1

Re: Modernizace tratí obecně

SŽDC letos dostala méně peněz, stavby ale pokračovaly

Práce pokračovaly také v Praze, kde po otevření Nového spojení a dokončení rekonstrukce kolejí a nástupišť na hlavním nádraží bylo nutné upravit trať mezi Libní a Běchovicemi. V navazujícím úseku do Úval však zatím zůstávají staré koleje, protože se nepodařilo vyřešit spor o stavbu protihlukové stěny v Úvalech...

Thumbs up Thumbs down

2

Re: Modernizace tratí obecně

Nádraží Praha-Vysočany projdou rozsáhlou přestavbou. Tak pár fotek současného stavu  http://jirkadalnice.rajce.idnes.cz/Nadr … 6.12.2016/

Thumbs up Thumbs down

3

Re: Modernizace tratí obecně

No uz aby....ten tunel hruzy pod trati....fakt peklo :-)

Petr od Pankráce

4

Re: Modernizace tratí obecně

Železniční zakázka desetiletí. Nejlevnější je OHL-ŽS, zájem mají i Řekové

Téměř třetinu může Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) ušetřit oproti odhadu projektantů u své největší zakázky za posledních deset let. Na stavbu další části koridoru z Prahy do Českých Budějovic mezi Sudoměřicemi a Voticemi za 6,237 miliardy korun se hlásí pět firem.

Ty měly čas podat nabídku dnes do devíti hodin. Podle informací serveru Zdopravy.cz je nejlevnější nabídka od společnosti OHL ŽS, která nabízí nový úsek postavit za 4,378 miliardy korun. Firma patřící pod španělský stavební koncern OHL loni v Česku prodělala přes miliardu korun, stavěla už navazující úsek mezi Táborem a Sudoměřicemi.

Druhým v pořadí je sdružení firem Strabag Rail, Subterra a Eurovia, které nabídlo úsek postavit za 4,430 milionů korun. Třetí je Skanska s cenou 4,675 miliardy korun. Poslední dva uchazeči jsou zahraniční: slovenské sdružení TSS Grade, Doprastav, Satra a Slovenské tunely nabídlo 4,688 miliardy korun. Posledním je řecká stavební společnost Aktor ATE. Ta je v tendru na české železnici teprve podruhé, před časem se hlásila o modernizaci koridoru z Dětmarovic do Českého Těšína.

http://zdopravy.cz/zeleznicni-zakazka-d … ekove-495/