1

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Téma pro diskusi o povrchovém řešení...

zdroj: praha6.cz

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je někde k dispozici plán prostorového uspořádání křižovatky Milady Horákové - Badeniho/Pelléova po dobudování městského okruhu. Zajímalo by mě, jestli bude zachováno parkoviště přiléhající k železniční trati v ulici Milady Horákové mezi křižovatkami s Pelléovou a Bubenečskou. Na studiích dostupných např. na http://mo.ttnz.cz/staveniste/hradcanska/ to tak nevypadá, resp. tento prostor je zakreslen zelení. Pevně doufám, že jde jen o kreativitu projektanta a ne záměr, protože zeleň v tomto místě snad ani nemůže přežít a opravdu nevím, kde bychom pak měli parkovat.
Děkuji za info
[11.05.2008] nová otázka Vratislav Sejk

Vážený pane Sejku,
budoucí uspořádání tohoto prostoru není ani tak věcí dostavby Městského okruhu, ale výhledové urbanizace celé lokality mezi Prašným mostem a Špejcharem (viz např. před časem zveřejněná urbanistická studie). Z toho důvodu je v této chvíli předčasné hovořit o cílovém stavu.
V blízkém období je předpokládáno zahájení modernizace železniční trati Praha – Kladno, která v místě podél dnešního parkoviště bude dvoukolejná a zahloubená. Teprve po dokončení této dopravní stavby bude možné uvažovat o konečném vzhledu a využití uvedeného prostoru.
S pozdravem
Bc. Jan Záruba
člen RMČ
[12.05.2008]

2

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Dr. Fe1 napsal:

A když jsme u toho v čem má AutoMat pravdu (kromě toho že ve spoustě věcí nemá), tak mě štve tohle:

http://www.ceskedalnice.cz/foto/mof5/sl … ka_21.html
http://www.ceskedalnice.cz/foto/mof5/sl … ka_22.html

Na Prašném mostě přibylo pruhů a především byly zrušeny úrovňové přechody pro chodce !!! a místo nich jsou navrženy nesymslné podchody  sad   Všichni víme jak v praxi takové podchody vypadají:  odpadky, pomočené zdi, bezdomovci, feťáci ..... obzvlášť když to není příliš frekventované místo a podchody jsou poměrně dlouhé a úzké, tak to bude v tomto směru špatné. Lidi se tam budou štítit a bát chodit. Kdyby se tohle podařilo změnit, tak bych jim poděkoval. Na některých místech stále převládá preference aut před chodci a schazuje se tím tak hlavní účel tohoto díla (auto pod zemí, na povrchu lidi).

tomis napsal:

mám takovej pocit, že tohle už se jim podařilo dosáhnout a projekt přechodů byl přehodnocen, ale teď nevím kde to psali

Wizard_01 napsal:

Taky jsem o nejakych zmenach slysel a hlavne protestech. Je to dobre, protoze, pokud se to postavi ... je pozde. Jeste ze tam domaluji alespon cyklo pruhy, ale na Prasnem moste, 3 pruhy na Kulatak, to je opravdu zhola nesmysl (3x vic nez ted a i ted to staci...). TOTALNE nechapu smysl vytahu na Malovance a to tam bude jeste JEDEN! Pritom stacilo jenom schody zmenit na rampu. Bohuzel by ale vytarska firma nemela kseft, chapu, a vznikl by pak dobry zpusob jak se z Malovanky dostat pesky na Petynku (v pripade dostaveni spojeni nahoru k Pyramide) a cyklisti by nemuseli sedat z kola. To je ale arogance...

Vytah se za par mesicu nebude dat pouzivat. Krom toho, Malovanka mela byt pod zemi cela :-( ale to uz je jina story a problemy (o problemu s vrtulnikem vim)

A dale ... kdyz uz musi byt na povrchu min 2 pruhy pro pripad uzavreni. Opet nesmysl - nic takoveho pro Strahov neni!. Minimalne bych na jeden pruh namaloval BUS + cyklo a donutil lidi jet tunelem. Proc ma byt 2 nahore a 2 v tunelu. TJ. 100% zkapacitneni komunikace :-D Jinak dobry napad, jak rozsirovat dalnici v mistech, kde neni misto :-D

Medvěd napsal:
Dr. Fe1 napsal:

