Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu
takze cekaji, az tam nekoho prejede vlak (k cemuz drive nebo pozde dojde, protoze kazde rano tam lidi prebihali pred prijizdejicim vlakem...)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
takze cekaji, az tam nekoho prejede vlak (k cemuz drive nebo pozde dojde, protoze kazde rano tam lidi prebihali pred prijizdejicim vlakem...)
Takže zastupitelstvo konečně odsouhlasilo výkup stavebnin.
V kasatru nemovitostí nic nového. V insolvenčním rejstříku myslím taky ne. Takže odpověď zatím je "ne, neví".
Vyklizení a demolice Stavebnin:
Kupní smlouva podepsána INSOLVEM a OMI MHMP.
VIS zajišťuje vklad do katastru nemovitostí, následně bude INŽ zařízeno demoliční
rozhodnutí DÚ a předáno staveniště MTS na demolici Stavebnin.
Předpoklad zahájení prací na dokončení def. podchodu v 03/2012 a dokončení
v průběhu 3. čtvrtletí 2012.
Děkuju, už bylo na čase začít. Jsem se bál, že to bude nakonec posunuto také na 2013.
tady ale bude extremni tlak prahy 6 na dostaveni co nejdrive.
tak me napada, jestli mel byt podchod staven jako "most" pres uvazovane zahloubeni zeleznice, na strane u vestibulu byla mam pocit milanka jako pilir, ale co je u stavebnin? nebo to teprv bude dodelano a ted se podchod vznasi ve vzduchu...
Součástí stavby má být i předstihová severní stěna železniční stanice Hradčanská - právě pod budovou stavebnin a současným pěším přechodem za tratí. Když jsme se bavili v IC s p. Polákem, jestli se bude s východem dělat nebo ne, říkal, že nemá informace o tom, že by ta milánka byla z projektu nebo dokumentace vyškrtnuta.
No sláva! "Objekt je dotčen změnou právního vztahu:V-2432/2012"
Patří to i sem: budova stavebnin už podle katastru patří městu. Konečně.
spisovatel MMM řeší, jak zkrátit půlroční výluku Hradčanská - Vozovna Střešovice...
Bobik: Jako by to tu nebylo nedávno uváděno - příští rok dlooouuuháááá výluka = dle MOpa už na jaře Prašňák - křižovatka pod Střeš. voz. a v létě k tomu navíc Hradčanská - Šárka/Podbaba.
Osobně doufám (i díky postupu k Hradčanské), že souběh těch dvou výluk bude logicky minimální = cca víkend (1. prázdninový?):
1.) Před ním se pojede po současné dočasné křižovatce jen ke Kulaťáku.
2.) Během něj se odpojí dočasné "esíčko" od Hráči a vloží pár (cca 20m) přímých kolejových polí napojujících právě stavěný úsek před Přašńákem.
3.) Po něm se pojede rovně ke Střešovické vozovně přes novou finální křižovatku Prašňák včetně nové TT mezi ní a křižovatkou pod Střeš. voz.Výhodou mého postupu je neodstřižení stálých TRAM zastávek Hradčanská na delší dobu od veškerých TRAM - na jaře je sice budou míjet (tak jako tak) l.1, 18 a 25, ale v létě už přes ni budou moct všechny provozní linky (jistě nějaké budou mít letní výluku), které by místo ke Kulaťáku byly odkloněny na Malovanku (případně Pohořelec či Dlabačov) - nesmíme však ještě opomenout, že na jaře má být zprovozněn Hládkov.
PS: Věřme ve stav, že teď teprve pokládané koleje k Prašňáku, když se tam již mělo jezdit, můžou být výhoda - navážka měla dostatečný čas si řádně "sednout" a TT se nám na ní následně nebude vlnit/kroutit a pod.
když ono to není jen o "položení kolejí"...
v místě křižovatky se začalo se zásypem v dubnu http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.jpg.html
a domnívám se, že pozdější zprovoznění nemá vliv na dobu od zásypu po pokládku kolejí...jo a kus pláně je připravován i od mostu
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
kasme: Já chápu, že to není "jen o položení kolejí" - ovšem od mostu a k Hráče je již dávno zasypáno = poměrně řádně sednuto a:
A) nyní se viditeně na pláních začaly chystat PK a TT (což lze dělat až do cca června, protože západní polovina PK a TT k Hráče budou potřeba nejdříve v červenci, ale vhodnější je maximum možného udělat před zavřením TT a PK ke křižovatce pod Střeš. voz.)
B) do jara by bylo potřeba navézt zásyp a nachystat pláň od finální křižovatky ke Střešovicím Z:arrow:
C) aby během jara tam bylo možno udělat novou PK a TT až ke křižovatce pod Střeš. voz..
D) Pak je možné během pár dnů - víkendu udělat tu mnou již uvedenou malou "třešničku nadortu" = napojení nové finální TT (souběžné PK možno ještě klidně o pár dnů déle) k Hráče a následně pustit TRAM v přímé
E) celé léto (několik měsíců) rušit dočasnou křižovatku + napojit PK a TT na mostě s tou finální (v případě provozu IAD ta západní polovinou mostu a na východní rušení dočasné TT) + provést REKO TT od mostu ke Kulaťáku.
gabuliatko napsal:MM-Mikulovsky napsal:provést REKO TT od mostu ke Kulaťáku.
pán má zlaté prasátko?
