201

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

2. etapa
Probíhá příprava D8 na realizaci stropu. V JTT jsou připraveny obrubníky pro betonáž podkladového betonu,
v STT se dokončuje začištění severní stěny - chybí už jen kousíček. Pokud se využije současné příznivé počasí,
tak by se mohlo příští týden začít s armováním.
V D7-D6 je zapažena severní stěna, kotvy jsou zainjektovány a připraveny na osazení převázek.
D5-D4 stále více a více připomíná místo stavby hřbitov. Někteří nešťastníci přišli při hloubení rýhy pro vodicí
zídky střední stěny o nohy.

3. etapa
Drobně se odtěžuje na západním konci jámy, jinak je klid.
I okolo vozíku je klid, asi je už hotovo. Nemá někdo ponětí, k čemu jsou nahoře na  bednění ty
trčící trubky? Odvzdušnění ?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110207

Thumbs up Thumbs down

202

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Strejda napsal:

V JTT D8 je vyprofilovaný  terén, chybí tam
ten typický vyvýšený střed takže to vypadá, že zde bude strop rovný.

Takže strop nakonec bude profilovaný stejně jako jinde
V JTT jsou připraveny obrubníky pro betonáž podkladového betonu

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

203 Naposledy upravil: Strejda (09.02. 2011 13.55)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

2. etapa
V STT D8 je připraven podklad, ráno pravděpodoně probíhalo zaměřování obrubníků. Stav
v JTT je beze změny. Ohledně rovnosti stropů - ještě pořád mi přijde že ty obrubníky jsou
v rovině se zdmi a že stropy budou rovné.
Z D5 se stal hřbitov, část hrobů je i pod nájezdovou rampou a i v JTT jsou označena další místa.

3. etapa
Odtěžuje se těsně na hranici s 2. etapou. Tady je vidět i průjezd na druhou etapu, je zhruba
v úrovni stropu D8 takže si lze udělat obrázek o tom, kolik se ještě musí odtěžit.
Bednicí vozík je již v STT Brusnice.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110209

Thumbs up +1 Thumbs down

204

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

2. etapa
V D8 jsou vybetonovány obě poloviny podkladního betonu. Strop mi stále
připadá rovný. V D7 se zarovnává dno jámy do roviny. V STT D6 je nově
odtěžená svistá stěna pro archeologickou profilaci vrstev.
Z odkrytých hrobů v D5 byla vyzvednuta většina koster, tempo mají celkem
vysoké vysoké neb je u nich stále přítomna šéfová.

3. etapa
V západní části jámy je pro archeology odtěžen nový půdní řez. Již ho začištují.
Je v něm krásně vidět písčitá vana v jílovém podloží. Část severní stěny je zastříkána.
Před STT Brusnice se staví další vozík, prijde mi, že je armovací. To jsem zvědav jak ho prohodí s tím betonářským uvnitř.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110211

Thumbs up Thumbs down

205

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Strejda napsal:

Strop mi stále
připadá rovný.

Strejdo, ty to na místě nejspíš vidíš líp než na fotkách. Navíc mě tam opticky klamou ty pásy těch středových obrubníků. Ale mě to přesto připadá, že to úplně rovné není. No necháme se překvapit. smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

206

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Ani na místě to není o moc lepší, koukám na to shora a dost z úhlu. 
Určitě to není tak zvedlé jako jinde, ale úplnou rovnost bych taky ruku do
ohně nedal. Ono se uvidí, až tam dají pruty.

Thumbs up Thumbs down

207

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Podľa tejto fotky - podľa potrubia v pozadí to rovné nevyzerá:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html

Thumbs up Thumbs down

208

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Pista napsal:

Podľa tejto fotky - podľa potrubia v pozadí to rovné nevyzerá:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html

Taky jde o to, jestli je rovně ta trubka smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

209

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Strejda napsal:

Před STT Brusnice se staví další vozík, prijde mi, že je armovací. To jsem zvědav jak ho prohodí s tím betonářským uvnitř.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110211

Třeba pojedou zevnitř ven.

Thumbs up Thumbs down

210

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

a nebo projedou celým tunelem (až ho prorazej) na Prašný most a pojedou z druhé strany smile smile

to je jeden složitější problém než druhej (strop D8) ... smile

211

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Kasme, pořád lepší řešit složité problémy typu "kam pojede vozík" nebo "záhada stropu D8" než se plácat v bahně vlákna "Problém "10 miliard" a ekonomické okénko..." wink

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

212

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

kasme napsal:

a nebo projedou celým tunelem (až ho prorazej) na Prašný most a pojedou z druhé strany smile smile

to je jeden složitější problém než druhej (strop D8) ... smile

Jasně, a ty koleje tam nechají a bude po nich jezdit tramvaje (jenom je budou muset
předělat na trochu širokorozchodnější smile ). Že by další vícepráce? yikes

Dyť jsem tu už kdysi dávno psal, že mám tyhle problémy rád big_smile.

Thumbs up Thumbs down

213

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Nebo tam bude jezdit metro. Akorát ještě přidají napájecí kolejnici o kterou se zapřou podvozky. Vnitřní kolejnice pak nebudou potřeba. Vzhledem k tomu že soupravy M1 a nově objednávané soupravy nemají nahoře takový nástavec na větrání jako Ečs a 81-71, může být strop rovnější.

