Re: Harmonogram a tempo práce
kde jsou v předstihu, kde pozadu...
kde jsou problémy, kde kdo zdržuje...
a jiné "odborné" blábloly...
pokud bude něco "závažnějšího", nebojte se založit nové téma, mazat se dá vždycky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Harmonogram a tempo práce
kde jsou v předstihu, kde pozadu...
kde jsou problémy, kde kdo zdržuje...
a jiné "odborné" blábloly...
pokud bude něco "závažnějšího", nebojte se založit nové téma, mazat se dá vždycky
zlobíte, tak jsem vás přesunul...
Čím to je, že na Malovance a na Hradčanský se maká nonstop, zatímco na Letný, tedy aspoň na dilatacích 1 - 8 se práce táhnou jako sopel?
No však na Malovance se na to taky pěkně dlouho prdělo dávno se mělo jezdit v předstihu.
rozumím, že na Malovance byly problémy s ekoteroristy, ale ted snad je celá stavba už bez problému a mohlo by se stavět všude, co to jde. Dokonce vloni se ani neproinvestovali všechny peníze. Že by nebylo dost pracantů ?
Malovanka byla katastrofa, nekolik let trvalo nez se stavba rozjela. Vzdyt uz to melo byt davno hotove! Puvodne se pocitalo s otevrenim tento rok na podzim (etapa 3). Na Letne se taky dost dela - a hlavne je tam udelano mnohem vic prace nez na Hradcasnke. Ja vidim problem v tom, ze mezi Letnou a Prasnym mostem je strasne siti, ktere bude potreba prelozit. Treba na Malovance to trvalo nekolik mesicu nez predelali kanalizaci po celem Brevnove (vrtalo se i na Myslbekove a obri vrty byly i Na Petynce). Hlavne stare prelozky nejsou dokumentovane, obcas se kopne do neceho, co tam nemelo byt :-) A jestli je to vsechno v poradku - pravne, to se mi moc verit nechce :-) (mooooc nepravdepodobne :-( )
Největší brzda je stavba Myslbekova - Prašný most, která se vlastně teprve nyní začíná rozjíždět (hloubení jámy) a to už mělo jet asi rok nebo rok a půl ...... takže rychlost stavby hloubených tunelů na Letné je to poslední co by stavbu brzdilo.
A do useku Malovanka - Myslbekova se jeste nekoplo, podle projektu je na to cas nekdy v roce 2010. Coz mi prijde hodne malo ... nevite, jeslti se pocita s hloubenim nebo milanskymi stenami? Podle vseho tam bude kompletni uzavirka ulice Patockova.
Já se nemůžu zbavit dojmu, že jsem kdysi dávno někde na webu vyštrachal takový pěkný schémátko, jak že dlouho se budou jednotlivé fáze stavby Malovanky stavět. Vypadalo to jako graf z MS Project. Nepotkali jste to někde někdo taky (a nemáte to)?
ukázka:
datum1 datum2 datum3
fáze1 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
fáze2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
fáze3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jojo, pamatuju na to, ale nutno rict, ze to bylo hodne casove mimo :-) Bohuzel aktualni stav asi nevi nikdo :-)
Ten Kasme si tu s náma dělá, co chce. . Přehazuje nás z vlákna do vlákna jak horkej brambor. Ty, ty, ty!!!!
Podle mě je nutnost rychlosti stavby na Malovance a Letné hodně odlišná. Zatímco na Malovance je díky dostatku místa stále zaručena relativně slušná průchodnost dopravy, na Letné by zrychlené tempo umožnilo co nejdřív otevřít ul. M. Horákové přes Letnou, takže by se mohla zrušit ta nekapacitní objížďka kolem staveniště. A jestli je tam hodně přeložek? Tak ať překládají i přes víkend, ne?
Já se nemůžu zbavit dojmu, že jsem kdysi dávno někde na webu vyštrachal takový pěkný schémátko, jak že dlouho se budou jednotlivé fáze stavby Malovanky stavět. Vypadalo to jako graf z MS Project. Nepotkali jste to někde někdo taky (a nemáte to)?
ukázka:
datum1 datum2 datum3
fáze1 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
fáze2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
fáze3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Je to tady : http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/4AB848D … yrolka.avi čas 00:03:30! Musel jsem si vzpomenout ve které vizualizaci to bylo! V jiné podobě jsem to nepotkal!
