1

Re: SSZ - druhy řízení

no asi už to někde na netu je, ale zatím jsem to moc nehledal...

http://cs.wikipedia.org/wiki/SSZ

např.
pevné řízení
dynamické řízení

klidová fáze všude červená - při příjezdu vozidla padne zelená, není nutné brzdit...
klidová fáze zelená v hlavním směru

2

Re: SSZ - druhy řízení

SSZ zastavovací: Dolní Břežany silnice II/101 22.10.2009 při přiblížení vozidla i povolenou rychlostí padne červená při příjezdu k stopčáře padne zelená

noční video: http://www.stream.cz/video/11/378390-ssz-zastavovaci

3

Re: SSZ - druhy řízení

ve středu jsem koukal na SSZ přechod Na Radosti

a funguje tam cyklus:
přerušované žluté světlo
chodec zmáčkne
červená auta - zelená chodec
zelená auta - červená chodec
přerušované žluté světlo
...

4

Re: SSZ - druhy řízení

takže obdobně jako u křížení tramvají (které teď využívají i busy)  a aut pod spořilovem kde je obdobný cyklus

Thumbs up Thumbs down

5

Re: SSZ - druhy řízení

jenže tam není zelená smile

6

Re: SSZ - druhy řízení

ahá, to mě nenapadlo se koukat po zelené.

Thumbs up Thumbs down

7

Re: SSZ - druhy řízení

asi sem smile
něco o Hradčanské a Argentinské

Grossák napsal:

SSZ Argentinská - Plynární. To je špatná domněnka. Klíčové je, co tam běhá za program. V 60ce (délka cyklu) se TRAMfáze navíc nevkládá, v 80ce ano. To je celé.  8-)  Programy se volí automaticky na celé Argentinské na základě intenzit provozu. Silnější provoz = 80, slabý = 60.

Grossák napsal:

Ano, to je klidně možné. V 5:30 nejede nic, v 9 je pražský odliv, ve 12 je klid. Změní se to i několikrát za den. Vyhodnocuje to automaticky ústředna. Sbírá data z detektorů a má určeny prahové hodnoty intenzit, podle kterých dálkově mění programy na řadičích. Například na obou přejezdech na Bubenském nábřeží tak funguje v nejsilnějším provozu izolované řízení, na SSZ Argentinská - Plynární běhá nějaký koordinovaný program o C = 80. Ten cyklus 60 na SSZ Argentinská - Plynární má zase pro TRAM výhodu v tom, že délka zelené po Argentinské je obecně kratší, navíc je možné ji o dalších 5 sekund seříznout při potřebě TRAM. Nic moc, ale na rok výroby je to slušné. Zásadní myšlenka byla zřejmě taková, že do 60 se vložená fáze prostě nevejde. Dnes už to samozřejmě umíme řešit rozkoordinováním dle TRAM (natažením aktuálního cyklu) a zpětným zakoordinováním.
zdroj a okolní diskuse... http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi … 88#p175788

8

Re: SSZ - druhy řízení

zajímavé fáze na severní straně SSZ Koněvova x Na Vápence

http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/ssz/p3/na-vapence/