1

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

jako že všechno možné...

2

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

...asi sem to patří...

kopie z http://ceskedalnice.cz/net/forumX.aspx? … nzales3171

Dnes | Libenska spojka | 15.1.2009 19:30:01 | autor: Speedy Gonzales
Vi nekdo, zda dojde k vyuziti stavajicich ramp (vc. te jedne cca 20 let stare slepe pripravy) pri dostavbe krizovatky U Krize? Mimochodem, v tom tunelu z Vychovatelny ke Krizi bude dost znacne stoupani ...
1 reakce | reagovat na téma
autor: MInerva | 15.1.2009 20:41:18
No, tak k využití jistojistě dojde, ale problém bude územní příprava a last, but not least - peníze. Právě jsem tento dotaz přeposlal lidem znalým a jejich názor na postup výstavby dopravních (silničních!) staveb je následující:
- dokončení komplexu Blanka.
- zklidnění SJM (viz nedávná vizualizace od Satry)
- Radlická radiála (tak tohle překvapilo i mne!)
- MO v úseku PelcTyrolka - u Kříže
- dokončení Vysočanské radiály

A co vlastně soudíte o tomto proklamovaném pořadí?

a to mi už bude asi padesát let :-)

3

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

„Déčko“ metra a severozápad okruhu bude do šesti let, schválila Praha

Praha schválila strategickou vizi svého rozvoje na příštích šest let. Celkové náklady mohou dosáhnout 140 miliard korun. Nejvíce peněz Praha vloží do rozvoje dopravy, přibudou stovky kilometrů cyklotras i linka D metra. Koncepce po schválení radou nyní čeká na souhlas zastupitelstva...

Thumbs up Thumbs down

4

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

Komu patří veřejný prostor v Praze? Jaká je jeho cena? Co uděláme se společným prostorem v následujících čtyřech letech? Předvolební debata kandidátů do vedení Prahy. 

http://www.auto-mat.cz/2010/09/co-rikaj … y-prostor/

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

Karlín zažije dopravní revoluci!

Karlín zklidnění dopravy tempo 30 Během srpna bude v Karlíně zavedeno plošné zklidnění ulic, jehož základem bude tzv. zóna Tempo 30, ve které je maximální povolená rychlost snížena na 30 km/h. Možnosti průjezdu územím pro automobilovou dopravu zůstanou plně zachovány, nově je však navíc ve většině ulic umožněn obousměrný provoz jízdních kol.


http://www.praha8.cz/Karlin-zazije-dopr … oluci.html

Thumbs up Thumbs down

6

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

Dnes bylo veřejné projednání Strategického plánu rozvoje městské části na období 2015–2025 na PRAZE 14,
Veřejnosti byl představen plán řešení dopravy.
http://old.praha14.cz/projekty/strateg_ … o3qa0dhp27

strana 29:
C.2.2.2 Chlumecká
Jedná se o čtyřpruhovou směrově rozdělenou místní sběrnou komunikaci. Tvoří západovýchodní
spojení v radiální trase. Na západě území vzniká spojením ulic Kolbenova a Poděbradská na
východě se napojuje na Pražský okruh. V současné době se jedná o nejzatíženější sběrnou
komunikaci na území MČ, intenzity provozu v některý ch úsecích přesahují 50tis. voz. /den.
Tuto nepříznivou dopravní situaci v ul. Chlumecké v oblasti Černého Mostu i Kolbenovy v oblasti
Hloubětína částečně zlepšilo zprovoznění východního úseku Vysočanské radiály (z porovnání
intenzit z roku 2011 a 2012 lze odhadovat snížení intenzit o 15-20%), stále se však jedná o velmi
vytíženou komunikaci.
Zájmem MČ Praha 14 je v budoucnu transformovat charakter této komunikace, která v současné
době z velké části převádí tranzitní dopravu, na městský bulvár. Tento záměr lze však uskutečnit
pouze za předpokladu zrušení napojení ul. Chlumecké na Pražský okruh.

strana 35:
Komunikační propojení Ocelkova-Lipnická
Komunikační propojení Ocelkova – Lipnická propojí komerčně obchodní zónu u Černého Mostu
s Vysočanskou radiálou u Satalic, což přispěje k odvedení části automobilové dopravy na
nadřazený komunikační systém v trase mimo obytnou zástavbu v severovýchodní části města.

