Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
navazuje na předešlé vlákno http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=8766#p8766
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
navazuje na předešlé vlákno http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=8766#p8766
ty trubky ze stropu tunelu zkrz zásyp na povrch jsou pro nějaké sondy, jejích název jsem zapomněl
Čtvrtek 1.10.
Dilatační díl D: Horní vrstva stropu D7 je vybetonovaná, rozebírá se bednění a hned nato se doplňuje chybějící část spodní vrstvy výztuže D8. Pilně se dokončuje výztuž boční stěny výjezdové rampy u D7.
Dilatační díly A+B: v kanalizační odbočce byly osazeny dva válcové díly, ze kterých půjdou nahoru skruže. Kubus přeložky u severní stěny byl opatřen plachtou, netuším proč.
Dilatační díl C: těží se v severní stěně, frézuje v jižní. Semafor na MH je v provozu, lidé přesto přelézají o deset metrů vedle.
A abych nezapomněl - aby se dalo posoudit, jak tlusté jsou tyče výztuže podzemních stěn, tady je detail těch převýšených vrchů v dělicí stěně D8.
Začátek nového kvartálu přímo vybízí ke srovnání s pouhé tři měsíce starou slepenicí - myslím, že se toho stihlo docela dost, a to ještě na slepenicích nejsou vidět dilatace D3-D6.
A abych nezapomněl - aby se dalo posoudit, jak tlusté jsou tyče výztuže podzemních stěn, tady je detail těch převýšených vrchů v dělicí stěně D8.
Chybí tam krabička sirek
Osobně je odhaduji tak na třicítky, klidně i větší (a jestli menší, tak o malinko). To se v ruce opravdu špatně ohýbá.
S_M_Lomoz napsal:A abych nezapomněl - aby se dalo posoudit, jak tlusté jsou tyče výztuže podzemních stěn, tady je detail těch převýšených vrchů v dělicí stěně D8.
Chybí tam krabička sirek
Osobně je odhaduji tak na třicítky, klidně i větší (a jestli menší, tak o malinko). To se v ruce opravdu špatně ohýbá.
Souhlas, byl to jen nápad a teď vidím, že nebyl zrovna nejlepší
Jeden postřeh slovem, obrázky zítra: dnes během dne byl zavřen i druhý výstup z podchodu metra směrem na bývalé tramvajové ostrůvky do centra. Jediné východy na povrch jsou teď tedy jenom na jižní chodník Milady Horákové - a na X1 a Dejvickou se musí přes přechod MH se semafory.
Pátek 2.10.
Dilatační díl D: evoluce. Finišuje se spodní vrstva výztuže stropu D8 a výztuž boční stěny v D7.
Dilatační díly A+B: zasypává se odbočná větev kanalizace. U severní stěny vzniká nová přípravna armokošů, to ta na stropě podchodu nestačí?
Dilatační díl C: osazuje se nejvýchodnější lamela severní stěny.
A k té včerjší změně: jsou zavřeny oba "tramvajové" východy z podchodu (pohled od X1). Takhle to vypadá zdola.
jaky je vlastne posledni vyvoj okolo stavebnin? jsem se vcera dival, ze tam porad jeste stoji ...
Odvolání majitele stavebnin proti konkursu bylo zamítnuto už někdy v létě. Akorát jeden z věřitelů podal žalobu na insolvenčního správce - jde o to, jestli jeho pohledávka je promlčená (říká správce) nebo není (říká on). Nejspíš kvůli tomu bylo svolané na 7.10. speciální přezkumné jednání, jak se píše v insolvenčním rejstříku. Takže příští týden - a pak uvidíme, ale stejnak ještě nebyl zveřejněný znalecký odhad ceny baráku a tím i hodnota konkursní podstaty.
Po víkendu zase slepenice. Sobota 3.10., neděle 4.10., pondělí 5.10.
Dilatační díl D: během víkendu byla dokompletována boční stěna výjezdové rampy v dilataci D7, zbývá odbednit západní segment. V dilataci D8 je hotová spodní vrstva i s kozlíky mezi vrstvami a kabelovými průchodkami. Stav v sobotu, v neděli, dnes.
Dilatační díly A+B: odbočná větev kanalizace je zasypávána, dnes přivezli skruže. Jedna věc mi není jasná - mezi kanály v místě, kde odbočka odbočuje z přeložky, je malá vzdálenost, ale jejich vrcholy nejsou na stejné úrovni. V armovně se pilně armuje...
Dilatační díl C: ... tedy v obou armovnách se pilně armuje. Odtěžila se jihozápadní část dílu C1, až se nám odhadlil rantl stropu dilatace B2. V tom místě byl vylit i pojezdový beton. No a pochopitelně se těží podzemní stěny, severní i jižní.
- mezi kanály v místě, kde odbočka odbočuje z přeložky, je malá vzdálenost, ale jejich vrcholy nejsou na stejné úrovni.
Na tu šachtu zjevně přijdou ještě dvě skruže a konus, tím se dostanou na stejnou výšku.
edit: v pondělí už chybí jenom konus.