Thumbs up Thumbs down

214

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

do jámy přijídždí jeřáb. Zřejmě dnes započala armování stropu D8
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 9.jpg.html

215

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Pavel3 napsal:
Strejda napsal:

Před STT Brusnice se staví další vozík, prijde mi, že je armovací. To jsem zvědav jak ho prohodí s tím betonářským uvnitř.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110211

Třeba pojedou zevnitř ven.

může to být vozík pro povrchovou úpravu definitivy smile

Thumbs up Thumbs down

216

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Mar3ek napsal:

může to být vozík pro povrchovou úpravu definitivy smile

Jenže to by nám pak chyběl ten armovací vozík smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

217

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Já sice dělám do včel, ale jestli třeba nechtějí dělat definitivu od TP směr Brusnice proto, aby se nemotali výjezdu z ražby. S armaturami a betonem takhle můžou vjíždět přímo STT. Nebo ne? roll
Jestli to pak rozeberou a přehoděj, nebo vycouvají k druhé TP to teda taky nevim...

Thumbs up Thumbs down

218

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Strejdo, doufám, že se nenecháš ovlivnit a v dnešní pravidelné reportáži nezjistím, že navýšení rozpočtu souvisí s objevením hrobů z 30 leté války smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

219

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

anasazi napsal:

Strejdo, doufám, že se nenecháš ovlivnit a v dnešní pravidelné reportáži nezjistím, že navýšení rozpočtu souvisí s objevením hrobů z 30 leté války smile

Neboj, nenechám. Ale kdyby byl zálem stačí říct, já to tam někam zamontuju smile.

2. etapa
Začalo se s armováním D8, dilatace je malá, takže by to mohlo být do týdne hotové.
Ještě jednou jsem se snažil okouknout ten strop, asi tam to vyvýšení trochu je ale
je hodně malé.Na severní straně jámy se pod dohledem archeologů odtěžuje, v této
části zbývá odtěžit tak metr a půl.
V D5 pokračuje odkrývání dalších hrobů, tentokráte už i ve středové rýze.

3. etapa.
Celkem klid. Stále probíhá archeologické vrstvování na zemním řezu. Velmi drobně se
odtěžuje u D8.
Armovací vozík je smontován, dělá se podlaha pracovních plošin.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110214

Thumbs up +1 Thumbs down

220

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Případné pokračovaní na téma archeologie v nově vytvořeném vlákně:
http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?id=740

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

221 Naposledy upravil: Strejda (16.02. 2011 13.52)

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

2. etapa
Armování D8 zdárně a rychle pokračuje, už se začala pokládat vrchní vrstva a na Markově balkonku je vidět i nově přivezené bednění. Pokračuje zarovnávání STT D7.
V STT D6 jsou archeologové, ale asi to jsou jen sondy. Každou tmavší oblast mají označenu a  zhruba do poloviny ji odhrabávají. Zatím to nevypadá že by tu něco našli.
V D5 se odkrývají hroby, v prostoru střední rýhy, některé kostry i raženým stylem.
Ostatně jsme na stavbě tunelu, že.

3. etapa
Archeologové uvolnili zemní řez který se začal odtěžovat. Na odtěženém místě
operuje vrtačka na kotvách 4. úrovně.  Dále se začalo i s odtěžováním uprostřed jámy,
prodlužuje se terasa na 5 úrovni.

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110216

Thumbs up +1 Thumbs down

222

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

2. etapa
D8 je více méně doarmována, zbývá už jen pár prutů nahoru, zasponkovat a vyvázat.
Na bednění se zatím nešáhlo. Betonování tipuju tak na středu. Na severní stěně D7 jsou
osazeny a zainjektovány kotvy druhé úrovně.
V JTT byla odkryta vrchní část D4, takže se jáma dá výškově srovnat.

Archeologové pokračují, valná většina koster se STT je už pryč.

3. etapa
Zemní řez se pod odborným dohledem protahuje až k D8.
Pokračuje zastříkávání stěn i odtěžování středu jámy na 6 úroveň.

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110218

Thumbs up Thumbs down

223

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Bednit začali, dělá to MTS, půl hodiny koumali co použít, pak dali 3ks do jížní stěny a než jsi přišel odešli na svačinu.
Překvapilo mně, že zaarmovali i mezeru mezi STT a JTT. Je to kvůli ploše na svářovnu armokošů?

Thumbs up Thumbs down

224

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Důchodce napsal:

Překvapilo mně, že zaarmovali i mezeru mezi STT a JTT. Je to kvůli ploše na svářovnu armokošů?

Spíš bych řekl, že je mnohem jednodušší a levnější to místo zabetonovat, než ho nejak zasypávat a hutnit. Ono to zas až tak široké není.

Thumbs up Thumbs down

225

Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově

Zprovozněním kamery jsem si konečně mohl porovnat umístění D8 proti stavu s komunikací.  Řekl bych, že kamera za nyní kouká "trošičku" níž než před rokem, ale je to minimální rozdíl.
A teď to hlavní - když se podíváte, kde je vidět zaarmovaná D8, a protáhnete si linii jejího konce, dotkne se na kameře tato linie tramvajových kolejí cca v místě, kde stojí strom vedle sloupu pouličního osvětlení. Odhadoval bych to nějak takhle. Otázka zní: bude tam dost prostoru pro vedení povrchové dopravy z Patočkovy na objízdnou komunikaci? Nechtělo by to ještě jednu dilataci?

Thumbs up Thumbs down