No, vzhledem k tomu, že se Svatovítská stává přivaděčem k Blance, tak jí reko určitě čeká. Dokonce pravděpodobně v podobě, kdy se zastávky tramvají Vítězné nám. stanou zastávkami Kafkova, protože na původní místo se nevejdou... I když nevím, jak to nakonec dopadlo, ale výkres jsem už viděl před více než rokem.
Odsunem do jine polohy ztraci smysl a mohou pak byt zruseny bez nahrady. :-D Vubec se na to netesim, zase je zkurvi zabradlim a ani bych se nedivil kdyby nejakou hnusnou signalizaci.
opět se někdo probudil v pravou chvíli...
Plošina pro invalidy:
INŽ požádal GŘ MP o vypracování návrhu plošiny pro invalidy u výstupu z podchodu do
ul. Dejvická na základě požadavku vedení města.
MP předá INŽ návrh plošiny vč. předběžného ocenění.
uprimne jsem se divil, ze na tak velkem schodisti neni aspon najezdova rampa ... argument s vytahem za kolejemi moc neberu.
uprimne jsem se divil, ze na tak velkem schodisti neni aspon najezdova rampa ... argument s vytahem za kolejemi moc neberu.
Jenže kam dál na invalidním vozíku tím podchodem. Do metra to nejde, na tramvaj to nejde, na druhou stranu ulice taky ne. Čili jen jako zkratka pod železniční tratí a dál zas po povrchu, což by možná po povrchu vyšlo invalidovi rychleji, než čekat na výtah a na ultrapomalou plošinu. Domnívám se že nájezdové kolejky na schodech pro kočárek by mohly stačit, protože se tím kočárkem se aspoň může na eskalátor.
najezdove rampy apod zdaleka nejsou jen pro voziky, ale pro kocarky a obecne lidi se snizenou pohyblivosti - nekteri lide se zvladnou sourat po naklonene plosine, ale na schody se boji. (a uzke najezdove koleje na schodech jsou prakticky k nicemu, na nektere jsem se s kocarkem bal i ja, nemluve o tom, ze dneska ma kazdy druhy kocarek jiny 'rozchod', to chce fakt neco sirsiho)
opět se někdo probudil v pravou chvíli...
Plošina pro invalidy:
pan primátor to slíbil při střihání pásky...
Na Hradčanské se to dnes hemží chlapíky ve žlutých bundách a tatry vozí zeminu. Že by začalo zatravňování? A to už je to podbití hotové?
nemělo by...
až v létě při výluce by mělo dojít k výměně kolejnic za bezžlábkové (u křižovatky PM už jsou)
a následnému zatravnění
od: 04.03.2013 08:00:00 do: 31.03.2013 23:59:00
ulice Milady Horákové, úsek Badeniho - Na Valech, město Praha, stavební práce, zúžené jízdní pruhy, Od 04.03.2013 08:00 Do 31.03.2013 23:59, provedení solného pásku pro oddělení vozovky a TT- uzavírka části levého jízdního pruhu ve směru z centra, doprava vedena po zbylé části komunikace ve dvou jízdních pruzích 3,25 a 2,75 metrů, Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
...provedení solného pásku pro oddělení vozovky a TT
to budou ty tři řady dlažek, co už dc jsou
jj, je to tak
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.JPG.html
na hranici k PM zmizely ohrady
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
od: 20.03.2013 08:00:00 do: 14.04.2013 00:00:00
ulice Patočkova, křiž. s ul. U Brusnice, město Praha, stavební práce, Od 20.03.2013 08:00 Do 14.04.2013 00:00, rekonstrukce tramvajové tratě - zábor části jízdních pruhů dle postupu prací, doprava vedena po zbylé části komunikace, v každém směru zachován jeden jízdní pruh, Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
od: 23.03.2013 22:00:00 do: 24.03.2013 05:00:00
ulice Svatovítská, Praha 6, Praha, stavební práce, Od 23.03.2013 22:00 Do 24.03.2013 05:00, instalace poloportálu dopravního značení v rámci stavby městského okruhu - uzavírka části pravého jízdního pruhu ve směru k Miladě Horákové, doprava vedena v levém jízdním pruhu. Dne 24.03.2013 v době od 01,00 do 03,00 hod. dojde za asistence Policie ČR k přidržení dopravy max. na 10 minut, Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
kde je tam ta patka?
kde je tam ta patka?
tak to už víme...
a koukám že omezení "U Brusnice" asi nebylo využito kvůli počasí... (rozebrání dlažby se běžně dělá za provozu tram)
zřejmě tedy ten zcela vybraný kus bude zrekonstruován do 14.4.
taky už jsem asi rozlouskl, proč není dokončen ten "solný proužek" před archivem
v letních měsících tam bude dočasný přejezd přes tram pás
na ulici Milady Horákové obousměrně Svatovítská
30.03. 05:00 - 29.06. 23:59
na ulici Milady Horákové obousměrně Svatovítská stavební práce, zúžené jízdní pruhy, rekonstrukce křižovatky v rámci stavby Městského okruhu, zúžená vozovka na jeden jízdní pruh, Od 30.03.2013 05:00 do 29.06.2013 23:59
Ví se něco ohledně budoucnosti tohoto území? http://www.mapy.cz/s/6LmS
Už si ani nepamatuju co tam vlastně bylo před stavbou, ale teď bych tam čekal nějakou novou výstavbu, je tam spousta místa...
Díky.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.150 s, vykonaných příkazů: 86.