Wizard_01:  Ty 3 pruhy směr Dejvice taky nechápu. Doufám, že se ještě podaří úpravy na povrchu trochu "zlidštit". Podobné je to na Hradčanské, tam by si to taky zasloužilo více povrchových přechodů a omezení pro auta

Právě to je to co mi asi vadí nejvíce. Blanka se přeci staví pro zklidnění povrchu, tak co ty pruhy. Nestačili by 1+1 ? Neboli jeden přímý a jeden odbočovací s přechodem přes všechny pruhy ústící do křižovatky ? Vždyť případný nutný návrat k povrchové dopravě se dá řešit přes SSZ. Jedině snad ty Dejvice (směr kulaťák), tam to nahrazuje/navazuje na přivaděč ? Je pravdou že se mi již kdysi líbila více varianta DANA, ale za to nemůžu, tak mě prosím nekamenujte.

3

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Medvěd:  Mě by se taky víc líbila varianta Dana s křižovatkou někde na Evropské a dlouhým tunelem do Troje, ale bylo rozhodnuto jinak ...

Thumbs up Thumbs down

4

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

křižovatka Prašný most, bude frekventovanou dosti - po výstavbě obchvatu "kulaťáku" bude směrována doprava z/do Evropské sem. Uvolní se ulice Čs. armády a Pod Kaštany, křižovatky u min. vnitra.

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Právě .... Kapacitní napojení obchvatu "kulaťáku" ještě chápu. Co mi nejde do hlavy je vytvoření (dobrá, jestli chcete tak ponechání) kapacitního uspořádání v ose Blanky. Ergo : Korunovační, M.H. (Veletržní). Zatím jsem neviděl žádné podklady, které by z těchto, dnes tak vytížených komunikací (IAD, IAD vs. MHD) vytvořily řekněme moderní městský bulvár, který by umožnil chodcům žít na povrchu a především IAD pak nutil stavebně využít !nezpoplatněný! městský okruh, stavěný za takových nákladů a stavebních problémů.
Kasme : Díky za samostatné vlákno.

Thumbs up Thumbs down

6

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

o povrchove reseni (na Hradcanske) jsem se pred cca rokem zabyval a na magistratu me odbyli  (emailem), ze celkova koncepce jeste neni dana a ze stale probiha diskuze/soutez, tj ze nema cenu nic pripominkovat.
Fakt, ze jsem tomu moc cas nevenoval. Podle tohle vlakno ma 2 moznosti - bud teoretizovat co by se komu libilo nebo zjistit v jakem stavu jsou plany, jak moc jsou definitivni a co ma cenu kde pripominkovat, pripadne kdo (jake sdruzeni) uz nejakou cinnost vyviji. Jelikoz se me to docela tyka, tak si porad slibuji, ze si aspon zjistim v jakem stavu jsou plany - a jak to tak byva, tak bohuzel mam zcela jine starosti :-(

Thumbs up Thumbs down

7

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Myslím, že nějaké zklidnění se bude moci realizovat až poté, co se uvidí, jaké odlehčení Blanka na povrchu sktuečně přinese a jak se dopravní vazby vůči Blance změní. Po cca roce provozu Blanky se dá vyhodnotit jaká opatření jsou možná, ale plánovat je dopředu nemá cenu - neúčelně vynaložené prostředky.

Thumbs up Thumbs down

8

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Maximálně se může jednat o zpřesnění, vždyť musí být někde studie o vlivu uvedení Blanky do provozu na provoz na povrchu. Bez takových studií by přece nemělo smysl něco plánovat a stavět. Ostatně právě stavební projekt musí vycházet ze studie využití nadzemních i podzemní trasy. Tak říkajíc musím vědět co stavím a jaký účel tím sleduji. I když u nás v Čechách to nebývá pravidlem.

Thumbs up Thumbs down

9

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

navic ciste prakticky: po dostaveni tunelu a dokonceni povrchove upravy se mi nechce verit, ze by po roce nekdo mel odvahu a penize k nejakym zasadnejsim zasahum. Navic nektere veci prilis nesouvisi s dopravou - treba byvale parkoviste na Spejcharu, ktere ve vizualizacich neni, co bude s prostorem po zbouranych vilach ... zkusil jsem napsat na magistrat, jestli uz existuje nejaka oficialni studie povrchove upravy, pokud se neozvou, tak jim zkusim zavolat.

Thumbs up Thumbs down

10

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

jannk:  S těmi vilami je tam taková perlička, že by se oficiálně měli postavit znova ! Tj. kopie původních vil. Byla to podmínka památkářů pro umožnění demolice.

