Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
A na aktualizaci Tunel Blanka o něm (o bagrovi) není ani slovo. Myslím si totéž co Strejda.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 16 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
A na aktualizaci Tunel Blanka o něm (o bagrovi) není ani slovo. Myslím si totéž co Strejda.
No pokud kopou STT stále pouze od prašného mostu, tak aby se dostal bagr do jámy myslbek, musí být proraženo. Nebo je v mé úvaze někde chyba?
Kope se od Prašného mostu, ale zával se zmáhá i od západu. Je tam ten betonový špunt, který se bude likvidovat až úplně nakonec.
Valná část závalu se zmáhá z myslbeka. Mám pocit že od prašnáku se dělala jenom ta
původně neproražená část. Ještě stále dumpery vozí na mezipřekladište hrozný humus smíchaný s kusy betonu.
prej zbývá posledních několik metrů a ty se budou dělat prej z Prašnýho mostu
jak víme bagr byl skoro na čelbě, že
Bagr na čelbě nebyl. Pomocí něho odstraňovali pomocné vzpěry, či jak se to nazývá. Když ho to zasypalo, byl od čelby nějaký ten metřík. A pokud jsem tomu rozuměl, tak špunt dělali z povrchu litím betonu. Tudíž do prorážky něco zbývá a nevím, nevím, bude-li nějaký slavnostní průraz.
Podle mého názoru je proraženo. Data: ražená část STT má být 534,95m (viz technické údaje na tunelblanka)
Dle postupu prací z 14.7.2010 vyraženo Levé 468,05m a dnes z PM Pravé 67,19m to je dohromady 535,24 m
V jámě se vytahuji zápory původního vjezdu do jámy (Eurovia).
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
... aby ich mohli zaraziť o pár metrov vedľa...
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
Podle mého názoru je proraženo. Data: ražená část STT má být 534,95m (viz technické údaje na tunelblanka)
Dle postupu prací z 14.7.2010 vyraženo Levé 468,05m a dnes z PM Pravé 67,19m to je dohromady 535,24 m
bohuzel.... prorazeno jeste opravdu neni... jak pise KASME par metru zbyva...
Do jížní stěny míří další úzký armokoš
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 1.jpg.html
Ještěk počtu lamel. Dnes jsem se ptal stavbyvedoucího a odpověď :"4000 kubíků" a počet lamel? "tak 30-40 děláme hodně úzkých na jeden drapák".
Nevyjadril sa k dôvodu vysokého počtu úzkych lamel? Osobne predpokladám blízkosť budov...
Nevyjadril sa k dôvodu vysokého počtu úzkych lamel? Osobne predpokladám blízkosť budov...
Přesně tak - těsně u jižní stěny jsou 2 domy a je tak potřeba minimalizovat deformace.
Do jížní stěny míří další úzký armokoš
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 1.jpg.html
Nejen jeden, ale dva!
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 7.jpg.html
Ten první byl usazen západně od vůbec prvního armokoše v 9.40 a druhý východně v 10.15.
Tenhle postup to velmi urychluje. Jsem zvědav, jestli teď co drápou západně od v pořadí druhé úzké, přejde drapák hned na východ.
Úzké jsou skutečně (podle toho co je vidět) naznačené jen před domy.
S drápáním nasadily velké tempo, drápe se další lamela, tentokrát první široká lamela od východu ve střední stěně
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 9.jpg.html
Vzhledem k počasí jenom krátce.
V jižní stěně je osazeno po třech krátkých lamelách před klinikou a před vilkou.
Právě drápající se široká lamela je vidět na kameře.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110318
další široký armokoš do střední stěny
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5.jpg.html
další široký armokoš do střední stěny
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 5.jpg.html
A už se betonuje
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 2.jpg.html
Vzhledem k pohybu drapáku v rohu obrazu bych řekl, že dopoledne stál, a teprve po obědě začal drápat další lamelu
Dopoledne nestál, ale drápal pokračování hotových lamel před klinikou východně, teď přešel na západ. Zase dělají dva úzké najednou.
a zítra by mohli drápat další dvě úzké lamely před vilkou...
Před osmou dodělával drapák něco před vilkou a podle potrubí na jeřábu to vypadá, že se bude betonovat
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 0.jpg.html
Pak se drapák přesunul hodně na západ. Mezitím mu bagřík prohloubil ucpanou střední vodící drážku
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 6.jpg.html
Kolem jedné přesun drapáku o něco východněji
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 9.jpg.html
Drápe se jak o život!
Drapák ráno dočistil lamely před klinikou a přesunul se před vilku. Drápe opět úzké nejdřív zapadní teď východní lamelu.
Postup vypadá asi takhle:
1.den - ("-" = lamela)
3.den ---
5.den -----
To potrubí na jeřábu sllouží k vyčištění rýhy -dole je přidávané kalové čerpadlo, nahoře je vidět koleno pro připojení potrubí.
V 13.48 dávali teprve první armokoš (budou opět dva).
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4.jpg.html
To potrubí na jeřábu sllouží k vyčištění rýhy -dole je přidávané kalové čerpadlo, nahoře je vidět koleno pro připojení potrubí.
Vidíš, a já myslel, že to slouží k lití betonu do rýhy, aby se tam lil odspodu nahoru a vytlačoval ten bentonit
Tuhle soupravu nechávají pohromadě na "odcuc", jinak náš pravdu, že stejným typem se betonuje. Jediný rozdíl je nahoře nálevka na beton a snad ještě, že se pokaždé skládá na požadovanou délku a při betonáži se postupně zkracuje.
Konečně jsem to (možná) pochopil. Někde jsem četl, že bentonitová suspense se dělá různě hustá (těžká) pro výkop a pro betonáž. Takže těžký bentonit je potřeba odčerpat a nahradit lehčím pro betonáž (aby ho beton dobře zvedl) Dotedˇjsem si myslel, že tam zkrátka přilijí vodu.
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 16 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.221 s, vykonaných příkazů: 57.