Téma: 4. pražský okruh
Myslíte si, že by mělo smysl vytvořit jakýsi 4. okruh kolem Prahy (pokud beru Pražský okruh jako 3.) ve vzdálenosti cca 30-50km od centra Prahy?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » "Plodné" debaty » 4. pražský okruh
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Myslíte si, že by mělo smysl vytvořit jakýsi 4. okruh kolem Prahy (pokud beru Pražský okruh jako 3.) ve vzdálenosti cca 30-50km od centra Prahy?
IMHO ne, v této vzdálenosti už by cesty měli vést odněkud někam, ne dokulata krajinou nikoho ..
I samotný tvar středočeského kraje je nesmyslný, protože k takovému trasování svádí. Měl by se trhnout na dva kusy, aby je to přešlo
Myslíte si, že by mělo smysl vytvořit jakýsi 4. okruh kolem Prahy (pokud beru Pražský okruh jako 3.) ve vzdálenosti cca 30-50km od centra Prahy?
Je to stejná blbost, jako stavět okruh místo kolem Prahy kolem Kralup.
A které jsou podle tebe první a druhý, když SOKP považuješ za třetí?
Jo jenom jsem o tom slyšel i v souvislosti s budováním obchvatu Kladna (a jeho pokračováním k D8, D5). Ale přijde mi, že by to příliš velkou úsporu nepřineslo, jelikož ze vzdálenosti kolem 30km od prahy netrvá moc dlouho dojet na okruh.
Je to stejná blbost, jako stavět okruh místo kolem Prahy kolem Kralup.
A které jsou podle tebe první a druhý, když SOKP považuješ za třetí?
No on původně byl ještě jeden v centru prahy, to byl 1. MO, pak byl 2. to byl dnešní MO a 3. to byl SOKP. Je to čistě historicky, podle jedné publikace (myslím, že šlo o krátký dokument z mestskyokruh.info). Tam právě nazývaly MO jako 2. a SOKP jako 3.
Stavět SOKP kolem Kralup mi přijde minimálně škoda - náklaďáky by to snad odklonilo, ale auta by to stejně měla pak asi lepší přes Prahu.
Městský okruh v Praze byl na počátku stavěn jako tzv. Střední pražský okruh. Už samotný název tedy zdůrazňoval, že se mělo jednat o okruh prostřední. Původně měly být v Praze rychlostní okruhy totiž tři: Vnější okruh (VO), Střední okruh (SMO) a dokonce i Vnitřní okruh (VMO).
Vnitřní okruh měl vést v těsné blízkosti památkově chráněného centra. Samostatně by vedl z Holešovic přes Hlavní nádraží a okolo Národního muzea až za Nuselský most. Tady by se prudce stočil a po hraně Nuselského údolí klesal k Vltavě, kterou měl překročit po novém mostě. Na Smíchově by se pak Vnitřní okruh napojil na Střední okruh a společně po jedné komunikaci by vedly Strahovským tunelem, přes Letnou a tunelem pod Stromovkou až do Holešovic. V Holešovicích by se zase okruhy oddělily.
On je vlastně navrženej, když se to tak vezme. Stačí se podívat na trasování 101 v úp pražského regionu. Obzvlášť když Rath prosazuje jeho zkapacitnění na čtyřpruh. Odkaz na IHNED
Jo, přesně něco takového jsem myslel. Tak čtyřpruh je snad jenom na částech propojení R6 a R7, kde to docela smysl má, nebo ne? Jinde je to zbytečný luxus.
To co chtěl Rath s Dobešem je udělání z kralupácké části pražský okruh. A tedy ho udělat čtyřpruhový. A bohužel to začíná vypadat reálně.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » "Plodné" debaty » 4. pražský okruh
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.168 s, vykonaných příkazů: 53.