Re: Most Svatovítská a okolí
A jak jinak než za deště... Ať žije kvalita.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Most Svatovítská a okolí
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
A jak jinak než za deště... Ať žije kvalita.
Nevyčítej jim to, začaliu ráno, když nebylo po dešti ani slechu, snad to stihli ještě před deštěm dodělat.
MP napsal:A jak jinak než za deště... Ať žije kvalita.
Nevyčítej jim to, začaliu ráno, když nebylo po dešti ani slechu, snad to stihli ještě před deštěm dodělat.
Že by nikdo z nich neuměl přečíst předpověď počasí, ze které bylo naprosto zřejmé, že dneska bude pršet a to všude a s jistotou téměř 100%? To se u nás plánuje skutečně tak, že se někdo podívá na oblohu a rozhodne? To těžko, že? Ale ono spíš byly nasmlouvány kapacity dávno předem. Takže někam se ten asfalt dát musí. A vzhledem k tomu, že prší všude ...
Jenik napsal:MP napsal:A jak jinak než za deště... Ať žije kvalita.
Nevyčítej jim to, začaliu ráno, když nebylo po dešti ani slechu, snad to stihli ještě před deštěm dodělat.
Že by nikdo z nich neuměl přečíst předpověď počasí, ze které bylo naprosto zřejmé, že dneska bude pršet a to všude a s jistotou téměř 100%? To se u nás plánuje skutečně tak, že se někdo podívá na oblohu a rozhodne? To těžko, že? Ale ono spíš byly nasmlouvány kapacity dávno předem. Takže někam se ten asfalt dát musí. A vzhledem k tomu, že prší všude ...
Podle známýho silničáře pokud vyloženě neleje, tak se dá bez problémů asfaltovat i v dešti. Ono v opačném případě by se v Čechách nedalo asfaltovat asi nikdy.
Ale to už se opět dostáváme mimo vlákno. Kasme bude mrmlat
Technické kvalitativní podmínky staveb pozemních komunikací:
Asfaltové směsi nesmějí být pokládány za deště a je-li
na podkladu souvislý vodní film, sníh nebo led. Obrusná
a ložní vrstva může být kladena na zvlhlý povrch. Nejnižší
přípustná teplota vzduchu pro rozprostírání směsi je uvedena
v tabulce 5.
Asfaltuje se Svatovítská až k mostu, dneska položí i final. Obrubníky jsou na západě položené přes celý most.
Pod kolejiště se na mostě pokládají sítě pro ochranný potěr nad izolací.
A v pondělí skončili před deštěm
Už včera bylo vymalováno, ale jezdí se pořád po kolejích. Kanálový poklop v obrubníku vyřešili hezky
Nad mostem roste druhý základ pro portál DZ. Deska nad husími krky je po sekcích zašalovaná, snad se bude brzo betonovat, nějaké kabely jsou již zřejmě propojené. Pod kolejemi bude místo potěru se sítí docela armovaná deska (netuším proč)
Kanálový poklop v obrubníku vyřešili hezky
kde se asi stala chyba...
to bude on
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.JPG.html
Jenik napsal:Kanálový poklop v obrubníku vyřešili hezky
kde se asi stala chyba...
to bude on
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.JPG.html
A v neděli http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
A dnes http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
Je to hezky odundací a zastamdací, povšimněte si výřezu pro krumpáč
To je luxusní...a pak že zlatý český ručičky už jsou historií...
Ta dírka se časem zanese špínou, nebo když bude pršet tak tam nateče voda a pak to bude špatné. Toť můj názor na jinak geniálně vymyšllenou věc
ten obrubník přes kanál jsem fakt nečekal
Chytré řešení...bude těžší ten kanál ukrást...
Od rána betonovali ty tři zašalované sekce chodníku, základy pro portál jsou hotové.
Vjezdová rampa má milánky nahrubo ošramované, ještě se budou frézovat, ale je to hezký povrch. A taky si v nestřeženém okamžiku vyasfaltovali vjezd.
