Re: Vysočanská radiála
Tak dle mých informací (o pohybu mobilních telefonů) je už radiála otevřena:-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Komunikace mimo MO » Vysočanská radiála
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak dle mých informací (o pohybu mobilních telefonů) je už radiála otevřena:-)
Projeto v 14.59. Provoz v obou směrech.
Ve směru od PO (510) na VR ještě kolem 15.30 odstraňovali vodorovné značení (žluté pásky). S trochou drzosti se dalo projet. Směr od R10 bez problému.
Kolem 15.30 se také stala první nehoda - německý kamion jedoucí po Kbelské zřejmě pozdě zaregistroval zúžení a pomuchlal osobák jedoucí z VR.
Tam to bude nepříjemné, bych na zem šroubnul retardéry.
Pokud jsem se dobře na ta videa podíval, tak směrem D8 -> R10 je povolena rychlost 80 km/h (!)
Před začátkem rampy je sice 30 km/h platná pro "ležící kamiony" , ale vzápětí začíná SMV.
A po připojení rampy od Hloubětína (kde se stýkají silnice) už další omezení není. Čtu to dobře?
EDIT: překlepy
Kbelská dolů http://www.youtube.com/watch?v=oITCn-5XX9A
Kbelská nahoru http://www.youtube.com/watch?v=adRGca-C5F0
z Vysočanské radiály dolů na Kbelskou http://www.youtube.com/watch?v=QIeDVODYgVE
Pokud jsem se dobře na ta videa podíval, tak směrem D8 -> R10 je povolena rychlost 80 km/h (!)
Před začátkem rampy je sice 30 km/h platná pro "ležící kamiony" , ale vzápětí začíná SMV.
A po připojení rampy od Hloubětína (kde se stýkají silnice) už další omezení není. Čtu to dobře?
EDIT: překlepy
tam je ještě jednou 30 která není v záběru
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
tam je ještě jednou 30 která není v záběru
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
OK, pro zatáčku tedy 30, ale po připojení rampy od Hloubětína už ne.
Článek o otevření Vysočanské radiály na iDnes.cz a na Novinky.cz
a magistrátní tisková zpráva
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr … znena.html
a poslední VIDEA
Vysočanská radiála - kamion přece nepojede 50... http://www.youtube.com/watch?v=2xEDacwgEOk
R1 510 - Vysočanská radiála http://www.youtube.com/watch?v=VDU3YNzETRo
Otočka Černý most http://www.youtube.com/watch?v=BvxEz6ZHOZM
MÚK Rybníčky - Štěrboholská radiála (upravené značení) http://www.youtube.com/watch?v=J6p9FCmWFyM
No tak zatím tu padesátku nikdo moc neřeší, průměrná rychlost, za poslední tři hodiny, je 75km/h a dost lidí to pálilo víc jak 100km/h.
projel sem si to jen ve smeru D8 --> R1, musim rict,, ze ten najezd na rampu a rampa je docela husta, pak uz naprosto v pohode.
Zprava systemu ASIK - MHMP: Od 29. listopadu 2011 08:50 do 16. prosince 2011 09:50 v ulici Kbelska, nova radiala, je uzavren jizdni pruh. Provoz po Kbelske smer D8 je u najezdu na Borskou veden pouze levym pruhem. Ridici jedouci k D8 by meli vyuzivat Jizni spoku(nesjizdet na Prumyslovou), za Cernym mostem sjet na Borskou(nova radiala) a dale pokracovat po Kbelske k D8.
MHMP napsal:Zprava systemu ASIK - MHMP: Od 29. listopadu 2011 08:50 do 16. prosince 2011 09:50 v ulici Kbelska, nova radiala, je uzavren jizdni pruh. Provoz po Kbelske smer D8 je u najezdu na Borskou veden pouze levym pruhem. Ridici jedouci k D8 by meli vyuzivat Jizni spoku(nesjizdet na Prumyslovou), za Cernym mostem sjet na Borskou(nova radiala) a dale pokracovat po Kbelske k D8.