Thumbs up Thumbs down

11

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

o te podmince jsem slysel, ale mel jsem za to, ze od ni nakonec ustoupili (podle jinych neovereny zprav :-) ). Nicmene z radnice Prahy 7 muj dotaz na konecnou upravu uz podstoupili na Inženýring dopravních staveb, tak uvidim kdy a jestli se dockam nejake smysluplne odpovedi.

Thumbs up Thumbs down

12

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Takhle to vypadalo v roce 2003:

pokud dojde k demolici objektů v ul. M. Horákové č. 154 a 96, musí město vystavět hmotové repliky těchto objektů

. Jestli se to od té doby zase někam posunulo, netuším.

Thumbs up Thumbs down

13

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

jannk:  Žádnou konkrétní odpověď pravděpodobně nedostanete. Odhadoval bych, že se tomu budou chtít vyhnout (stavbě replik), ale je otázka jak to zdůvodní. Každopádně to nebudou říkat "nahlas"

Thumbs up Thumbs down

14

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Mi se nejedna jenom o stavbu replik tech vil (konkretne v jejich pripade bych uvital nejaky maly parcik nebo tak neco), ale obecne jak bude vypadat cely Spejchar, okoli Hradcanske a nakonec cela nadzemni cast Blanky. Kdyz maji stavajici vizualizace byt jenom provizorni a pro ilustraci s tim, ze konecna podoba je jeste v jednani (jak jsem psal - takhle mi odpovedeli z magistratu loni a takhle to bylo prezentovano na podzim v 'bilem stanu' u Kulataku jak tam byla vystava stavbach a budoucnosti Prahy 6) - tak by mel byt znamy stav tohoto jednani, pripadne nejake vysledky budou urcite nekde prezentovany k diskuzi (a nechme stranou jak moc takove diskuze muze neco zmenit).

Thumbs up Thumbs down

15

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

K včerejšímu dotazu sděluji, že v současné době dopracováváme definitivní povrchové úpravy na stavbě MO Blanka se zapracováním požadavků MČ Praha 6 v oblasti Prašného mostu a stanice Hradčanská. Termín těchto definitivních úprav je 31.3.2009. Po jejich zpracování budou předloženy k vyjádření a budou umístěny i v infocentru Letná k seznámení se širokou veřejností.

S pozdravem J. Kalíšek - IDS a.s.

Thumbs up Thumbs down

16

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

"U stanice metra Hradčanská se plánuje nové náměstí a také výstavba domů. " (http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=023 … ;c=1129239)
tak nevim - je to kreativita a neznalost novinaru nebo vi neco, co ja jeste ne???

Thumbs up Thumbs down

17

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

No... NĚCO se tam plánuje, až se tam i železnice zahrabe pod zem, to rozhodně. A co jiného než domy by to mohlo být ;-)
Pořádají se různé soutěže a studie. Některé z návrhů opravdu obsahují i nová náměstí (tedy spíš -íčka), například v místě odbočení Václavkovy ulice u dnešních záchodků nebo před sokolovnou. Leccos z toho bylo vidět na výstavě loni ve stanu. Ale co, kdy a jak bude, to ví snad jen Bůh a svatý Václav.

Thumbs up Thumbs down

18

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

TRAM fórum Pražské tramvaje (TF PrT)

jara napsal:
MF napsal:

Nojo, musí být změna když to léta fungovalo a bylo to praktické, aby to bylo jinak.

No hold velkolepá stavba. Velkolepé změny. Ale to že na hradčanské vyroste náměstí to si nemyslím. Protože ona tam bude hustota IAD docela velká i po vytvoření tunelu. Ale schválně zkusím něco více zjistit. Osobně se mi zdá to že se budou rušit ty dvojnástupiště trošku zavádějicí.

Marek B. napsal:
MF napsal:

Možná se to tu psalo, ale nenašel jsem to. Slyšel jsem, že až se po vybudování Blánč otevře opět Hradčanská, tak tam má být zrušené nádraží a mají tam být klasické "jednozastávky" ála podoba redukované zastávky Želivského... Akorát nevím zruší-li se pak i zbytečné výlezy z metra. I když na prezentaci jsem viděl nádraží v podobě, kdy jsou dvě zastávky dc, ale za nimi už se nespojují koleje před výhybkou na křižovatce Badeniho do jedné tratě, ale je to v podobě ála Letenský tunel od kápoše Jaroše. Neví někdo znalý víc? A co zastávky na opačnou stranu???