Ah so - mě zmátla zužující se část, kterou jsem považoval už za konus. Nevšiml jsem si, že má falc obráceně.
Už látají tu díru v severní stěně D8.
Nejsou mi jasné dvě věci :
A) proč ještě nebyly vytaženy traverzy z již téměř zasypaných záporových stěn
B) co je příčinou uzavření dvou východů z metra (dříve tram. směr Letná)
Nejsou mi jasné dvě věci :
A) proč ještě nevytáhli traverzy z již téměř zasypaných záporových stěn
B) co je příčinou uzavření dvou východů z metra (dříve tram. směr Letná)
Add B) odhaduji (nebo se spíš dohaduji), že by to mohla být příprava na finální úpravu povrchu, kdy výstupy z metra budou na povrchu jistě vypadat jinak a je třeba je tedy uzavřít, aby se mohly přestavět. Ale opakuji - je to dohad, nemám to ničím podložené
Děkuji - ohleduplnější variantou by bylo renovovat je postupně, protože obyvatelé z okolí Hradčanské si užili (a ještě užijí ) své i bez zbytečných "dopravních šikan"
embart napsal:Nejsou mi jasné dvě věci :
A) proč ještě nevytáhli traverzy z již téměř zasypaných záporových stěn
B) co je příčinou uzavření dvou východů z metra (dříve tram. směr Letná)Add B) odhaduji (nebo se spíš dohaduji), že by to mohla být příprava na finální úpravu povrchu, kdy výstupy z metra budou na povrchu jistě vypadat jinak a je třeba je tedy uzavřít, aby se mohly přestavět. Ale opakuji - je to dohad, nemám to ničím podložené
Já se spíš dohaduji, že tam budou potřebovat prostor pro výjezd z jámy, podle toho, jak si připravují v jámě rampu. Necháme se překvapit.
ty trubky ze stropu tunelu zkrz zásyp na povrch jsou pro nějaké sondy, jejích název jsem zapomněl
Už jsem se dověděl - budou to sondy pro kontrolu sedání. Tam, kde je husí krk se bude měřit elektronicky, jinde mechanicky.
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/074.html
Tak v té stěně bude asi opravdu díra.
Co to bude na konci dilatace G?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/086.html
Vypadá to, že na jihu je vybetonovaný nejaký blok a zápory nepokračují rovně.
Na severu jsou nižší zápory s betonovým trámem.
Co to bude na konci dilatace G?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/086.html
Vypadá to, že na jihu je vybetonovaný nejaký blok a zápory nepokračují rovně.
Na severu jsou nižší zápory s betonovým trámem.
pokud je mi znamo, tak tam zacina dalsi stavebni usek a budou se muset delat prelozky...
Co to bude na konci dilatace G?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/086.html
Vypadá to, že na jihu je vybetonovaný nejaký blok a zápory nepokračují rovně.
Na severu jsou nižší zápory s betonovým trámem.
Je tam rozhraní staveb. Třeba jsou tam nějaké nepřeložené kabely... Nebo aby auta nespadla do jámy
Tady by se mělo pokračovat až po převedení dopravy na severní stranu a dočasnou komunikaci...
Co to bude na konci dilatace G?
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/086.html
Vypadá to, že na jihu je vybetonovaný nejaký blok a zápory nepokračují rovně.
Na severu jsou nižší zápory s betonovým trámem.
Na jihu je několik betonových pilot (místo zápor) trochu šikmo ke stěně pažení, při troše štěstí by tunel mohl projít vedle.
A na severu jsem pořád hloubal, nač je to rozšíření, když v plánku nic takového není, a ona potvora sjízdná rampa do jámy
Slepenice, úterý 6.10.
Dilatační díl D: odbedněn poslední segment boční stěny v dilataci D7, snad už se konečně začne s horní vrstvou výztuže stropu D8.
Dilatační díly A+B: zásyp odbočné větve kanalizace komplet. U armovny na stropě vznikla panelová vozovka pro jeřáb.
Dilatační díl C: dokompletovaly se vodicí drážky střední stěny až k dilataci B2, v jižní stěně tuším chybí jenom výklenek.
A během včerejška se začalo obcházet mezi zastávkou X1 a přechodem na Dejvickou po nové cestě - pohled od Dejvické, od jižní vozovky Milady Horákové.
Středa 7.10.
Dilatační díl D: zásyp pokračuje až do D7. Výrazný pokrok v armování horní vrstvy výztuže stropu D8. Za dilatací D8 se v prostoru výjezdové rampy objevilo lešení.
Dilatační díly A+B: konus kanálu, u kterého jsem se tuhle podivoval výšce, byl doplněn o další konus a výška je dorovnána.
Dilatační díl C: těžení podzemních stěn pořád pokračuje v severní i jižní stěně - myslím, že už konečně vytáhli ten drapák ze střední stěny. V místech budoucího východu na Dejvickou se objevila taková zvláštní věc - nevíte někdo, co to je?
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.195 s, vykonaných příkazů: 84.