Hradčanskou až ke křižovatce u letenského tunelu opačný směr volně průjezdný.
Dnes ráno
prašný most 7:55, sparta(semafory u zastávky tram) 8:04
nejvíc to stojí od PM do Badeniho, tam imho snížili kapacitu toho semaforu směrem P6->p7
od badeniho az ke sparte v podstate prazdno
pokud tomu tak je, tak je to velmi rozumny krok (aspon ve spicce) - autum je v podstate jedno jestli stoji kolem Sparty nebo uz od Prasneho mostu, ale X1 diky tomu muze jezdit rozumne rychle -> da se pouzit. Jinak totiz bylo rychlejsi jit pesky, coz vede jeste k vetsimu nas*ani mistnich (zdroj: nadavajici sousedi :-) )
Jeste aby slo X1 jezdit i opacnym smerem (P7->P6), ktery je pry jeste horsi ...
jo, ten smer P7-P6 je dost plny
a co je dalsi dusledek, je to, ze tramvaje maji vlastne o semafor vice, atak cestou z hradcanske do chotkovych sadu si pockate minimalne o 4-5 minut dele, hlavne v rani spicce,
zejmena kvuli tomu, ze mezi krizvovatku spejchar a badeniho/nahradni cesta se vejde jen jedna tramvaj.
zejmena kvuli tomu, ze mezi krizvovatku spejchar a badeniho/nahradni cesta se vejde jen jedna tramvaj.
nevim, jestli k tomuhle maji tramvajaci nejake instrukce, ale vcera vecer i dneska rano tam stavaly 2 soupravy za sebou. Kazdopadne je otazka jak dlouho budou jeste semafory na Spejcharu fungovat - uz ted maji vyznam jenom pro prechod pro chodce a i ten je problematicky, na druhe strane (byvale parkoviste) je sklad materialu a vubec to tam vypada jako na stavbe -> lidi by tam nemeli moc byt (dneska rano jsem se tam vyhybal skladani nejakych kusu zeleza, coz asi neni uplne bezpecne)
nevim, jestli tohle je to prave vlakno, ale jedna dopravni perlicka: ted vecer dokazal nejaky zrucny ridic projet M Horakove (jizni vozovkou) smerem od Prasneho mostu az k Badeniho, tam zabocil doprava prave do Badeniho - kde mel tu smulu/stesti, ze proti nemu jela mestska policie. Proste to projel tak, jak se vzdycky jezdilo :-)
Vyborne bylo taky jak ho mestska zablokovala - auta, ale zejmena X1 mely sakra co delat, aby policejni auto objely :-)
pěkné...
a vlákno si, řekl bych, taky trefil
nevim, jestli tohle je to prave vlakno, ale jedna dopravni perlicka: ted vecer dokazal nejaky zrucny ridic projet M Horakove (jizni vozovkou) smerem od Prasneho mostu az k Badeniho, tam zabocil doprava prave do Badeniho - kde mel tu smulu/stesti, ze proti nemu jela mestska policie. Proste to projel tak, jak se vzdycky jezdilo :-)
Vyborne bylo taky jak ho mestska zablokovala - auta, ale zejmena X1 mely sakra co delat, aby policejni auto objely :-)
i doplňuji fotodokumentací od věrného čtenáře
Zelená vlna: nehoda na kruhovém objezdu MH x U Sparty
Moc se nedivím. Jel jsem tamtudy X-1 v 9:50 a bylo tam opravdu hodně ucpáno.
Sakra, kam to dát jinam - ze stránek Prahy 7: od 4. května se chystá změna dopravního režimu na Letné (tedy pokud to někdo 3. května večer nezruší).
Asi to patří sem
na stránkách Prahy7 včerejší informace o pondělní změně dopravy
http://www.praha7.cz/9592_Od-pondeli-se … m-na-Letne
viz titulka...¨¨
horská dráha hadr...
jižní koridor zůstal obousměrný pro staveništní dopravu...
aktualizován článek na titulce http://mo.ttnz.cz/
Tak na Letné už došlo ke změnám nového dopravního značení
hlavní silnice při návratu do ulice Na Špejchaře zrušena
pod přikázaným směrem dodatek "mimo vozidla stavby"
přes bývalý kruhák se zase jezdí i když je tam zákaz mimo stavbu...
Takže se jezdí podle toho, kdo se kam trefí - nebo kam jede ten před vámi
do kruháku možná kopnou až zítra (po fotbale)
ale v 11:30 krásně průjezdné
teď to zkusím ještě obráceně...