Co ten časový úsek? Já myslel, že ten pravý pruh ve směru na D8 už bude uzavřen navždy.
Myslím, že navždy to už je, ten časový úsek je jako čas, kdy si na to budou řidiči zvykat, pak už to bude samozřejmost a nebude třeba na to upozorňovat.
Hmm, trasa přes VR je o 12 km delší ... 5.1 km versus 17 km ... to jsem na to zvědav, zda "řidiči" poslechnou.
Na trase přes VR je nekonečně krát méně semaforů.
Trasa přes Průmyslovou - tuším 4x, trasa přes VR 0x.
(Dnes ráno jsem byl po VR za 12 minut od hranic Prahy až na křižovatce U Kříže.)
Na trase přes VR je nekonečně krát méně semaforů.
Trasa přes Průmyslovou - tuším 4x, trasa přes VR 0x.(Dnes ráno jsem byl po VR za 12 minut od hranic Prahy až na křižovatce U Kříže.)
včera jsem jel po průmyslové a spousta kamiónů tudy jela ve směru ke kbelské. Ještě si asi nezvykly, ale podle mě je pro ně rychlejší jet po VR, než stát v zácpě na průmyslové.
včera jsem jel po průmyslové a spousta kamiónů tudy jela ve směru ke kbelské. Ještě si asi nezvykly, ale podle mě je pro ně rychlejší jet po VR, než stát v zácpě na průmyslové.
Rychlejší možná ano, levnější rozhodně ne. Spočte někdo znalý o kolik je cesta ŠR -> 510 -> VR dražší než po Průmyslové pro jeden standardně naložený kamion? A tuhle cenu potom porovnávejte s cenou práce jednoho řidiče za jednu hodinu jeho práce.
Absolutně netuším v jaké výši tyto náklady budou, ale vsadím se, že pro dopravce bude pořád několikanásobně výhodnější jet po Průmyslové i kdyby to mělo znamenat zdržení celou hodinu (a to je opravdu extrém, ke kterému nedochází).
Není snad kamioňák placen od zakázky a ne od času? Takže stojí před volbou, zda bude platit penále za pozdní příjezd, nebo si připlatí za naftu.
Takže stojí před volbou, zda bude platit penále za pozdní příjezd, nebo si připlatí za naftu.
A nebo vyjede o půl hodiny dřív a ušetří jak penále, tak naftu. Všichni snad nevozí pekelně rychle se kazící potraviny...
jak to tam teď vlastně vypadá, ví to někdo? Podle mě dokud se tranzit nezakáže po průmyslový tak se nic nezmění
ono je ušetření nafty docela otázkou jestli to je celých 10km, ono rozjíždění na každém semaforu, ne li v zícpě něco stojí, pokud je spotřeba 2x taková tak už je to "jen" 6km...
Tranzit po Průmyslové je těžko zakázat, resp. takový zákaz kontrolovat. Úplný zákaz kamionů tam dát nelze, protože jsou tam firmy, které na kamionové dopravě jsou závislé. Aby zákaz tranzitu byl efektivní, tak by tam Policie musela často kontrolovat jízdní doklady a takové kontroly by omezovaly průjezdnost.
Tranzit po Průmyslové je těžko zakázat, resp. takový zákaz kontrolovat. Úplný zákaz kamionů tam dát nelze, protože jsou tam firmy, které na kamionové dopravě jsou závislé. Aby zákaz tranzitu byl efektivní, tak by tam Policie musela často kontrolovat jízdní doklady a takové kontroly by omezovaly průjezdnost.
Tak k čemu to pak je ? Ani googl pri plánování trasy do možností nedá volbu radiály. Z jihu na sever radí centrem, nebo po průmyslový ....
Takže jedinej kdo to využije je směr D8->R10, možná i D8->D11 a konec ... jinak tam budou zácpy stejné jako byly a navíc přibudou ve směru k D8 kde to nikdy nestálo (díky zůžení)...
Super.
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Komunikace mimo MO » Vysočanská radiála
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.178 s, vykonaných příkazů: 86.