Re: Trojský most
Šikmá tyč na trójskej strane:
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 1.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 27 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Šikmá tyč na trójskej strane:
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 1.jpg.html
na holešovickém břehu si prej Zakládání staveb zakládá nějakou základnu
Začala optimalizace koridoru Bubeneč - Holešovice (Metrostav + Subterra), tak letos už konečně dojde na onen podchod pod tratí, který umožní ulici Partyzánskou regulérně prodloužit na Trojský most v uspořádání 2+2 jízdní pruhy.
kasme napsal:na holešovickém břehu si prej Zakládání staveb zakládá nějakou základnu
Začala optimalizace koridoru Bubeneč - Holešovice (Metrostav + Subterra), tak letos už konečně dojde na onen podchod pod tratí, který umožní ulici Partyzánskou regulérně prodloužit na Trojský most v uspořádání 2+2 jízdní pruhy.
Takže nakonec to prošlo? Já myslel, že tohle Svoboda vypustil v rámci škrtů.
Jsem jednoznačným příznivcem kvalitních řešení a jsem rád za každých 100m kvalitní komunikace.
Nicméně si nemohu odpustit jeden dotaz: jaké "zkvalitnění dopravy" toto uspořádání 2+2 pod tratí přinese?
ve směru z centra to bude znamenat pouze rozšíření na 2 pruhy o cca 180m dříve (hned za křižovatkou místo až před mostem)
v opačném směru to neznamená vůbec nic, tam žádný chodník není a mohou tam být 2 pruhy i v současném uspořádání
Takže jediným zlepšením by mohla být trvalá zelená šipka vpravo z Vrbenského na most. Toto řešení se v naší zemi ale nepoužívá, takže křižovatka zůstane i nadále osazena SSZ a pojedou auta buď jedním pruhem od Výstaviště, nebo jedním pruhem z Vrbenského. Jaký přínos budou mít 2 pruhy hned za křižovatkou namísto až po 200 metrech?
(Pokud se pletu a něco bude jinak, tak mne opravte)
kasme napsal:na holešovickém břehu si prej Zakládání staveb zakládá nějakou základnu
Začala optimalizace koridoru Bubeneč - Holešovice (Metrostav + Subterra), tak letos už konečně dojde na onen podchod pod tratí, který umožní ulici Partyzánskou regulérně prodloužit na Trojský most v uspořádání 2+2 jízdní pruhy.
tak je to pár buněk a nádoba...
ale vypadá to spíš na injektáž náspu, nebo nějaké mikropiloty
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
Takže jediným zlepšením by mohla být trvalá zelená šipka vpravo z Vrbenského na most. Toto řešení se v naší zemi ale nepoužívá...
Třeba tady na tom leteckém snímku křižovatky Bucharova x Radlická radiála to najdete hned 2x...
http://mapy.cz/#x=14.339948&y=50.05 … 6&l=15
edit kasme: semaforová diskuse pokračuje jinde
Spíš by mě zajímalo, jak to dopadne s ohlašovanými cyklopruhy na mostě. Očekávám, že 2+2+2xcyklo se na most vejde, ale do podjezdu ne. Nebo se bude jezdit cyklo jen po jedné straně novým průrazem a tímpádem po cyklostezce po jedné straně mostu? Z holešovické "situačky" tady na webu to tak trochu vypadá...
Bude vůbec chodník i na povodní straně mostu? Z Holešovic k němu podjezdem chodník nepovede, ani na trojském náspu to nevypadá - kandelábry jsou tam zapíchané už ve svahu.
západní chodník bude zřejmě jen na mostě a od tama budou schody a snad i rampa na náplavku...
na trojské straně i na chodník na protipovodňovém valu
na situačce je to trochu jinak než v reálu
Holešovice: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
Nový Trojský most čeká další etapa. Bude se vyplétat konstrukce
ČTK 8. ledna 2013 10:55
Stavba Trojského mostu nad Vltavou bude v následujících třech měsících pokračovat montováním dvou stovek ocelových tyčí, které poslouží k zavěšení mostní konstrukce. V létě pak stavbaři odstraní opěrné pilíře, které po celou dobu stavbu podpíraly. Most navazující na budovaný tunelový komplex Blanka stál více než miliardu korun.
