151

Re: Z tisku a médií

Obrázky k predchádzajúcej správe:
http://praha.idnes.cz/na-prazskem-okruh … zpravy_bur

Thumbs up Thumbs down

152

Re: Z tisku a médií

Policisté pronásledovali na Pražském okruhu řidiče v protisměru
10. května 2013  14:38,  aktualizováno  17:48
Po Pražském okruhu se krátce po čtrnácté hodině řítilo auto v protisměru. Pronásledovali ho policisté. Řidič ale sjel do pole a zmizel v lese. Policisté ještě vypálili varovné výstřely, muže to ale nezastavilo. Auto, ve kterém jel, bylo kradené.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/auto-v-protismeru … -zpravy_eb

153

Re: Z tisku a médií

Praha po letech dostaví lávku pro cyklisty pod Radotínským mostem

Zdroj: http://praha.idnes.cz/lavka-pro-cyklist … zpravy_sfo

154

Re: Z tisku a médií

Komplikace na Pražském okruhu: kvůli opravám se zavřou dva tunely
http://praha.idnes.cz/komoransky-a-loch … zpravy_bur

155

Re: Z tisku a médií

Most přes Lochkovské údolí získal European Steel Design Awards

Zdroj: tisková zpráva České asociace ocelových konstrukcí; 3.9.2013

Ocenění European Steel Design Awards uděluje Evropská asociace ocelových konstrukcí (ECCS) každé dva roky, čímž podporuje kreativní a nápadité využití oceli v architektuře a při realizaci staveb. Mezi 13 oceněnými stavbami je i most přes Lochkovské údolí na pražském okruhu.

Elegance, umění a funkčnost se s dnešními ocelovými konstrukcemi staveb dokážou spojit téměř nespočetnými způsoby. Nabízejí nové řešení a příležitosti, umožňují konstruktérům povolit uzdu své fantazii a uskutečnit některé z náročných staveb. Konstrukční ocel je finančně dostupná a díky své pevnosti, odolnosti, flexibilitě z pohledu designu, přizpůsobivosti, recyklovatelnosti a trvanlivosti je pořád vyhledávaným materiálem pro stavební konstrukce.
V rámci evropských ocenění Steel Design Awards se oceňují nejvýjimečnější evropské projekty, které se zároveň představují širšímu, mezinárodnímu publiku. Také v letošním ročníku byla mezi třinácti oceněnými stavbami z různých států Evropy jedna z České republiky – most přes Lochkovské údolí na pražském okruhu. Most se tak dostal do společnosti následujících staveb:

• Hlavní železniční nádraží Salzburk, Rakousko;
• Stadion Stade de Lille, Lille, Francie;
• Výzkumná stanice Bharati, Antarktida (nominováno za Německo);
• Mezinárodní letiště Kopitnari, Kutaisi, Gruzie (nominováno za Maďarsko);
• Nádraží pro vysokorychlostní vlaky, Turín, Itálie;
• Konferenční centrum CCK, Kirchberg, Lucembursko;
• Podchody a lávky pro pěší na hlavním železničním nádraží, Arnhem, Nizozemsko;
• Národní turistická stezka, Trollstigen, Norsko;
• Stadion Fonte Nova, Salvador de Baia, Brazílie (nominováno za Portugalsko);
• Most Tullhus, Norrköping, Švédsko;
• Most Hans Wilsdorf, Ženeva, Švýcarsko;
• Radarová věž, Izmit, Turecko.

Slavnostní vyhlášení proběhne 3. října v Miláně u příležitosti výroční konference ECCS. V rámci České republiky bude ocenění předáno na konferenci České asociace ocelových konstrukcí – KONSTRUKCE 2013 – v Lednici dne 17. 10. 2013.

