Re: Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
dělají si další rampu na včera zabetonovaný strop - že by zaváželi i ten už?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 13 14 15 16 17 … 20 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
dělají si další rampu na včera zabetonovaný strop - že by zaváželi i ten už?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
dělají si další rampu na včera zabetonovaný strop - že by zaváželi i ten už?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Už to tak bude - válec to už zválcoval a nově zabetonovanou část si už taky "vyzkoušel". Přijde mi to strašně brzy, ale věřme, že vědí, co dělají :-)
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
jenom stesti, ze se jim to nema kam propadnout :-)
... pokud to teda dole rovnou i neodtezili :-)))
TO je rychlost panečku, včera betonpumpa, dnes zavážejí ) Už by měli brát zeminy co je složena u smyčky Špejchar, protože to vÿ
padá že vzadu už nic nemají...
... leda by hned zacali odtezovat posledni chybejici dilatace.
To bude nejlepší postup, vytěžit a hned vedle zavézt.
Myslím, že takovéhle tempo jsme tu ještě neměli. Jen tak dál. Možná, že chce Bém před volbama přestřihnout pásku nového kousku tramvajové trati.
Napadlo mě, že s tím zavážením dilatace 6 musí malinko počkat. Nejdřív by měli zalít spáry mezi stropem a záporovou stěnou. Takže můžou nasypat max něco na střed.
Chce to makat rychlostí světla, dokud ty stavební povolení platí
Podle mě by se ten beton neměl kropit, ale zakrýt igelitem proti vysychání. Kropení rozmývá povrchovou vrstvu.
To tak zlé nebude. Obvykle se cca druhý den po betonu dá i chodit, tak tomu voda (navíc bez tlaku) nic neudělá.
Jinak nárust pevnosti betonu je nejrychlejší ze začátku a čím víc se blíží k definitivní hodnotě, tím to zpomaluje. Pesně nevím z hlavy hodnoty jak to leze, ule určitě se to dá vygooglit. Jen s tím zavážením musí dávat bacha, aby to příliš rychle nepřetížili a nepřekročili ten nárust pevnosti
Kropit by se to nemělo ne proto, aby se nerozmýval povrch (to opravdu nehrozí), ale aby se nezvyšoval teplotní spád v konstrukci (studená a rychle se odpařující voda odvádí rychle teplo, vznikající při hydrataci betonu). To totiž vede k tvorbě mikrotrhlin, které snižují pevnost betonu.
Jinak vysoké pevnosti se dosahuje v prvé řadě druhem a způsobem pomletí cementu a skladbou (zrnitostí) kameniva, až potom nějakými přísadami (např. mikrosilikou).
Ono to tempo je v celku pochopitelné, protože je kromě tramvaje tlačí i postupující odtěžování tunelů od Letné. Jsou pod D9, která je velice krátká a D8 je poslední celá hotová dilatace. Myslím si, že chtějí odtěžit komplet STT a následně JTT až na křižovatku s Badeniho a mezitím dostavět chybějící dilatace na až na Hradčanskou.
Opravte mě, pokud máte někdo lepší informace.
Opravte mě, pokud máte někdo lepší informace.
Myslím si, jak už se tu mockrát probíralo, že ohledně harmonogramu prací ne, že nikdo nemá lepší, ale spíš nemá žádné informace.
na stavbě už pracuje autojeřáb, že by věžový jeřáb nedosáhnul na druhou polovinu dilatace D6?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
Tady je krásně vidět, jak se na takový stavbě zbytečně vyhazují peníze. Udělá se základ pro jeřáb - vrtání pilotů, armokoše, zalít betonem, zaarmovat desku, zašalovat a zabetonovat. No a pak se nechá pár měsíců odležet a na závěr se sbíječkama zase odstraní. Tady prkotina, jinej by za to udělal základy rodinnýho domku. A to maj profíky projektanty
Koukám, že dnes zmizely armatury, takže asi poslední dilatace mají připravené či alespoň části (vypadalo to na rozdělení na půl dle posledních fotek) na betonáž příští týden. Na přistavené auto nakládají bordel a zbytky.
Tady je krásně vidět, jak se na takový stavbě zbytečně vyhazují peníze. Udělá se základ pro jeřáb - vrtání pilotů, armokoše, zalít betonem, zaarmovat desku, zašalovat a zabetonovat. No a pak se nechá pár měsíců odležet a na závěr se sbíječkama zase odstraní. Tady prkotina, jinej by za to udělal základy rodinnýho domku. A to maj profíky projektanty
Je to tak, ale vzhledem k rozpočtu stavby je to hračka nejdražší je technika a lidi a obojí je na místě trocha betonu už nemá vliv.
betonuje se prostor mezi zabetonovaným stropem D6 a záporovou stěnou http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna2/ … 0.jpg.html
natírají bednení, které je před věžákem a po natření je přesouvá do jámy - zřejmě už betonují boky další části stropu
dle dnešních fotek od Strejdy bych tipoval,žedo čtvrtka by se mohla betonovat první vrstva stropu
A dilatace 7/2 bude následovat brzy poté, protože podle počtu zápor je určitě nejkratší za poslední dobu.
A dilatace 7/2 bude následovat brzy poté, protože podle počtu zápor je určitě nejkratší za poslední dobu.
Podle zápor jsem si to počítal mockrát, ty úseky jsou stejně dlouhé (aby mě někdo nechytil za slovo třeba s metrovým rozdílem)
záváží se další část hotového stropu
Copak nám to odtežuje bagřík na kamere letná směr Sparta??
...omluva..pouze projíždel, zdalose mi ze zacal cosi kutat:-((
Stránky Předchozí 1 … 13 14 15 16 17 … 20 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - tunely s čelním odtěžováním III. Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.157 s, vykonaných příkazů: 81.