Zhruba 260 metrů dlouhý most, který propojuje holešovický a trojský břeh Vltavy, bude mít dva krát dva pruhy pro vozidla a tramvajový pás. Dodatečná visutá konstrukce na bocích mostu bude sloužit pro pěší a pro cyklisty. Na podzim po mostě projedou první tramvaje. Pro automobilovou dopravu se otevře příští rok.
Na konci uplynulého roku stavbaři vyzdvihli a svařili všechny tři části mostního oblouku, postupně tak z mostovky zmizely podpůrné konstrukce. V nejbližších dnech začne další fáze stavby, kdy mezi vozovku a oblouk postupně namontují 200 ocelových tyčí. Tyče budou tvořit výplet mostu, na němž bude po odstranění pilířů celá konstrukce zavěšena.
Stavba je unikátní svým technickým řešením. Výška oblouku nad vozovkou je totiž pouhých 20 metrů. "Je to velice odvážná inženýrská konstrukce, většinou totiž mají mosty výšku nad mostovkou větší," uvedl uvedl mluvčí stavební firmy Metrostav František Polák.
1x foto z Troje
vypadá to na nějaké měřící tyče
tak tyče jsou prý definitivní
ta "boule" je k přesnému dopnutí tyčí, zřejmě přes to bude ještě nějakej bílej kryt
no to si snad dělaj p.....
Ať most nese Bémovo jméno, ne Havlovo, navrhuje náměstek primátora
První náměstek pražského primátora Tomáš Hudeček (TOP 09) odmítá návrhy, aby se budovaný Trojský most, jenž má spojit holešovický a trojský břeh Vltavy, jmenoval po exprezidentu Václavu Havlovi. Upozornil, že předražená stavba je "památníkem" minulého vedení města, a proto by měla nést jméno exprimátora Pavla Béma (ODS). Návrh se chystá předložit radním.
http://www.novinky.cz/domaci/289893-at- … atora.html
„Most vznikl jako honosný památník bývalého pražského primátora Pavla Béma, tak jej po něm pojmenujme. Jen ať se hrdě přihlásí ke svému ‘přínosu’ městu,“ komentoval Hudeček údajné množící se návrhy, aby se most jmenoval po zesnulém exprezidentovi.
Pražské ulice se pojmenovávají po osobách již zemřelých, takže to naštěstí nehrozí.
Pražské ulice se pojmenovávají po osobách již zemřelých, takže to naštěstí nehrozí.
(tichý, posupný smích)
na holešovickém břehu si prej Zakládání staveb zakládá nějakou základnu
tak základna prej dnes odjela...
Trysková injektáž násypu holešovického předpolí mostu.
co jsem říkal...
jeřáb na mostě
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 3.jpg.html
jeřáb na mostě
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 3.jpg.html
Vypadá to, že chtěl dosáhnout nahoru s nějakou tyčí, ale nedosáhl. Tak zase odjel.
Vypadá to, že chtěl dosáhnout nahoru s nějakou tyčí, ale nedosáhl. Tak zase odjel.
Ale jo, podařilo se zavěsit druhý šikmáč na trojské straně
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 998119.jpg
MP napsal:Vypadá to, že chtěl dosáhnout nahoru s nějakou tyčí, ale nedosáhl. Tak zase odjel.
Ale jo, podařilo se zavěsit druhý šikmáč na trojské straně
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 998119.jpg
Ano, ale až ve dvě odpoledne - http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 5.jpg.html
A dneska to vypadá na "velký útok" - už tam jsou jeřáby dva: http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 3.jpg.html
ve světě motorů píšou o mostě, pokusím se nějak vyfotit tu stránku a dát sem.
hlavní zajímavost: vydutí cca 5m, když zapojují kabely, tak jim prostředek stoupne o 8cm, než dají kabely i doprostřed,
max 50km/h -> chodník bude mít jen obrubník
dej to do http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … -most/doc/
návěs asi přivezl další tyče
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 8.jpg.html
už brzy půjde vyzkoušet, co se stane, když sjede lavina z oblouku
ve světě motorů píšou o mostě, pokusím se nějak vyfotit tu stránku a dát sem.
je to tam,
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.jpg.html
včera dovezené tyče ještě odpoledne namontovali, takže už jich tam máme 16
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 27 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.176 s, vykonaných příkazů: 69.