Svatovítská - už si postavili ohradu před mostem, tak tam už možná pustí i auta.
Kanalizační stoka „Q“, úprava vstupů kabelových komor, výstavba západní části
vozovky Svatovítská a výstavba definitivního VO:
Dokončena realizace uličních vpustí včetně vstupních šachet, dle TP se realizují se
jednotlivé konstrukční vrstvy definitivní vozovky v západní části ul. Svatovítská,
vybetonovány základy pro osazení sloupů veřejného osvětlení.
DIR na prováděné práce prodloužen do 26.8.2011. Kolaudační řízení je svoláno na
25.8.2011.
Předpoklad realizace def. povrchů v západním chodníku ulice Svatovítská v 04/2013 –
po pokládce všech kabelových sítí. Chodník bude od 26.8.2011 do doby dokončení
kabelových tras v úseku Generála Píky – most Svatovítská uzavřen oplocením.
Zde je odpověď mluvčího Metrostavu na podivný kanál:
"Já vím, vypadá to divně, ale je to řešení zcela funkční a samozřejmě správcem komunikace i kanalizace odsouhlasené (na Vašem obrázku je dobře patrné, že střední část je jednoduše vyjímatelná a samosvorná). Poskládat do podzemí v Praze všechny sítě je občas rebus - mají svá ochranná pásma, hloubky uložení a správci chtějí, aby se k nim dostali, to znamená, že nejdou často klást nad sebe...Prašný most byl o to horší, že poblíž je několik objektů, které mají napojení na kabely tajné a nejtajnější a přeložek inž. sítí tam bylo několik desítek. Protože i při výstavbě jsme museli zcela logicky zachovat plnohodnotné napojení všech objektů na všechny sítě, často jsme jednotlivá vedení překládali několikrát, než budou uložena v definitivních trasách. Řešení, kdy je směrově měněna hrana chodníku, (jak je občas vidět na komunikacích) je velice nebezpečné nejen pro lidi slepé, ale i pro běžný provoz, proto na této frekventované trase použito nebylo."
Nuže, budeme věřit panu Polákovi, že to není kresličská chyba :-)
Šachta je přímo nad stokou, která prochází lamelou milánské stěny. Šachtu mohli posunout kus do vozovky, to by ale znamenalo, že základová komora by musela být širší. Takže obrubníková improvizace byla asi levnější. Na fotkách ovšem žádné překážející tajné kabely nevidím, že vy jste je vyretušovali?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 6.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
Ale jo, vojenské kabely se tam nacházely...akorát s tím utajováním už to není tak žhavé jak před rokem 89, prověrku musí mít snad jen montér, který propojuje jednotlivé žíly a vlákna...
u mostu je betonpumpa
že by betonovali desku pod tram?
Betonovali zbylé tři sekce chodníkové desky (obetonování kabelových husích krků)
no to jsem si říkal, že už je "dávno" hotové
dík za upřesnění...
Mají připravené bednění nárožních pylonů, jihozápadní už začali armovat. Na rozdíl od těch historických z konce dvacátých let nebudou duté.
První část jihozápadního pylonu je zabetonovaná, desky pod koleje se šalují.
Zárodek JZ pylonu je odšalovaný, začalíi dělat na SZ.
Desky pod koleje jsou (asi) ve dvou čtvrtinách zabetonované, na zbylých dvou upravují bednění.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
A ten zbytek betonují dnes
večerní edit: vypadá to, jako kdyby to snad betonovali ve dvou vrstvách, tak možná zítra další kolo..
Zárodek SZ pylonu je možná zabetonovaný, mají připravený první armokoš. Jestli mne odhad neklame (vodorovná věc mi obvykle připadá kratší než svislá ), tak je na půlku výšky.
Desky pod koleje jsou pořád přikryté, takže se nedá poznat, jestli jsou hotové.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Most Svatovítská a okolí
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.197 s, vykonaných příkazů: 72.