Lochkovský most v Praze byl vybudován jako součást rychlostní silnice R1 (Pražský okruh), konkrétně stavby 514 Lahovice–Slivenec. Jedná se o nejvyšší most v Praze (65 m), ve srovnání se známým Nuselským mostem je o polovinu vyšší. Celá stavba má hmotnost zhruba 20 tisíc tun, na ocelovou konstrukci bylo použito 4700 tun oceli a celková délka mostu je 461 m. Autory architektonického řešení jsou Patrik Kotas a Petr Šafránek, projekčně se na mostu podílely firmy Bögl a Krýsl, k. s., a Stráský, Hustý a partneři; ocelovou konstrukci vyráběly firmy Max Bögl Stahl – und Anlagenbau GmbH & Co KG a MCE Slaný, s. r. o.

156

Re: Z tisku a médií

Středočeský kraj podá stížnost kvůli výstavbě pražského okruhu

   Praha 30. září (ČTK) - Středočeský kraj podá kasační stížnost kvůli komplikacím při plánování výstavby pražského okruhu v úseku Ruzyně-Březiněves. Přípravu stavby podle hejtmanství zastavilo rozhodnutí Krajského soudu v Praze, jenž zrušil dokument Zásady územního rozvoje Středočeského kraje v části týkající se vymezení silničního koridoru. Radní s rozhodnutím krajského soudu nesouhlasí, sdělila dnes ČTK mluvčí kraje Nicole Mertinová. Vyjádření soudu ČTK zjišťuje.
   V krátké době jde už o třetí kasační stížnost, kterou kraj podává k Nejvyššímu správnímu soudu v Brně. Obdobně si stěžoval na zrušení koridoru pro vedení dálnice D3 a zastavení rozvoje letiště Václava Havla.
   V nejnovějším případě hejtmanství podle soudu v územně plánovací dokumentaci opět dostatečně nevyhodnotilo takzvané kumulativní a synergické vlivy, tedy dopad na životní prostředí a veřejné zdraví. Podle kraje se ale tyto vlivy mají vyhodnocovat jen v případě, že je navrhováno více variant řešení. Koridor silničního okruhu kolem Prahy je podle hejtmanství v dané trase už dlouhodobě ustálen.
   'Podle našich odborníků teprve následná územně plánovací dokumentace a dokumentace pro územní rozhodnutí zpřesňuje dopravní řešení a umístění komunikací i jejich parametry. Bez tohoto přesného umístění lze vyhodnocovat vlivy pouze odborným odhadem, což bylo autorizovaným projektantem provedeno,' uvedl hejtman Josef Řihák (ČSSD).
   Protože teď není území vymezené pro silniční koridor chráněno před případnou nežádoucí zástavbou, kraj navrhne stavební uzávěru pro tuto oblast.
   Z vnějšího okruhu Prahy se kromě úseku od Ruzyně přes Suchdol a Březiněves do Satalic dosud nezačal stavět jihovýchodní úsek mezi dálnicí D1 a Běchovicemi.

157

Re: Z tisku a médií

Jihozápadní část Pražského okruhu bude udržovat společnost Eltodo

   Praha 21. října (ČTK) - Jihozápadní část Pražského okruhu bude udržovat společnost Eltodo EG. Firma vyhrála výběrové řízení, které vypsalo Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). Smlouva bude uzavřena na dva a půl roku, ŘSD Eltodu EG zaplatí 105 milionů korun. ČTK o tom dnes informoval Miroslav Sklenář z Eltodo EG.
   ŘSD v soutěži obdrželo celkem devět nabídek. 'Požadovaným kritériím však vyhověly pouze nabídky firem ze skupiny Eltodo, ostatní byly vyřazeny,' uvedl Sklenář.
   Vyřazené firmy podaly proti svému vyloučení námitky, kterým ŘSD vyhovělo a všechny nabídky posoudil znovu. Eltodo EG vyhrálo i opakovanou soutěž.
   'Věřil jsem, že vyhrajeme i v novém posuzování, protože i kdyby ŘSD rozhodlo, že nabídky všech ostatních firem požadovaným kritériím vyhovují, stále jsme měli ve hře nabídku s nejnižší cenou,' uvedl Martin Kučera, ředitel divize dopravní infrastruktury Eltoda EG.
   Společnost Eltodo EG bude mít na starosti servis a údržbu jihozápadní části Pražského okruhu, do které patří i tunely Cholupice a Lochkov.
   Eltodo EG patří do skupiny společností Eltodo, která zastřešuje třeba i Eltodo-citelum a Eltodo dopravní systémy. Obrat skupiny Eltodo v roce 2012 dosáhl 3,5 miliardy korun.

