Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Zatím slovy - k dilataci D8 přijela betonupumpa a i v lijáku betonuje spodní vrstvu stropu. Obrázky následují, pokud kvůli tmě nebudou úplně rozmazané.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zatím slovy - k dilataci D8 přijela betonupumpa a i v lijáku betonuje spodní vrstvu stropu. Obrázky následují, pokud kvůli tmě nebudou úplně rozmazané.
Jak bude probíhat čelní odtěžování - nejdřív se budou snažit udělat "díru podél stropu" v celé délce, nebo spíš postupné odtěžování v celém profilu ?
Jak bude probíhat čelní odtěžování - nejdřív se budou snažit udělat "díru podél stropu" v celé délce, nebo spíš postupné odtěžování v celém profilu ?
dle fotek,které už tady kdysi proběhly od Honzy Mynaříka se odtěžuje postupně v celém profilu tunelu
Jak bude probíhat čelní odtěžování - nejdřív se budou snažit udělat "díru podél stropu" v celé délce, nebo spíš postupné odtěžování v celém profilu ?
tady jsem našel infografiku k postupu stavby tunelu s čelním odtěžováním
http://tunelblanka.cz/_files/postupprac … ilanky.jpg
Slepenice: sobota 10.10., neděle 11.10., pondělí 12.10. (z mně neznámých důvodů ICE nedokázal dnešní, standardně vyfocené snímky líp složit).
Dilatační díl D: zbývá dokončit dilataci D8 - a přes víkend se mohutně na tom zapracovalo: sobota - dokončení výklenku a zvlášť jeho boční strany, neděle - finišování, i svislá část výztuže boční stěny je hotová, pondělí (dnes) - betonáž spodní stěny stropu.
Dilatační díl C: těží, frézují a osazují se první lamely dilatace C1 - střední stěna od západu, jižní stěna od východu - kvůli co nejdelší době zachování možnosti dopravy pochopitelné.
A jak už jsem napsal včera večer, v podchodu se objevila informační cedule o změně dopravního režimu od čtvrtka 15.10.
z mně neznámých důvodů ICE nedokázal dnešní, standardně vyfocené snímky líp složit
se stavbou už to jde asi z kopce...
A jak už jsem napsal včera večer, v podchodu se objevila informační cedule o změně dopravního režimu od čtvrtka 15.10.
potvrzuje i ROPID http://www.ropid.cz/mimoradnosti/Prasny … 7x772.html
ale důvod uveden není
nepřipravují, v té armovně na stropě dílu B, už armkoše pro díl E? pro díl C přeci připravují nad vestibulem metra.
Nedávno jsme tu řešili problém přesahující výztuže střední stěny v dilatačním dílu D8 aneb jak ji budou zkracovat či ohýbat dodatečně. Nuže ukázalo se. Jak vidno z páně Lomozových detailů, ani nezkrátili, ani neohnuli. Většina se prostě schovala do zvýšeného výklenku pro ventilátory (a ještě pro něj byla krátká), zbytek v nábězích trčí nad desku i po první betonáži. Snad je uříznou před druhou betonáží a upadlé kousky zabetonují do desky. Nebo je nechají trčet z desky a zasypou? Uvidíme .
nepřipravují, v té armovně na stropě dílu B, už armkoše pro díl E? pro díl C přeci připravují nad vestibulem metra.
Taky už jsem přemýšlel, kam patří. Ony jsou totiž nějaké krátké... ???
....Nebo je nechají trčet z desky a zasypou? Uvidíme .
nechat je tam trčet určitě nemohou, to by pak nebyla dodržena krycí vrstva výztuže, která zde je myslim 50mm...
V ulici Na Valech se chystají nějaké změny. Byl zrušen BUSpruh, středová čára byla přemalována více vlevo, tzn. zbylý levý pruh už není dost široký na normální průjezd, auta i busy jezdí nyní jen v jednom, pravém pruhu, dříve vyhrazeném busům, nyní širším. Ale k levému obrubníku nalili po celé délce betonové nájezdy. K čemu, nevím, blízko u kraje chodníku jsou mladé stromy, takže varianta průjezdu jedním kolem po chodníku ( ) podle mě nepřichází v úvahu. A na trávníku mezi MH a Na Valech shrnuli docela široký pruh trávníku a dnes na to místo nakladli panelovou cestu, cca 4 m širokou s nájezdem kolmo z Valů. V propojce mezi MH a Valy u archivu je nově po obou stranách zákaz zastavení. Jsem zvědavý, co z toho bude.
nechat je tam trčet určitě nemohou, to by pak nebyla dodržena krycí vrstva výztuže, která zde je myslim 50mm...
Bys' koukal, co všechno na stavbách můžou. Je fakt, že by kolem výztuže do beonu "zatékalo", s následnou korozí výztuže a trháním betonu. Takže hádám, že to právě dnes uříznou. Ale jistotu nemám...
