vlakno napsal:kasme napsal:takže upravená Partyzánská 2+2 a most 2+2 je propojen 1+1
V Holešovicích dál stejně není 2+2 návaznost a asi ani nebude. V ÚP se počítalo s Novou Bubenskou v tunelu jako pokračování magistrály přímo na Trojský most, to je podle mě jediný důvod, proč se stavěl 2+2. Současný magistrát ale dělá změnu ÚP Bubnů a s tunelem se nepočítá. Nechtěli ho ani obyvatelé P7 v referendu, i když nezávazně.
Jasně, to úzké hrdlo v podjezdu vypadá nesmyslně, ale když v podstatě padl ÚP, podle kterého se ten most stavěl, proč ten podjezd adaptovat na 2+2, dělat podchod pro pěší a podobné opičárny. To by mělo smysl až s tím tunelem skrz Holešovice, od kterého se, doufám, definitivně ustoupilo.
S tím moc nesouhlasím. Pro mnohé automobilisty z oblasti Holešovic bude pro cesty do oblastí Dejvic, Prahy 5 a vlastně celou zapadní, JZ a jížní část daleko jednodušší jet podjezdem přes most do Blanky a pokračovat tunely směr místo určení, než se trmácet kolem Strossmajeráku a po nábřeží, případně povchem přes Letnou daným směrem. Možná, že to dálkově bude o něco delší, ale plynulost jízdy předčí všechno ostatní (tím pádem ušetřený čas, PHM a pod). Zvláště ve špičkách. Má to však vadu, že je tam těsno. On je totiž dost rozdíl, jedu-li 10-15 minut plynule o pár kilometrů dál, než sice kratší cestou třebas i za stejný čas, ale každou chvil brzdit, řadit, stavět na semaforech, rozjíždět a podobně. Nehledě na stres a rozčilování co je to za pitomce přede mnou, který ještě všechno zdržeje, nemluvě o cyklistech, kteří se všude pletou a jenom zhoršují situaci.
Pokud tim tunelem pod Holešovicemi myslíte tunel pod Bilou skálou, tak tam moc na výber nebude. Ono totiž na pravém břehu Vltavy je úzké hrdlo, moc místa pro nějaké řešení není a ubourat kopec pro rozšíření nejde, neboť je to chráněná oblast a já doufám, že tak zůstane. Takže pokud Holešovičáci chtějí mít automobilový klid, tak budou ve vlastním zájmu tlačit na magistrát, aby s tím MO hodně rychle pokračoval. A ne, že se budou stavět na zadní.
Že Blanka přivede do oblasti Holešovic více aut? Možná. To je ovšem tím, že není dokončený MO, Kdo nebydlíte, nebo nepracujete na P5, tak si neumíte představit, jak se celé oblasti ulevilo, když byly zprovozněny tunely a okruh od Strahova Potažmo Malovanky až k Baranďáku. A už aby byla hotova Radlická radiála, protože směr provozu SV -:- JZ Prahy se sice dost uskutečňuje okolo Barandovského mostu, ale značná část jde ze Strahovského tunelu po Plzeňské/Vrchlického případně Břevnovem na Vypich a kolem Motola dále. Hlavně ti, kteří míří na D5. A pochopitelně, že také opačným směrem. Ono totiž funět za B. mostem do toho kopce není žádná sranda ani pro auto.