Nevím kam přesně to patří (kdyžtak to Kasme přesuň)...
Z fóra Praha7.cz:
- 18.5. 2009 zahájení výluky na trati ČD v úseku stanice Veleslavín – Masarykovo nádraží
- 1. 9. 2009 zahájení výstavby nového Trojského mostu
- 31.7. 2009 obnovení provozu na trati ČD ve výše uvedeném úseku
- 1. 7. 2009 obnovení provozu tramvají Letenské nám. – smyčka Špejchar
- 18. 7. 2009 zahájení výluky tram v úseku Nádraží Holešovice – Trojská – zřízení jednokolejného provizoria na tubusu Blanky v Troji
- 18. 9. 2009 zahájení provozu tram v tomto úseku (v Troji po jednokolejce)
- 18.9. 2009 v případě, že bude odsouhlasena totální uzávěra křižovatky Partyzánská – Vrbenského v termínu 18.7.2009 – 18.9.2009 pro definitivní uložení tramvajového svršku, bude termín provozu tram zahájen 18.9.2009 v tomto úseku
- 1. 11. 2009 obnovení provozu tramvají Letenské nám. – Badeniho
- 1. 11. 2009 zahájení totální výluky tramvají křižovatky Prašný most
- 14. 11. 2009 (ale spíše 21.11.2009) obnovení provozu tramvají v úseku Svatovítská – U Brusnice
- 3. 1. 2010 zahájení úplné výluky IAD a MHD ul. Patočkova pro stavbu 65B
- 6. 3. 2010 zahájení totální uzávěry tramvají Prašný most
- 11. 6. 2010 ukončení totální uzávěry Prašný most – provoz tramvají v úseku Svatovítská – U Brusnice
- 1. 9. 2010 obnovení provozu MHD v úseku Letenské nám. – Hradčanská – Prašný most vč. komunikací
- 30. 11. 2011 zprovoznění části MO Blanky v úseku Pelc – Tyrolka křižovatky U Vorlíků
- 30. 11. 2011 zprovoznění nového Trojského mostu
- 30. 11. 2012 zprovoznění zbylého komplexu Blanka vč. všech povrchových komunikací a úseků
Je to hodně podobné, jako seznam na stránce http://mo.ttnz.cz/informace/harmonogram … i-omezeni/ , ale poněkud aktualizovaný.
- 1. 9. 2009 zahájení výstavby nového Trojského mostu
Nemá to být 1.6. (původně 1.5.)? Usuzuji dle zpráv z tisku a chronologie odrážek.
No překvapilo mě to také... 4 měsíce je 1/3 roku... a to už je znatelný skuz. A zrovna na tomto datu jsem si ověřil rozdíl oproti Kasmeho harmonogramu.
Provoz má být zahájen v listopadu 2011, takže pořád mají vlastně rezervu.
Tak pred cca 40 minutama se zacalo jezdit zase po objízdné komunikaci mozna to je tim ze u infocentra jsou polozeny a hotovi koleje mozna proto
Tak pred cca 40 minutama se zacalo jezdit zase po objízdné komunikaci mozna to je tim ze u infocentra jsou polozeny a hotovi koleje mozna proto
Tak to bylo v plánu... i když původně až 1.6., ale pokud jsou koleje hotové...
kofola napsal:Tak pred cca 40 minutama se zacalo jezdit zase po objízdné komunikaci mozna to je tim ze u infocentra jsou polozeny a hotovi koleje mozna proto
Tak to bylo v plánu... i když původně až 1.6., ale pokud jsou koleje hotové...
Jedou hodne rychle kazdy rano kdyz jdu tak kolem 7 se maká o sto šest
nemáte někdo to vizulaci z okolí sparty ?? zajímalo by mě jestli tam bude trava nebo jestli to cely vyasfaltuji jinak ty sloupy mi tam moc neladej do ty letny jak sem dneska na to koukal
zítra by se měla vrátit automobilopvá doprava na část ulice Milady Horákové. Jsem zvědat zda to tak bude nebo bude nějaký odklad
na nové jížní vozovce se nejspíše objevilo dopravní značení , že by se už co neviděl změnila doprava na Letné
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Proč se to vlastně nenechá jezdit v současné trase? Zdá se mě to i lepší... Ale pravděpodobně zde byla nějaká podmínka "z objízdné komnuunikace na Letné auta pryč hned jak to půjde"?
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Letná - uzavírka ulice Milady Horákové
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.161 s, vykonaných příkazů: 59.