pp21 napsal:Medvěd napsal:Tím dostaneme do jedné věty dostatek slov o základu -bliž- a vykážeme spokojenost všech.
Předpokládám že stanice metra v Letňanech je první výrazný výsledek této teorie. Tam se po půl roce provozu stále téměř nikdo nepřibližuje ani na to P+R.
To byl ale také častý argumet, když začalo jezdit Béčko na Zličín, dnes tam vystupuje na metru lidí hafo a na P+R už nezaparkujete v 6:45... Pravda, také je to takové P+R na ho... má asi 100 míst, ale zkrátka to metro si k sobě ty lidi přitáhne a to vždy!
Sorry, trochu O-T, ale velmi mě zaujala trasa E metra, protože to je přesně to, co si myslím, že v budoucnu, která je ale opravdu ještě hodně vzdálená bude zapotřebí. Jen stanice Stadion Strahov by musela být asi tak 100 metrů pod povrchem a to už je opravdu hloubka... A konečná E na Pankráci mě také nepřijde jako šťastné řešení. Raději bych ho viděl přes Vyšehrad a ukončení na náměstí Bratří Synků, tři linky v jedné stanici už jsou dost složité na orientaci i co se týče kapacity.