Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
zřejmě brzy vyjede i hydrofréza, nemají ted kde těžit podzemní stěny.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 13 14 15 16 17 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
zřejmě brzy vyjede i hydrofréza, nemají ted kde těžit podzemní stěny.
Slepenice sobota 5.12., neděle 6.12., pondělí 7.12.
Jak už bylo řečeno včera odpoledne Důchodcem:
- mohutné vrstvy zásypu na stropech dílů D a A;
- uklizení prostoru po armovně na stropě B - odjel i jeřáb;
- podkladový beton v C1+C2/STT a C2(celá?)/JTT, rampa pořád netknutá.
Zasypává se prostor, kudy se chodilo z vestibulu metra k tramvajím směr centrum. V neděli beton na místě východů opatlán gumoasfaltem (nebo čím), dnes zakryt fólií. Trubky na konstrukci zatím ukládat nezačali.
Dilatační díl E vidíme na webkameře - takže snad jenom poznámku, že byla odtěžena nejvýchodnější možná lamela severní stěny, která je mimo obraz.
Začali odtěžovat vjezdovou rampu do C.
Když se neměří: - V místě trámu, pro zpevnění záporové stěny, přivařili na "I" profili nosník a ten podepřeli dvěma nosníky. Zabetonovali je "dovnitř" železné konstrukce. Jenže proti podpěře je za záporovou stěnou jedna z rour. Takže řezat a přivařit "vně" konstrukce.
No sláva, konečně! Jenom jsem zvědavý, kudy se bude dostávat do jámy technika a materiál pro úpravu terénu pod podkladový beton.
No sláva, konečně! Jenom jsem zvědavý, kudy se bude dostávat do jámy technika a materiál pro úpravu terénu pod podkladový beton.
Copak do jámy, to by pořád ještě šlo, ale jak se pak dostane ven!
A nebo je další možnost, že tento kousek se bude rovnat pomocí nejstarší známé mechanizace - nastoupí četa maníků a budou hrabat a šlapat. :D:D
nebudou vytahovat zápory, ani je uřezávat?
No sláva, konečně! Jenom jsem zvědavý, kudy se bude dostávat do jámy technika a materiál pro úpravu terénu pod podkladový beton.
no,když to budou upravovat UDS jako doposud, tak do jámy ani zajíždět nemusí, stoupne si na kraj a a ten kus si myslím,že její rameno doáhne, proto možná mají zabetonovanou tu půlku dilatace
S_M_Lomoz napsal:No sláva, konečně! Jenom jsem zvědavý, kudy se bude dostávat do jámy technika a materiál pro úpravu terénu pod podkladový beton.
no,když to budou upravovat UDS jako doposud, tak do jámy ani zajíždět nemusí, stoupne si na kraj a a ten kus si myslím,že její rameno doáhne, proto možná mají zabetonovanou tu půlku dilatace
To by mohlo jít... No, nebude to dlouho trvat a uvidíme.
V neděli beton na místě východů opatlán gumoasfaltem (nebo čím)...
Hydroizolační stěrkou.
Ten tam takhle dře celý den?
Jestli už zasypávají původní části vestibulu metra, v jakém stavu je jeho izolace - tam je nějaká přizdívka nebo něco? Aby tam neteklo, pokud do toho někde rýpli.
Ještě bych chtěl připomenout, že na kraji dilatace B, tam kde teď byla rampa do C, byla nezabetonovaná vykouslá část s matkami pro našroubování výztuže. To by se pomalu mohlo ukázat, k čemu to poslouží. Pokud si vzpomínám, tak tuto záhadu tehdy nikdo nerozšifroval
Včera toho z rampy C moc neodtěžili, ale dnes už to asi myslí vážně - hned po ránu tam byl bagřík a několik náklaďáků
už se betonuje první vrstva stropu dilatace E2
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Lanový bagr z E je rozebrán. V místě bývalé svařovny armokošů je už zemní vrták.
že by teda vrtaly zápory dál už nyní?
Slepenice - úterý 8.12.
Zásyp na stropech A+D už se pomalu rozhrabává. Na jižní záporové stěně zmizly zápory. Podle toho, co leží na povrchu, byly odříznuty. Tam to nevadí - bude tam tramvajové těleso/vozovka a nepůjde se do téhle hloubky, ale jsem zvědavý na severní stěnu, kde se pozdějc má stavět.
Jak už psal Důchodce a Embart, odtěžuje se rampa B2-C1/JTT. Pohled do jámy C od východu snad napoví. Roury zpod železniční trati už přesahují na betonový trám, ale prokazující fotka byla dnes moc tmavá. Račte si mimochodem všimnout složených rolí separační fólie a výztuže na stropě.
Zásypy místa za východy z vestibulu metra pokročily zase o něco výš.
A nádavkem obligátní pohled do jámy E od západu.
Severně od kolejí (zhruba proti betonovému "trámu") začli hloubit jámu (už na včerejší slepenici je vidět rameno se lžící)
Patrně si přiipravují podmínky pro prostup "inženýrských sítí" pod kolejema.
Slepenice - středa 9.12.
Zásyp na stropě A+D je zas výš - v oblasti okolo výdechu z metra už je skoro na úrovni terénu. Zápory byly i na severní straně zlikvidovány odříznutím.
Rampa B2-C1/JTT byla zkrácena a snížena už ve své části na stropě B2, takže v jámě C je skutečně minimální kousek.
V dilataci C2(?) už včera položili separační fólii a začali s armováním spodní vrstvy.
Zásyp východůl z metra už dosáhl úrovně trámu.
Že v jámě E byla včera vybetonovaná spodní vrstva stropu E2, není nutné nějak zvlášť připomínat. Zajímavější jsou práce dál - proč oplachtovali některé vrchy podzemních stěn v E3, to bych teda rád věděl.
Na E3 budou zase na stropě výklenky pro větráky. Proto se naváží rubanina a proto ty plachty, aby se nedostala navážka mezi armaturu.
Rozdělali největší jeřáb, cobyl na nosiči LEIBHERR HS855.
Jinak zemní vrták pokračuje se záporami v jižní stěně směrem ke Špejcharu.
...proč oplachtovali některé vrchy podzemních stěn v E3, to bych teda rád věděl.
Jo, jo, jak píše Důchodce, aby si neznečistili zarovnané hlavy podzemních stěn. Ale proč mají tu plachtu rozprostřenou do šířky pod tím násypem, ha?
Z poslední slepenice mi vyplývá, že žádná dilatace C3 není. Jen dilatace C1 a C2, betonované po půlkách. Na pohled to tak vychází, leda by fotka moc zkreslovala.
Tunelblance nelze věřit. Je to holt ženská.
Jenomže ta již hotová část má směrem k B-ku dilatační těsnění, takže její druhá polovina musí být pod současným přechodem.
Edit: Taky by mohli být C-ka delší a betonovat se na třikrát...
To co je zabetonované je samostatná dilatace. Má dilatační těsnění na obou stranách, a pokud by to měla být jen půlka, tak by zní musela koukat armatura.
Problém plachty v E rozprostřené do šířky mě taky zarazil. Myslím si, že je to kvůli soudržnosti podkladu - už odbagravali pojezdový beton a ta navážka rubaniny je přece jen vyšší a byly by na jílu.
S betonováním horní vrstvy E2 se začalo po sedmé.
A už je i světlo... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Jeden mix jel i směrem k Badeniho... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
a nebo, že by se tam někudy protáhl a ušetřil si kus kolony?
Stránky Předchozí 1 … 13 14 15 16 17 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.368 s, vykonaných příkazů: 47.