Je to pravda. Projekt dělá Kotas (říkal mi, že to tramvaje kapacitně zvládnou, ale ač ho mám rád, tak v tomto s ním nesouhlasím). Bude tam něco jako náměstí, kdo to přesně požadoval,nevím, ale prý P6.Ale ještě to není definitivní.

19

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi … &t=550 15.3.2009

Absolut PrT 15.3.2009 napsal:

Mezi Vypichem a Bílou Horou nebude tráva. Leda že by si ji tam po posledním podbití zasponzorovala MČ a to včetně údržby.

Může.

Mezi Hládkovem a Letenským náměstím následovně: Začátek úpravy je v polovině zastávky Hládkov, kde jest přechodový kus z BKV, až po křižovatku Octárna klasika se zpevněným krytem (nevím jak a proč a čí toé byla podmínka, ale viděl jsem to tak), kolem vozovny Střešovice a křižovatka Brusnice II beze změny (ale třeba se na to nějaká koruna najde), dál klasika zpevněný kryt, nová křižovatka Prašný most, od Prašného mostu na Hradčanskou klasika se zatravněním (navrženo v projektu Blanky, takže se asi realizuje), na Hradčanské v projektu nádražíčko, ale teď se přepracovává na prostou dvoukolejku, aby se uvolnily cenné pozemky pro stavění office baráků a pro jízdní pruhy IAD (a jak to dopadne se ještě neví), nová křižovatka Hradčanská, několik variant zapojení smyčky Špejchar včetně přesunu smyčky a popravdě řečeno ani nevím, jak to nakonec dopadlo, dále úsek k Letenskému náměstí klasika s trávou napojená v křižovatce Letenské nám. do stávajících BKV.

m@rtin napsal:

Supr Absolute, moc děkuju.

Ptal jsem se kamaráda pracujícího na odboru dopravy P-6 a ten o redukci zastávek Hradčasnká nic neví. Prý se poptá.
Škoda toho úseku Octárna-U Brusnice, který tak mohl být krásně předělán i pro provoz autobusů na tramvajovém tělese.

Jsem zvědav na výsledek.

pawel napsal:

absolut: díky za popis MH/Patočkovy. ačkoli už o plánované výsledné podobě +- vím, je to pro mě dost zklamání. kdyby to bylo podle mých představ (v rámci určitých mezí:), pak by tam byl otevřený svršek na celém úseku (s možností budoucího zatravnění) a zejména vlastní těleso trati i mezi dolní Brusnicí a Praš. m. vč. zúžení vozovky/vozovek, když se už pro autíčka staví tunel...

Proxy napsal:
MOp napsal:

Proč zrovna po pěti letech? Alespoň další důvod pro jejich vyndání..
Při nejhorším by to vypadalo nějak takto jako u zastávky Prašný most zc /nyní při chybějící hračkárně vlastně kolejově dc/ po měsíci provozu bus X1 na kolejích.

A to tu za 14 dní začnou jezdit i autobusy z Dejvické, které dosud jezdí vedle  :oops:

Pozn. podle nejaktuálnějšího harmonogramu: linky 108,143,149,174,180,216,217 budou od 26. března zastavovat v tramvajových zastávkách Prašný most v obou směrech a tento stav vydrží až do 1. července, kdy bude křižovatka převedena na provizorní komunikaci.

DavidD napsal:

Tak ty panely byly zníčený už před X-1. Jen busy to dodělaly..

Absolut napsal:

Pawel a Maniny: Most jako městská investice a ne investice DPP jde přes mrtvoly. To samé bylo vidět i u Blanky, kdy na Špejchar i na Hradčanskou se mohlo jezdit podstatně déle, ale harmonogram městské investice, ve své posunuté verzi, musel být dodržen.

Pawel a Brusnice: To mi povídej. Také nechápu, proč musí být k tunelu záložní trasa 2+2 pruhy. STrahovský tunel ji taky nemá a svět se kvůli tomu neboří, Mrázovka ji taky de facto nemá, i když by to úpravou DZ šlo. Připadá mi, že jsme strašně připosraná republika v tomhle ohledu. Vždycky se mi vybaví morální šok z toho, když jsem zažil objížďku okružní dálnice M0 v Budapešti, která byla vedena po normálních komunikacích - sice hrůza pro místní, ale důkaz, že nemají nějaké zbytečné silnice... Zachování čtyřpruhu na zemi na Miladě blízko Hradu je podle mě strašlivá ostuda CZ dopravního plánování, jehož jsem bohužel součástí a stydím se o to víc.

