Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
podle me ten mix to jel jenom otocit. tj prijizdeji po MH od zapadu, na Spejcharu to otoci a jedou to vyklopit
mezitim se propletaji davy lidi a to vsechno v 3cm vrstve bahna :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 14 15 16 17 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
podle me ten mix to jel jenom otocit. tj prijizdeji po MH od zapadu, na Spejcharu to otoci a jedou to vyklopit
mezitim se propletaji davy lidi a to vsechno v 3cm vrstve bahna :-)
a v rohu už se začíná zřejmě finální vrstva... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - čtvrtek 10.12.
Zásypy A+D se neustále zvedají, zatím do rovinky; svahování přijde zřejmě až za chvíli.
Spodní vrstva výztuže v díle C (dilataci si netroufám odhadnout) se zdá být skoro hotová.
A ještě pohled do jámy E proti webkameře.
Postavení betompumpy umožňuje současné "napájení" ze dvou mixů, proto ty manévry.
Je hotov podkladní beton v H2.
Dilatace C, podle položených armovacích prutů,(na čele směrem k B jsou ohnuté nahoru) jde opět o samostatnou dilataci. Takže skutečně budou tři dilatace C.
Zemní vrták už byl v poledne se záporami na rohu ČP a kuchyně HANÁK, takže podle mého už mimo stavbu 0080 PM-Hrač.
Slepenice - pátek 11.12.
Zásypy D+A+B pokračují dnes vápněním a hutněním. Na západní straně slepenice si všimněte vyznačené čáry v zásypu - trasy kabelovodu, která povede od komory na stropě D rýhou ve vozovce Milady Horákové do další komory před rohákem Milady Horákové 127/Tychonova.
V armování C2 se pokračuje vcelku čile, jak je vidět. Na severní straně konstrukce v průchodu pod tratí se cosi betonuje. Na jižní straně konstrukce vznikla ve vozovce Milady Horákové další rýha pro pokračování IS z trámu směrem na jih.
A na závěr pohled do jámy E, aby bylo vidět postupnou navážku pod výklenek ve stropě E3.
Pro mě neuvěřitelné, již v pátek ráno se odbednilo.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Dilatace H2 -zaarmovaná spodní vrstva.
C1 JTT připraven podklad pod podkladní betony.
C2 zarmováno už se čistí, takže zítra max. pozírří betonáž.
Jáma E -trošku odtěžili u sev.stěny pro kotvy první úrovně.
Dilatace H2 -zaarmovaná spodní vrstva.
C1 JTT připraven podklad pod podkladní betony.
C2 zarmováno už se čistí, takže zítra max. pozírří betonáž.
Jáma E -trošku odtěžili u sev.stěny pro kotvy první úrovně.
pořád mi není jasné, jak je to s těmi dilataceni C... zaarmovaná část je opravdu spíše třetina než polovina. duchodce už 10.12. psal o třech dilatacích C pochopil jsem , že se čislují od západu. Jestli by bylo možne to pro tuhle diskusi nejak sjednotit. Teď v tom mám guláš (segedýn).
pořád mi není jasné, jak je to s těmi dilataceni C... zaarmovaná část je opravdu spíše třetina než polovina. duchodce už 10.12. psal o třech dilatacích C pochopil jsem , že se čislují od západu. Jestli by bylo možne to pro tuhle diskusi nejak sjednotit. Teď v tom mám guláš (segedýn).
Szekelský guláš dobře udělaný je velmi příjemná záležitost
Smířil jsem se s tím že kvůli postupu prací trochu přeorganizovali dilatace oproti schématu, které máme k disoposici. Vymyslel jsem, že C1 je zhruba původní, C2 zkrácená, C3 (nová) je část C2 a větší část E1. Zřejmě se to pak projeví i v číslování Éček.
Zítra bych to na betonáž neviděl. Ještě není zabedněno. Pochopitelně dokumentuju.