158

Re: Z tisku a médií

Opilý řidič porsche ujížděl policistům Prahou, na tachometru měl až 240

Pražští policisté pronásledovali v úterý večer řidiče vozu Porsche Cayenne, kterého kvůli rychlé a zároveň riskantní jízdě podezřívali z požití alkoholu nebo návykové látky. Řidič chvílemi ujížděl až 240kilometrovou rychlostí. Policistům se ho podařilo zastavit až v zataraseném Cholupickém tunelu.

Zdroj: http://praha.idnes.cz/opily-ridic-ujizd … zpravy_sfo

159

Re: Z tisku a médií

Pražský dálniční okruh: Plánovaný most přes Vltavu v Praze – Zlíchově
Publikováno: 11.11.2013
Rubrika: Silniční okruh kolem Prahy

Pražský dálniční okruh byl od samého počátku jeho projektování v posledních měsících roku 1938 vždy trasován a projektován jakožto plnohodnotná okružní komunikace kolem Prahy (obr. 1). Na poradě vedoucích pracovníků Generálního ředitelství stavby dálnic (dále GŘSD) s jejich německými kolegy v Berlíně za přítomnosti ing. Dr. Fritze Todta počátkem listopadu 1939 bylo poprvé navrženo německými odborníky tangentní (tangenciální) řešení této důležité komunikace.

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … -zlichove/

160

Re: Z tisku a médií

Policie odložila případ údajně předraženého Pražského okruhu

   Praha 10. ledna (ČTK) - Protikorupční policie odložila trestní oznámení, podle kterého byly při stavbě dálničního obchvatu Prahy utraceny miliardy korun navíc. Detektivové po více než ročním prověřování dospěli k závěru, že nejde o podezření z trestného činu, řekl dnes ČTK mluvčí útvaru Jaroslav Ibehej. Podnět policii k šetření dal v roce 2012 Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ). Podle něho výdaje při výstavbě Pražského okruhu narostly kvůli změnám při realizaci staveb, nárůstu ceny kvůli vícepracem a výkupu pozemků pro křížení okruhu s dálnicí D1.
   'Věc byla odložena v prosinci 2013, neboť jsme došli k závěru, že ve věci nejde o podezření z trestného činu,' uvedl mluvčí. Podle něho kriminalisté případ prověřovali pro podezření ze spáchání trestného činu porušování povinností při správě cizího majetku od předloňského října. Rozhodnutí policie bude nyní přezkoumávat ještě státní zástupce.
   Podle NKÚ porušilo Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) rozpočtovou kázeň u devíti veřejných zakázek. V letech 2005 až 2011 prý použilo celkem 5,7 miliardy korun ze Státního fondu dopravní infrastruktury v rozporu se zákonem o veřejných zakázkách.
   Náklady na výstavbu podle závěru kontroly zvyšovaly mimo jiné dodatečné práce požadované samosprávou nebo zájmovými skupinami. 'ŘSD na své náklady realizovalo i práce, kterými zhodnotilo majetek jiných osob. V jednom případě představovaly náklady na realizaci požadavků nad rámec schválené dokumentace částku vyšší než 1,2 miliardy korun,' uvedl předloni NKÚ.
   Úřad kritizoval také vícepráce za více než čtyři miliardy, jako případ plýtvání zmínil i řešení mimoúrovňové křižovatky pro křížení okruhu s dálnicí D1. ŘSD prý totiž nejdříve vybralo jednu z variant řešení bez posouzení jejích dopadů, následně pak rozhodlo odlišně. Kvůli tomu musela být zdemolována čerpací stanice v místě křížení.
   Podle podkladů ministerstva dopravy z roku 2001 měla být výstavba silničního okruhu Prahy dokončena do roku 2008 s náklady 48,23 miliardy korun. V době kontroly průběhu roku 2011 však bylo z jeho předpokládané celkové délky 83 kilometrů zprovozněno 41 kilometrů a vynaloženo bylo již téměř 35 miliard. ŘSD počítá s termínem dokončení kolem roku 2020. Celkové náklady na výstavbu mají přesáhnout 106 miliard.