Je to tady : http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/4AB848D … yrolka.avi čas 00:03:30! Musel jsem si vzpomenout ve které vizualizaci to bylo! V jiné podobě jsem to nepotkal!
nets: Díky moc za snahu. Video jsem si prohlédl, ale tabulka v min. 3:29 výše zmíněné vizualizace to patrně nebyla. V tabulce po ktré se ptám byly pouze jednotlivé fáze stavby na Malovance a délka jejich stavby v měsících... Z tabulky se dalo zhruba dovodit, jak se která část bude dlouho stavět. To je ta informace, která mne zajímá. Mám dojem, že to bylo na již dávno zrušených stránkách o Malovance.
To JKr, tyto stránky jsme nahradili tímto webem :-) Tj. opět neoficiální, vím, že když jsem to na web dávali, bylo to hodně nejasné a divné co to vlastně znamena ...
Teď bych řekl, že nejpřesnější je to na tunelblanka ... bohuzel tam zadne info o Malovanka - Myslbekova neni :-( jenom od Myslbekova dale ...
Nevím kam s tím,tak to dám sem. Včera jsem psal do infocentra pár otázek a tady jsou odpovdědi:
1)Jak to vypadá z obnovením ražby tunelů pod Stromovkou?
Ražby tunelů ve Stromovce obnovíme v nejbližší době. Přesný termín znám prozatím není, stále zpevňujeme nadloží tunelů
2)kdy se začnou budovat podzemní garáže na Letné?
Podzemní garáže na Letné se vlastně již budují, je vyhloubena stavební jáma a provádí se betonáž konstrukcí tunelů, které jsou základem garáží. Vlastní garáže ( tedy další patra na tunely) budeme dělat zřejmě koncem letošního a v příštím roce.
3)Je možné někde najít oficiální harmonogram prací?
Harmonogram stavby je bohužel dost proměnlivý a proto ho nepublikujeme. Především proto, že veškeré výluky dopravy (které podmiňují rozvinutí prací) velice pečlivě ještě těsně před jejich zahájením kontroluje a odsouhlasuje samospráva a přizpůsobuje je aktuálním potřebám.
ano, ano - takovéhle odpovědi by mohl napsat skoro každý z nás )
jediná možnost je osobní návštěva infocentra, kde se dají některé odpovědi z přítomných "vypáčit"...
vondr: Současný stav (informace ze středy) je takový, že ražba STT má začít 16.2. a JTT 23.2., několikrát se to ovšem posouvalo, takže nejsou vyloučeny další změny. Injektáže ve Stromovce mají probíhat do 31.3.
Jo, a to mi na celý stavbě vadí nejvíc. Nic se neví, informace chybí. Proč? To je to tak zfušovaný že nejdřív někam kopnou a pak se řeší co bude dál? Začínám si myslet že pořádná projektová dokumentace chybí a všechno se řeší na poslední chvíli. Chápu že jde o stavbu poměrně rozsáhlou, ale už z toho důvodu by to mělo být naplánováno pečlivě dopředu, ne?
Krásná ukázka "dokonalé přípravy" byly ty opičárny ze začátku s tratí/silnicí přes Letnou. Z:arrow: Nejdřív budou koleje. Pak že né, že je to drahý a zkrátí termíny takže by byly k ničemu a bude levnější silnice. To se to sakra nevědělo dopředu, že to bude drahý? Nebo že půjde zkrátit termín? Pak se vyasfaltovala silnice okolo, aby se za pár týdnů mohlo asfaltovat zas, protože obousměrný provoz by se tam navzájem nevytočil a bylo potřeba rozšířit. To se to nemohlo udělat rovnou když to stavěly? A opičárny s posunem termínů ohledně zobousměrnění, to už vůbec nezmiňuju.
A jestliže dokumentace a plány jsou, proč se to lidi nemohou dozvědět? Všude pouze krásný prezentace jak to bude (hezký) až to bude, ale fahrplan tehdy a tehdy rozkopem tohle a tudíž se bude jezdit tudyma, potom zase támhleto a bude se jezdit takhle, to jsem nikde nenašel. Proč?
Projektová dokumentace je. Stavba je ale politickou záležitostí a to o to víc, že je již dnes ve skluzu časovém i finančním. A jakmile něco smrdí politikou, tak se začnou dělat dementní rozhodnutí ze dne na den / z týdne na týden. Tramvaje na Miladě mohly přes Hradčanskou jezdit klidně o dva týdny déle, ale vylo potřeba "vykázat činnost" a tak se zastavil provoz k 1.2. podle jedné z verzí harmonogramu, bohužel DP byl o tom informován přílš pozdě na to, aby se stihla normální informační kampaň.