Komunikační propojení areálu Chlumecká – Božanovská
Komunikační propojení Chlumecká – Božanovská vytvoří lepší přístupovou trasu mezi obchodně-komerční zónou Černého Mostu a rozvojovým územím v jihozápadní části Horních Počernic (v lokalitě Chvaly).

Výstavba parkovacího domu P+R Černý most, včetně úpravy křižovatek
V lokalitě P+R III je plánována výstavba parkovacího domu se čtyřmi nadzemními podlažími.
Tímto by došlo k navýšení stávajících kapacit z 294 PS na 880 PS. Vjezd a výjezd do/z parkovacího domu je navržen při severní fasádě objekt u na místní komunikaci NN 4142. V rámci výstavby PD je rovněž navržena modifikace křižovatek

Nějak to nechápu, tak se zruší MÚK, ale na stávajícím P+R v celé jeho délce u metra vyroste čtyřpodlažní parkovací dům. Proč se staví takové monstrum když cílem zrušení je odvést dopravu od Boleslavi a Běchovic mimo Chlumeckou a celou lokalitu. Obchodní domy mají svoje parkoviště...
Co bude s autobusovou dálkovou a příměstskou dopravou a terminálem na ČM. Propojení je plánováno prodloužením Ocelkovou a napojením na Lipnickou. To znamená že vše co sjelo na ČM po rušené MÚK tak přijede od Běchovic kolem IKEI a podjezdem Chlumecký a mezi plánovaným parkovacím domem (současný sjezd a odbočení z CHlumecký do nákupní zóny od Počernic zrušen)a obchoďákami na Ocelkovu a pak jak dnes výjezdy na Chlumeckou. Od Boleslavi po Vysočanské radiále -sjezdem na Lipanskou a po Ocelkově (po celou dobu v bytové zástavbě - je tam plánována bytová zástavba - mezi Vysočanskou radiálou a železniční tratí) k metru na ČM.

Thumbs up Thumbs down

7

Re: Pražské komunikace - celková koncepce

Praha na posledním jednání schválila zásady územního rozvoje
Týkají se trasy vnějšího okruhu města, paralelní dráhy na ruzyňském letišti a koridoru vysokorychlostní dráhy železnice.

Praha - Pražské zastupitelstvo po dlouhé diskusi schválilo zásady územního rozvoje, které se týkají trasy vnějšího okruhu města, paralelní dráhy na ruzyňském letišti a koridoru vysokorychlostní dráhy železnice. Proti se ve čtvrtek postavilo několik starostů a obyvatel městských částí, kteří nesouhlasí s trasou obchvatu. Na základě jejich odporu platnost původních zásad zrušil Nejvyšší správní soud (NSS).
Zásady rozvoje jsou nástrojem územního plánování na úrovni kraje, které mimo jiné vymezují trasy silnic, dálnic nebo železničních koridorů. Rozhodnutí soudu se v minulosti dotklo nedostavěných částí vnějšího okruhu od Ruzyně přes Suchdol a Březiněves až po Horní Počernice a dálnici D1. Nejdále je přitom dostavba části obchvatu v Běchovicích, která má ulevit dopravou zatíženému Spořilovu a dalším městským částem.
Na dnešní diskusi zaznělo, že s trasou obchvatu nesouhlasí 11 radnic. Obávají se zhoršení životních podmínek a ekologie. Nejčastějším argumentem bylo, že trasa obchvatu byla naplánována před řadou let, kdy v její stopě nebyly obytné zóny. Nyní ale vede přímo zástavbou, což odpůrci odmítají.
NSS své rozhodnutí opíral o nedostatečné vyhodnocení vlivu na životní prostředí. Podobně rozhodl i v případě dalších krajů ČR. Praha se podle primátora Tomáše Hudečka (TOP 09) v aktualizovaných zásadách s výtkami vypořádala.

http://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha … 5900fea04/

Thumbs up Thumbs down