161

Re: Z tisku a médií

V Lochkovském tunelu hořel polský kamion, doprava stála přes tři hodiny

    13. ledna 2014  6:55
    V Lochkovském tunelu na jihozápadním dálničním okruhu kolem Prahy v pondělí brzy ráno hořel polský kamion. Nikomu ze dvou členů posádky se nic nestalo. Škoda na kamionu je 1,3 milionu korun, škoda na tunelu bude teprve stanovena. Tunel byl kvůli požáru zhruba 3,5 hodiny zcela uzavřen.

    Příčinou ohně byla podle hasičů nejspíše technická závada kamionu. Hořel v tunelové troubě směřující od dálnice D1 k dálnici D5.

    Tunel byl nejprve kvůli požáru kamionu uzavřen od 1:30 jen ve směru k D5, po zhruba hodině se uzavírka rozšířila na oba směry. Po 6:00 byl provoz obnoven tubusem, který oheň nezasáhl, zatím ve směru k dálnici D1. Obousměrně by se tudy mělo začít jezdit před 7:00.

    Objet tunel ve směru k dálnici D5 je možné přes Strakonickou ulici a Radotín.
    Autoři: ČTK, iDNES.cz

    Zdroj: http://praha.idnes.cz/uzavreny-lochkovs … zpravy_skr

162

Re: Z tisku a médií

foto http://www.pozary.cz/clanek/75543-v-pra … -jednotek/


Lochkovský tunel bude týden zpola neprůjezdný, shořel v něm kamion

13. 1. 2014 08:47, autor: mld

Praha – Že budou celý týden postávat v kolonách, se musí připravit řidiči, kteří cestují po jihozápadní části Pražského okruhu. Lochkovský tunel má průjezdnou pouze jednu tunelovou troubu, ve které se jezdí obousměrně. Tu druhou v noci uzavřel požár kamionu. Nehoda se obešla bez zranění, ale kvůli odstraňování následků a kontrole tunelu bude směr k dálnici D5 uzavřen.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region … em-kamion/

163

Re: Z tisku a médií

Je to tak, nebo se mi to jen zdá? Pokud je nějaký větší dopravní průšvih, tak jsou v něm většinou vždy nějak zapleteni Poláci. sad Nebo si noviny vybírají jen takové nehody?

Thumbs up Thumbs down

164

Re: Z tisku a médií

asi jich jezdí nejvíc smile


Požár na Pražském okruhu v tunelu Lochkov
Vytisknout článek
Na Pražském okruhu v tunelu Lochkov došlo dnes v nočních hodinách ( 01.21) k požáru kamionu.

Pravá tunelové trouba ve směru od dálnice D1 na dálnici D5 je proto dosud uzavřená a jezdí se v levé troubě v režimu 1+1. Rozsah škod a vyčíslení nákladů na opravy se v těchto chvílích prověřují. Na základě podrobné diagnostiky bude upřesněn i časový termín oprav u uzavírky.

Díky všem složkám záchranného integrovaného systému se podařilo situaci dostat pod kontrolu ve velmi krátké době, takže nedošlo k ještě k větším škodám ani ke ztrátě na životech. Již kolem šesté hodiny ranní byl provoz bezpečně převeden do levé tunelové trouby.




