Pawel a Maniny: Most jako městská investice a ne investice DPP jde přes mrtvoly. To samé bylo vidět i u Blanky, kdy na Špejchar i na Hradčanskou se mohlo jezdit podstatně déle, ale harmonogram městské investice, ve své posunuté verzi, musel být dodržen.
Pawel a Brusnice: To mi povídej. Také nechápu, proč musí být k tunelu záložní trasa 2+2 pruhy. STrahovský tunel ji taky nemá a svět se kvůli tomu neboří, Mrázovka ji taky de facto nemá, i když by to úpravou DZ šlo. Připadá mi, že jsme strašně připosraná republika v tomhle ohledu. Vždycky se mi vybaví morální šok z toho, když jsem zažil objížďku okružní dálnice M0 v Budapešti, která byla vedena po normálních komunikacích - sice hrůza pro místní, ale důkaz, že nemají nějaké zbytečné silnice... Zachování čtyřpruhu na zemi na Miladě blízko Hradu je podle mě strašlivá ostuda CZ dopravního plánování, jehož jsem bohužel součástí a stydím se o to víc.
MOp: To je armatura vylezlá z panelu už před lety, panel odhadem takový ročník 1984-1986, busy ojíždějí improvizovaný živičný kryt, jaké se na některé panely dodělávaly na konci 80. let poté, co v tvrdé zimě 1985/1986 začaly na hodně místech odcházet povrchové vrstvy na panelech, rovněž živičné. Tyhle poruchy byly docela průser, řešilo se to i na projekční úrovni a dokonce na to byla pozvána nějaká delegace z Itálie s úžesně zaručenou směsí na opravu - taková imperislistická průmyslová invaze byla v podmínkách ČSSR docela nezvyklá. Nicméně ani to nepomohlo a tak se muslo hledat jiné řešení. Výsledkem byly "hladké" betonové povrchy panelů v letech 1987-1988, které sice fungovaly, ale byly kluzké pro IAD a pak jako novinka řešící vše přišlo otočení formy a "vroubkované" panely v roce 1989 - první kousky jsou k vidění na trati na Petřiny s ještě dodnes výborně čitelnými daty expedice na konci roku 1989. Bohužel, někdy v roce 1995 z důvodů zatím neznámých se na tomto provedneí panelů začaly projevovat vady s korozí a propadáním žlabů, kdy jsou doloženy případy, kde na stejném, místě v trati panel z 80. let vydržel 15 let a panel z poloviny 90. let byl po 5 letech z důvodu destrukce žlabu zralý na výměnu. Výsledek je možno vidět leckde - třeba teď porovnáme-li dvě "špatné" tratě - Spálenou a Plzeňskou, tak z Plzeňské lze vytěžit spoustu panelů orihgoš rok výroby 1988, kterým v podstatě nic není, akorát že zklamala geometrická poloha podkladu nebo ujel oblouk, ale ve Spálené (panely 1997) je přes polovinu panelů s vyžranými žlaby a na vyhození (respektive dobré akorát tak na zablití žlabů betonem a k použití na nějakou panelku na stavbě). Důvpd neznám, nejsem technolog, jen mě těší, že od cca roku výroby 2000 to zase vypadá se žlyby lépe a ruku v ruce s tím jde i lepší provedení geometrické polohy koleje při rekonstrukcích, takže poslední "panelové novostavby" typu Milada nebo Korunní snad nebudou v roce 2018 vypadat tak zoufale, jako dnes Spálená, ale čert ví....