http://www.praha6.cz/otazky/list.php?IDx=5030
Dobrý večer, paní inženýrko,
dovolte mi, abych se vrátil k jednomu dřívějšímu dotazu,
na který jste odpověděla zprostředkovaně - odpovědí
ředitele odboru dopravy HMP Ing. Jana Heroudka
www.praha6.cz
Zopakuji stučně, oč běželo: podle platného stavebního
povolení nemůže být Blanka zprovozněna dříve, než
bude hotov SOKP. Nevím, jak Vy, ale já z odpovědi
p. Heroudka nejsem moc moudrý.
Prosím, můžete jeho "úřednické" vyjádření přeložit do češtiny? ;-)
Dle mne je situace trošku "patová", napadají mne 2 řešení:
a) Blanka se nezprovozní celá
(úsek Prašný most - Malovanka díky poslednímu propadu
zůstane "u ledu"; přitom mne napadají
i "konspirační teorie" ;-) )
b) nějakým úřednickým šibalstvím se Blanka uvede do jakéhosi
"zkušebního provozu" bez časového omezení, které potrvá
až do schválení+postavení+dokončení SOKP
Přitom se ještě nehovořilo o rozhodnutí správního soudu,
který zrušil část stavebního povolení na technologie
tunelů v úseku Špejchar - Troja.
Prosím Vás, můžete nějak situaci kolem zprovoznění Blanky upřesnit?
Děkuji Vám za laskavost, s pozdravem
Jirka Škvor
[25.09.2010] nová otázka Jirka Skvor • Téma: strategický rozvoj vybraných lokalit, nadřazené dopravní systémy
Vážený pane Škvore,
musím se Vám přiznat, že jsem si situaci prověřovala ještě u různých odborníků. Skutečnost je taková, že podmínka byla uložena ve stavebním povolení za určitých okolností, tj. v době, kdy bylo připraveno územní rozhodnutí na stavbu Pražského okruhu. Jestliže došlo k zásadní změně okolností, bude muset orgán, který stavbu kolauduje přijmout potřebná opatření. O případných variantách řešení si netroufám spekulovat. Skutečnost je taková, že k uvedení Městského okruhu do provozu ještě zbývá 27 měsíců.
S pozdravem
Jaroslava Trnková