MOp: To je armatura vylezlá z panelu už před lety, panel odhadem takový ročník 1984-1986, busy ojíždějí improvizovaný živičný kryt, jaké se na některé panely dodělávaly na konci 80. let poté, co v tvrdé zimě 1985/1986 začaly na hodně místech odcházet povrchové vrstvy na panelech, rovněž živičné. Tyhle poruchy byly docela průser, řešilo se to i na projekční úrovni a dokonce na to byla pozvána nějaká delegace z Itálie s úžesně zaručenou směsí na opravu - taková imperislistická průmyslová invaze byla v podmínkách ČSSR docela nezvyklá. Nicméně ani to nepomohlo a tak se muslo hledat jiné řešení. Výsledkem byly "hladké" betonové povrchy panelů v letech 1987-1988, které sice fungovaly, ale byly kluzké pro IAD a pak jako novinka řešící vše přišlo otočení formy a "vroubkované" panely v roce 1989 - první kousky jsou k vidění na trati na Petřiny s ještě dodnes výborně čitelnými daty expedice na konci roku 1989. Bohužel, někdy v roce 1995 z důvodů zatím neznámých se na tomto provedneí panelů začaly projevovat vady s korozí a propadáním žlabů, kdy jsou doloženy případy, kde na stejném, místě v trati panel z 80. let vydržel 15 let a panel z poloviny 90. let byl po 5 letech z důvodu destrukce žlabu zralý na výměnu. Výsledek je možno vidět leckde - třeba teď porovnáme-li dvě "špatné" tratě - Spálenou a Plzeňskou, tak z Plzeňské lze vytěžit spoustu panelů orihgoš rok výroby 1988, kterým v podstatě nic není, akorát že zklamala geometrická poloha podkladu nebo ujel oblouk, ale ve Spálené (panely 1997) je přes polovinu panelů s vyžranými žlaby a na vyhození (respektive dobré akorát tak na zablití žlabů betonem a k použití na nějakou panelku na stavbě). Důvpd neznám, nejsem technolog, jen mě těší, že od cca roku výroby 2000 to zase vypadá se žlyby lépe a ruku v ruce s tím jde i lepší provedení geometrické polohy koleje při rekonstrukcích, takže poslední "panelové novostavby" typu Milada nebo Korunní snad nebudou v roce 2018 vypadat tak zoufale, jako dnes Spálená, ale čert ví....

20

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

ad prvni prispevek: "Absolut PrT 15.3.2009"
nejak se mi nechce verit, ze by nakonec Spejchar-Letenske nam byl travni pas (pokud jsem ten prispevek spravne pochopil) - vzdyt se kolem toho vedly velke diskuze, ktere skoncily tim, ze tam integrovany zachranny system (sanitky, hasici, policajti) potrebuje rychly prujezd - tj po tramvajovem telese ...

Thumbs up Thumbs down

21

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

(...) budeme připraveni předvésti povrchy Letná v infocentru ve středu 15.4.2009 v 16:00 hod.
S pozdravem J. Kalíšek, IDS, a.s.


ja 16:00 bohuzel nestiham, nebudete mit nekdo cestu kolem?

Thumbs up Thumbs down

22

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

http://aktualne.centrum.cz/video/?id=246599
podle data to je nova vizualizace, ale zadne (prevratne) zmeny nevidim ....

Thumbs up Thumbs down

23

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

P_V napsal:

Aktuální vizualizace výsledného vzhledu Hradčanské. Tramvajové zastávky už nemají více nástupišť. Zdroj - časopis Tunel 3/2009.
http://i36.tinypic.com/309ttaq.jpg

kasme napsal:

a TRAM sloupy uprostřed... smile

S_M_Lomoz napsal:

Vida vida vida! Tak to už se není proč divit, že se demolují ty východy z metra...

Jenik napsal:
pegodlas napsal:

A to, že tramvaje měly víc nástupišť, mělo nějaký praktický význam, když to teď půjde bez nich?