Datum: 13.01.2014

http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis … lu-lochkov

165

Re: Z tisku a médií

Pražský okruh se na některých místech rozšíří, dva pruhy nestačí

Zdroj: http://praha.idnes.cz/rozsireni-prazske … zpravy_kol

166 Naposledy upravil: S_M_Lomoz (16.04. 2014 17.51)

Re: Z tisku a médií

Brno 16. dubna (ČTK) - Nejvyšší správní soud (NSS) zamítl kasační stížnost Středočeského kraje, čímž zastavil projekt stavby severní části obchvatu Prahy (R1), a to v části Ruzyně - Březiněves - Satalice. Na rozhodnutí upozornila Česká televize, soud o tom informuje na svém webu. Přípravu stavby zastavil loni Krajský soud v Praze, který zrušil dokument Zásady územního rozvoje Středočeského kraje v části týkající se vymezení silničního koridoru. Kraj podal kasační stížnost, ale NSS svým rozhodnutím verdikt krajského soudu potvrdil.
"Rozhodnutí NSS znamená, že bude nutné část této trasy znovu projednat v rámci zásad územního rozvoje (ZUR) Středočeského kraje," řekl ČTK mluvčí ministerstva dopravy Tomáš Neřold.
S termínem stavby severní části obchvatu Prahy se podle něj nepočítá dříve jak v roce 2020. V termínech tak zatím k posunu kvůli rozhodnutí NSS nedochází, uvedl.
Neřold doplnil, že rozsudek se netýká části stavby 511, tedy propojení mezi dálnicemi D1 a D11. Příprava této stavby tedy bude moci pokračovat, jakmile budou přijaty zásady územního rozvoje (ZUR) hlavního města Prahy. "Půjde-li vše dobře, začít stavět by se mohlo v letech 2016 až 2017," dodal mluvčí.

Thumbs up Thumbs down

167

Re: Z tisku a médií

Problémy s Lochkovským mostem přetrvávají, stavba praská
Stavební firma nahradila během výstavby Lochkovského mostu část oceli betonem. Výsledkem je ohrožená nosnost mostu. První praskliny ve svarech ocelových pásnic Lochkovského mostu se objevily hned po jeho dostavbě.
http://euro.e15.cz/archiv/problemy-s-lo … ka-1080721

Thumbs up Thumbs down

168

Re: Z tisku a médií

Praha 29. dubna (ČTK) - Magistrát schválil vyhlášení stavební uzávěry na území, kudy má vést v budoucnu Pražský okruh. Jedná se o úseky Ruzyně-Suchdol, Suchdol-Březiněves a Březiněves-Satalice. Podle rozhodnutí vedení Prahy by tu nesměly vznikat žádné stavby. Návrh na vyhlášení stavební uzávěry nyní vypracuje magistrát společně s Institutem plánování a rozvoje, ten pak bude schválen stavebním odborem. Původní stavební uzávěry zrušil loni soud. Novinářům to řekl primátor Tomáš Hudeček (TOP 09).
"Soud zrušil stavební uzávěru těchto významných komunikací. Protože město společně se státem trvá na tom, že by tudy měly vést, znovu chceme zavést stavební uzávěry na těchto místech, aby tam nemohl být zastavěn ani metr čtvereční," řekl Hudeček.
Soud zrušil původní stavební uzávěru z roku 1997 loni na konci října. Žalobu proti stavební uzávěře podala suchdolská radnice společně s jedním z majitelů pozemků na konci roku 2011.
Opatření, aby se situace z minulosti neopakovala, magistrát nyní nechystá. "Soud ji zrušil z důvodu dlouhodobé nečinnosti města v rámci výstavby," řekl Hudeček. Oproti původnímu vymezení je pak podle primátora koridor užší, než byl dříve. "Společně s právníky jsme přesvědčeni, že podruhé ji v případě něčí žaloby soud nezruší," řekl Hudeček.
Kromě Pražského okruhu dnes ještě radní schválili budoucí stavební uzávěru v trase východní části Městského okruhu, tedy stavby navazující na tunel Blanka směrem k Libni. Stavební uzávěra má být rovněž v trase Radlické radiály, v okolí Průmyslové v Praze 10 a v území, kudy by měla být propojena Vídeňská a Dobronická ulice.

Thumbs up Thumbs down

169

Re: Z tisku a médií

TECHNOLOGIE ELTODO ZABRÁNILA TRAGÉDII

Každý z vás zajisté zaznamenal požár nákladního vozidla v tunelu Lochkov. To, co se stalo v noci 13. ledna tohoto roku, je označováno jako zatím největší požár, jaký byl v tunelech provozovaných na území České republiky zaznamenán.