Já ty trčící přesahy sleduju s napětím každý den Taky mě překvapilo, že už betonují a ještě tam jsou. Ale před betonáží druhé vrstvy (resp. druhé vrstvy nad výklenkem) by to opravdu uříznout měli.
vondr napsal:nepřipravují, v té armovně na stropě dílu B, už armkoše pro díl E? pro díl C přeci připravují nad vestibulem metra.
Taky už jsem přemýšlel, kam patří. Ony jsou totiž nějaké krátké... ???
Oni svařují dva armokoše až po zasunutí prvního do rýhy a používají je zatím stále v dilataci C. Dnes zrovna do střední stěny. To je to "zaseknutí" koše - visí na jeřábu dokud nesvaří všechny pruty. Myslím, že to dělají proto, že s kratším armokošem je lepší manipulace (přesun dolu do jámy) a asi nemají tak velký jeřáb - MC64 slouží už opět jako hydrofréza.
V dilataci E pokládají geotextýlii - nevíte někdo proč?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Výstupy z metra jsou uzavřené za účelem demolice, ohrada u nich je posunutá k jihu, takže nechává už jen jeden pruh.
Příprava nové dopravní situace - obousměrný provoz Na valech (doplnění k huberokororo z 10:59):
V Badeniho směrem do centra vytrhali něco dlažby (jako pro rýhy) a připravují betonáž nové kabelové komory. Na valech od Badeniho zákaz zastavení po severní straně od zítřka 10:00. Trojúhelník MH - Na valech u Prašného mostu (archiv - Kadetka): panelka na trávníku (ten neodhrnuli, ale přikryli geotextilií a drtí) bude parkoviště pro "vyhnance" z Valů, totéž betonový nájezd u chodníku Na valech - parkování podélné s koly na chodníku. Přejezd z Valů na MH bude propojkou u archivu (už je namalováno).
Pro jannk: dlažba v Badeniho je naprosto příšerná již posledních minimálně třicet let, a ne zničená náklaďáky teď.
Chapu spravne, ze obousmerny provoz Na Valech bude jenom v zapadni casti? (a na vychode u Badeniho zustane jednosmerny)
ad Badeniho: 30let nevim, znam jenom poslednich 15 let. Nekdy v roce 1993/94 nebo tak sice Spejchar rekonstruovali, ale z Badeniho opravili jenom severni konec - i presto bych rekl, ze jeste pred 2 lety byly diry a nerovnosti jenom tak male, ze pri prujezdu ~50km/h rychlosti zustavaly pneumaticky v kontaktu s vozovkou; pri soucasnem stavu (zejmena pobliz prechodu u Spejcharu) bych si s tim nebyl moc jisty ;-) (pochopitelne prehanim). Nicmene jsem si dost jisty, ze za posledni rok se Badeniho znatelne zhorsila.
Slepenice, úterý 13.10.
Dilatační díl D: spodní vrstva D8 je vybetonovaná a zahadrovaná. Zdá se, že až v téhle fázi odstraňují přebytečné vrchy výztuže dělicí stěny.
Dilatační díly A+B: Jediné, co stojí za zaznnamenání, je nějaké vozidlo strkající sosák do kanálu a bagr u jižní stěny A2.
Dilatační díl C: osazena a zabetonována první lamela dělicí stěny C1 od západu, těžba v jižní stěně.
Obousměrný provoz Na valech bude už od Badeniho (je tam zákaz zastavení ještě pro jednosměrný provoz od Písecké brány), jinak se tam ani nedá vjet.
ad Badeniho: to máš teréňák nebo sakra dobrý tlumiče , při rychlosti 50 občasným dotykem pneumatik lehce koriguji směr letu. Že by ji někdy opravovali si nepamatuji (kromě zblbnutí kolejí a přesunutí stanice u Chotkových), v dlažbě u Izraelské ambasády jsou ještě vidět ledabyle zadlážděné obrysy refýže zrušené při zprovoznění metra
Díl E. tkaninu zasypali recyklátem, že by připravovali další pracoviště pro výrobu armokošů?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Dilatace H (asi 2) betonují podkladní betony pod desku
Je vidět, že by někde použili tu podivnou válcovou nádobu, která byla odložena u kolejí pod mostem? Že dnes na slepenici už tam není...
Je vidět, že by někde použili tu podivnou válcovou nádobu, která byla odložena u kolejí pod mostem? Že dnes na slepenici už tam není...
Ta nádoba je "čerpací stanice PHM" firmy Zakladání staveb. Momentálně odpoledne byla v dilataci C.
dle kamery se dnes betonuje druhá vrstav stropu dilatace D8, už pak bud ezbývat doebtonovat jen vrstvu na odskoku stropu
A odvezli tu zelenou UFO nádobu.
U východního bývalého výstupu na tramvaj připravují výjezdovvou rampu, aspoň si to myslím.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.186 s, vykonaných příkazů: 80.