Byly rozdělené směry:
z centra 1- Střešovice - Petřiny, Bílá hora;
             2- Dejvice - Podbaba, Červený vrch
do centra 1- přes Letnou do holešovic
               2- Badeniho a Chotkovou na Malou stranu a Staré Město

Důchodce napsal:
pegodlas napsal:

A to, že tramvaje měly víc nástupišť, mělo nějaký praktický význam, když to teď půjde bez nich?

Mělo, rozdělil se proud cestujícíh z metra na tramvaje do čtyř menších. Stanice např. směr od Letné byly rozděleny pro tramvaje odbočující doprava na Svatovítský most (Podbaba, Šárka) a rovně (Petřiny, Vypich).

Pozdě.

MP napsal:
Jenik napsal:
pegodlas napsal:

A to, že tramvaje měly víc nástupišť, mělo nějaký praktický význam, když to teď půjde bez nich?

Byly rozdělené směry:
z centra 1- Střešovice - Petřiny, Bílá hora;
             2- Dejvice - Podbaba, Červený vrch
do centra 1- přes Letnou do holešovic
               2- Badeniho a Chotkovou na Malou stranu a Staré Město

Zdá se, že "hlavy pomazané" usoudili, že když budeme mít Blanku, začne metrem jezdit méně lidí a toto rozdělení již nebude potřeba. Nebo že by jiný důvod?

obr napsal:
Důchodce napsal:
pegodlas napsal:

A to, že tramvaje měly víc nástupišť, mělo nějaký praktický význam, když to teď půjde bez nich?

Mělo, rozdělil se proud cestujícíh z metra na tramvaje do čtyř menších. Stanice např. směr od Letné byly rozděleny pro tramvaje odbočující doprava na Svatovítský most (Podbaba, Šárka) a rovně (Petřiny, Vypich).

Pozdě.

po zprovoznění metra A do Motola nebude již Hradčanská plnit tu funkci co dříve - přestupní bod na autobusy, ale i tram na Petřiny, Bílou horu. Tato funkce dále ještě poklesne po dohotovení rychlodráhy z Ruzyne/Kladna. Hradčanská bude sice důležitá přestupní stanice, ale přeci jen už jinak, tramvaje už nebudou to hlavní. Ten nápad s tím náměstíčkem se mi líbí.

MP napsal:
obr napsal:
Důchodce napsal:

Mělo, rozdělil se proud cestujícíh z metra na tramvaje do čtyř menších. Stanice např. směr od Letné byly rozděleny pro tramvaje odbočující doprava na Svatovítský most (Podbaba, Šárka) a rovně (Petřiny, Vypich).

Pozdě.

po zprovoznění metra A do Motola nebude již Hradčanská plnit tu funkci co dříve - přestupní bod na autobusy, ale i tram na Petřiny, Bílou horu. Tato funkce dále ještě poklesne po dohotovení rychlodráhy z Ruzyne/Kladna. Hradčanská bude sice důležitá přestupní stanice, ale přeci jen už jinak, tramvaje už nebudou to hlavní. Ten nápad s tím náměstíčkem se mi líbí.

To zní rozumně a stydím se, že mě to taky nenapadlo wink

Mirajz napsal:
kasme napsal:

... a opět známá větička... "už jsme to tu někde řešili"... smile

a to v http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=2175#p2175

pak tam přesunu i toto smile když tak pokračujte tam smile:)

Co naděláš, když:
a) lidé jsou zapomnětliví,
b) je tu spousta nových tváří, které neví, že se něco takového už kdysi dávno probíralo smile

a je to uklizeno smile

24

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Ta podoba nové Hradčanské je proti původnímu Kotasovu návrhu pěkně zmršená, hlavně ta průhledová loď do rychlodráhy vysloveně utrpěla tím, že jí sebrali ty krajní části (požadavek P6 na větší prostor náměstí) viz: http://www.praha-kladno.cz/files/pudory … -teren.pdf resp. http://www.praha-kladno.cz/files/vizual … jvice1.jpg

S tramvajemi nelze než souhlasit, to je asi rozumné, že nástupiště bude stačit pro každý směr jedno.

Thumbs up Thumbs down

25

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

naopak, myslím, že řešení dvojitých, když vždy tramvaje z daného směru odjížděli dvěma směry (letná vs bádeniho, vozovna vs kulaťák) a není mezi těmi rozbočkami další stanice mi přišla ideální, zvlášť při tom provozu který tam byl. Chápu, že některí byli zmateni, ale proto tam byli ty přechody mezi.
Ale to je věc subjektivního názoru...

Thumbs up Thumbs down