Přibližně v 1:17 v noci zastavil z důvodu technické závady ve třípruhovém tubusu tunelu Lochkov polský tahač s návěsem plným plastových dílů pro automobily a do cca 2 minut začal hořet. Díky správné funkci řídicího systému, technologie (dodávku na klíč zabezpečovalo Eltodo) a reakci dispečerů došlo pouze ke škodám na majetku a ne na lidských životech. Shořel pouze tahač a škody na návěsu byly minimální. Asi ne každý z vás má představu o tom, co se při takovéto situaci v tunelu děje, jak vše probíhá a jak by se měl chovat, pokud se v této situaci ocitne. Znalost či povědomí o tom, co se v tunelech při těchto událostech ode hrává, určitě přispěje k minimalizaci dopadů.

Vše se zjednodušeně odehrává dle následujícího scénáře:

1. DETEKCE UDÁLOSTI: Událost může být detekována jak automaticky (videodetekčním systémem jako kouř v prostoru tunelu, teplotním kabelem napojeným na EPS) nebo manuálně účastníkem provozu nebo dispečerem přes kamerový systém. Při automatické detekci je přes řídicí systém informován dispečer v dohledovém centru.

2. VYHLÁŠENÍ POŽÁRU: přenáší se informace do všech technologických celků, na HZS Praha, PČR a NDIC pro zobrazení na informačních tabulích. Následující reakce probíhají současně.

3. DOCHÁZÍ SOUČASNĚ K TĚMTO REAKCÍM:

a. Vzduchotechnika: spustí se požární větrání tak, aby kouř byl v zasažené troubě odváděn buď stropem, nebo pomocí proudových ventilátorů po směru jízdy vozidel ven z tunelu. Zajistí se tím, že se nebude šířit do prostoru, kde jsou zastavená vozidla. Současně se v nezasažené troubě větrá stejným směrem jako v zasažené, aby nedocházelo k nasávání kouře z portálu, kam se žene kouř zasažené trouby. V tunelových propojkách se pak větrá směrem do trouby, kde hoří, aby se kouř nešířil do těchto propojek, které slouží jak pro evakuaci osob, tak pro zásah složek IZS.

b. Osvětlení: rozsvítí se v zasažené troubě veškeré osvětlení pro zajištění maximální možné viditelnosti

c. Vodovod: napustí se požární vodovod pro potřeby HZS

d. Doprava: v tunelové troubě se v okamžiku vyhlášení požáru spustí havarijní sekvence, která do místa detekce požáru okamžitě zastaví veškerá vozidla. Za místem požáru nechá vozidla vyjet z tunelu. U městských tunelů se nastaví SSZ na prioritní výjezd vozidel. Druhá tunelová trouba, ve které nehoří, se postupně vyklidí a uzavře. Ta je určena k evakuaci a k zásahu složek IZS.

e. Evakuační rozhlas: pomocí reproduktorů jsou účastníkům provozu přehrávány instrukce, jak se mají chovat.

f. Rozhlasové vysílání: v rámci jedné rozhlasové frekvence, která je uvedena před vjezdem do tunelu, se vysílají nezbytné informace. Tu si každý řidič může naladit na radiopřijímači ve vozidle.

4. Proběhne zásah IZS, kontrola poškození a další úkony předepsané předpisy pro provoz tunelových staveb.

Konkrétně na tunelu Lochkov došlo k detekci kouře videodetekcí o 2 minuty dříve než pomocí teplotního kabelu. Obecně v této konkrétní události videodetekce reagovala na 100 % a jasně ukázala, že je platnou součástí vybavení tunelů a může urychlit reakci a minimalizovat ztráty.
Jen těžko si lze představit, co vše by se mohlo stát, kdyby některý ze systémů selhal a shořel by i návěs, kdyby se událost stala za plného provozu a ne v noci, jak by se pak zachovali řidiči. Určitě by se škody vyšplhaly mnohonásobně výše než aktuálně odhadovaných 6 mil. Kč a doba zprovoznění by se protáhla ze současných 3 týdnů na mnoho měsíců.
Ing. Martin Kučera, ELTODO, a.s.