Pěkný plán i se všema termínama jsem našel kdysi na netu, ještě před zahájením stavby. Termíny v něm již dnes neplatí - posun cca několik týdnů, ale pořadí etap zhruba navazuje, bohužel jsem si to neuložil, ale jen vytiskl a skončilo to v kontejneru... Ale zkus hledat, bylo to někde na stránkách magistrátu a na té stránce bylo asi miliónkrát logo Satra.
no, něco málo jsem jim tam připsal, ale si to nemá cenu
Souhlas s tím co napsal Absolut TF PrT. Projekt samozřejmě existuje na všechno, ale vstupuje do toho "politická reprezentace" která dělá často nekompetentní zásahy. Viz třeba ta tramvajová trať. Původně se s ní nepočítalo (v projektu), pak najednou poté co první den uzávěry M.H. byl dopravní kolaps, tak Bém narychlo rozhodnul, že tramvaj bude. Mimochodem v dalších dnech už ke kolapsům nedocházelo. Všichni kompetentní lidé od začátku věděli, že je realizace tramvaje takhle narychlo nesmysl a že se to nemůže stihnout (především právně), přesto mu nikdo neodporoval. No a potom, když už i Bémovi došlo, že to opravdu nejde, tak aby to nevypadalo tak blbě, tak to Bém sved na projektanty.
Úplně živě vidím projektanty za počítač, před sebou otevřeny Microsoft Project a každým dnem posunuje termíny dopředu, nebo ještě z hodiny na hodinu jako v případě uzavření Letné kvůli Vyšehradskému tunelu. To by museli udělat nějaký systém pro publikování on-line a to by bylo drahé :-). Třeba na Prašném mostě se dávno mělo jezdit jinak, ale buďme rádi. Dneska už je to v takové fázi, že to snad nelze stopnout. Ufffff!!!
Možná, že jsem objevil Ameriku, ale v tomto velmi zajímavém dokumentu http://magistrat.praha.eu/zdroj.aspx?ty … =613110863 (Komentář k návrhu rozpočtu) se píše, že MUK Malovanka má být dokončena v 1. kvartále 2010. :-) Taky se tam píše, že na Vysočanské radiále jsou vlastnické vztahy vyrovnány a že tak může být vydáno poslední stavební povolení.
Možná, že jsem objevil Ameriku, ale v tomto velmi zajímavém dokumentu http://magistrat.praha.eu/zdroj.aspx?ty … =613110863 (Komentář k návrhu rozpočtu) se píše ... že na Vysočanské radiále jsou vlastnické vztahy vyrovnány a že tak může být vydáno poslední stavební povolení.
Prosím a kde se to píše? Já tedy čtu přesný opak: "Většina soukromých pozemků má vyjasněné vlastnické vztahy a jsou k dnešnímu dni uzavřeny. Návrh rozpočtu kapitálových výdajů v roce 2009 předpokládá čerpání finančních prostředků zvláště na zbývající majetkoprávní zajištění stavby, které je nezbytně nutné pro vydání posledního stavebního povolení..."
Nicméně dokument je to zajímavý, byť v některých pasážích mi připadá být poněkud zpožděný.
No kdyby se na to trosku pridalo, tak Malovanka je do zacatku zimni sezony hotova. Ale to se nestane. Kazdopadne za 2 mesice to budou 4 roky co se na Malovance stavi :-)
Dneska to na všech sledovaných stavbách vypadá jak o celozávodní dovolené. Doufejme, že se aspoň po obědě trochu proberou.
hm ... http://domaci.ihned.cz/c1-38128920-tune … e-i-drazsi
Tunel Blanka: Bude později a zřejmě i dražší
Firmy Metrostav i IDS odmítají zveřejnit současně platné harmonogramy prací.
hm ... http://domaci.ihned.cz/c1-38128920-tune … e-i-drazsi
Tunel Blanka: Bude později a zřejmě i dražší
Firmy Metrostav i IDS odmítají zveřejnit současně platné harmonogramy prací.
Tak se stalo to, co kazdy vedel uz par mesicu :-))
jannk napsal:hm ... http://domaci.ihned.cz/c1-38128920-tune … e-i-drazsi
Tunel Blanka: Bude později a zřejmě i dražší
Firmy Metrostav i IDS odmítají zveřejnit současně platné harmonogramy prací.Tak se stalo to, co kazdy vedel uz par mesicu :-))
a co se stalo ? zatím všichni zodpovědní trvají na původním termínu, dusno dělají stále titíž kazisvěti.
Je spíše s obdivem, jak se tak velká stavba zatím se všemi problémy a kazišuky vypořádává. Opravdu mají ti kdo Blanku prosadili a staví můj veliký obdiv.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Harmonogram a tempo práce
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.278 s, vykonaných příkazů: 68.