Jenom se chci zeptat: to co vidíme na kameře Hradčanská, je nejspíš stropní deska, že?
pokud myslíš to bílé, pak ano
tady je z jiného pohledu: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
při betonáži: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
a ještě jeden komplexní pohled při armování: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ewsIndex=1
Jenom se chci zeptat: to co vidíme na kameře Hradčanská, je nejspíš stropní deska, že?
To je fakt roztomilá otázka.:) Už dlouho jsme tu nikoho nového neměli.
Věřím, SPCV, že nezůstaneš jen u jedné lopaty
Slepenice - sobota 12.12. (omluva za nedokonalé slepení), neděle 13.12., pondělí 14.12.
Zásypy zase zvolna pokračují, dnes i na východní straně. Kabelovod D->Milady Horákové rovněž.
V C1/JTT se profiluje a hutní terén pod podkladový beton, z rampy B2-C1/JTT se odtěžuje shora poslední klínek.
Výztuž C2 dospěla skoro do finiše, dnes začali bednit severní stranu.
Na trám byly položeny první trubky, v komplexnějším pohledu na konstrukci uvidíte i návazný vodovod na jižní straně.
A na závěr jáma E: profilace a hutnění terénu E3/JTT, rovnání hlav E3/STT, odtěžování v dalších dilatacích. Vpravo nahoře uvidíte v pilné práci i vrtnou soupravu.
Co pak je to za "íčko"... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
...že by zápora...
To "ičko" je skutečně zápora, pokračovali v jejich vrtání v jižní stěně.
Jinak dělali podkladní beton v H1.
Dočišťování hlav v jižní stěně C1.
C2 je připravena na betonáž.
Slepenice bude za chvíli - pravda, bez jižní stěny, která na ní není vidět.
Slepenice - 15.12.
Kabelovod D-MH už se betonuje, chybí jenom západní pruh část přes vozovku MH.
Zásypy na východní straně dílu B jsou už docela solidní.
Rampa B2-C1/JTT je pryč, žehlí se terén dole (tedy žehlil by se, kdyby nebyla taková kosa).
C2 je zralá na beton. Zase ta teplota?
Autojeřáb u trámu pokračuje v usazování trubek.
co to tam vykopali zy jámy vedle výjezdové rampy u výdechu metra? je to vidět,jak je to ohraničení páskou.
Už se betonuje C1
měla by to být C2
No sláva. Jdu vytrčit foťák do okna.
Slepenice - středa 16.12.
Hotová část kabelovodu D->MH je zakryta, do zbytku přes levý jízdní pruh se zatím nepouštějí.
Díry za vnější stěnou výjezdové rampy se nemění, kupodivu jsem nic takového nenašel ani v koordinační studii.
Jak už řečeno, betonuje se spodní vrstva stropu dilatace C2. V C1/JTT je vyprofilováno, uhrabáno, zhutněno.
Kladení trubek na trám přes strop C3 pokračuje směrem na jih, od jihu se připravuje napojení vodovodu.
A nakonec jáma E proti webkameře: v dilataci E3 (možná i E4? nevím)/JTT je vyprofilováno a uhlazeno, dokonce jsou položené "obrubníky" podkladního betonu a boční strana výklenku jištěna bedněním. V E3/STT se naváží rubanina do výklenku ve stropě.
---
Poznámka: označení dilatací jsou jenom orientační, pámbů ví, jak to vlastně je.
Slepenice - čtvrtek 17.12.
Moc toho v té předvánoční idylce vidět není, ale přece něco.
- V jámě za vnější stěnou výjezdové rampy je osazena jímka.
- Pod sněhem v C1/JTT už jsou zaznamenatelné obrubníky pro podkladový beton.
- Napojování vodovodu na trubku přicházející přes trám od severu pokračuje.
- A nakonec pohled do jámy E na profilování terénu v E3/STT.
Stránky Předchozí 1 … 14 15 16 17 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.159 s, vykonaných příkazů: 77.