http://www.eltodo.cz/informacni-servis/ … 1-2014.pdf

170 Naposledy upravil: Prochaine (21.05. 2014 11.29)

Re: Z tisku a médií

VIDEO: Prahou projel 250tunový kolos, na Černém Mostě musel couvat
http://praha.idnes.cz/nadmerny-naklad-p … zpravy_bur

Přeprava územím Hl. m. Prahy bude vedena po trase:

D5, hranice Prahy - Pražský okruh (západní), hranice Prahy - ...(mimo území Hl. m. Prahy, Pražský okruh, R1 - křiž.D1 - D1 směr Praha).... - D1, hranice Prahy, Brněnská - Spořilovská - Jižní spojka - Švehlova - Průmyslová - Štěrboholská spojka - Pražský okruh, východní (bez vjezdu na most nad ul. Chlumecká/Náchodská!!) - sjezdem couváním protisměrem nájezdovou rampou na ul. Náchodská/Chlumecká, přejezd do protisměru a protisměrem sjezdovou rampou zpět na Pražský okruh (opět bez vjezdu na most nad ul. Chlumecká/Náchodská!!) - Pražský okruh (západní) - Novopacká - Kbelská - Cínovecká, hranice Prahy, D8.

Jedná se o přepravu generátoru, souprava má celkové parametry:

    d x š x v:          32,00 (s postrkem 42,00) x 3,80 x 4,40 m     
    hmotnost:        217,00 (s postrkem 247,00) t

Souprava bude řádně označena obrysovými a výstražnými světly a bude mít vlastní doprovodná vozidla se zapnutými výstražnými světly a současně bude mít asistenci dopravní policie po celé trase.

Přepravu nákladu z Plzně do Lovosic zajišťuje firma NOSRETI a.s., Ostrava.

Dle videa a popisku to vypadá, že se souprava vyhnula mostu MO přes Chlumeckou.
Zřejmě kvůli hmotnosti (asi 250 tun). Že by to bylo kvůli rampě s dopravním značením, to pochybuji - takových bylo na trase desítky.

Pamatuji si, že v roce 2012 proběhlo něco podobného - jen to bylo z D11 na D8.

171

Re: Z tisku a médií

Zákaz vjezdu na Pražský okruh? Soud udělal první krok
http://echo24.cz/a/if22d/zakaz-vjezdu-n … prvni-krok

Obce podél jihozápadní části Pražského okruhu se dočkaly prvního vítězství v boji o odhlučnění této významné dálniční spojnice, když se jich zastal Nejvyšší správní soud. Nejnovější část okruhu kolem hlavního města je sice v provozu už od září 2010, ale dosud nemá platnou kolaudaci – kvůli nadměrnému hluku z nákladní dopravy.

172

Re: Z tisku a médií

Dnes jsem zahlíd asi v MF Dnes titulek "Obchvat povede víc na sever a bude delší" a byla tam i mapka s trasou okruhu vysunutou na severu i východě Prahy...

Thumbs up Thumbs down

173

Re: Z tisku a médií

AGa.. napsal:

Dnes jsem zahlíd asi v MF Dnes titulek "Obchvat povede víc na sever a bude delší" a byla tam i mapka s trasou okruhu vysunutou na severu i východě Prahy...

Není to ta již několikrát prezentovaná mapka s jednou silnou čárou na mapě přes náměstí v Úvalech? tongue

Thumbs up Thumbs down

174

Re: Z tisku a médií

nejlepší je jak chtějí teď udělat obchvat kralup a udělat tam slušnější I/101 která asi ten okruh vlastně nahradní (aspoň se nebude muset přes drážďany :-)

Thumbs up Thumbs down

175 Naposledy upravil: P_V (04.07. 2014 16.58)

Re: Z tisku a médií

Ten obchvat Kralup by mohl vygumovat jeden z nesmyslných protiargumentů proti variantě okruhu Prahy J, a sice že když tam bude ten "tranzit", tak to podle nějakých EU směrnic nesmí vést městem. Protože s tou přeložkou už tam žádný nebude smile Pak se to J bude moci postavit jako pouhá regionální kapacitní silnice.

Thumbs up Thumbs down