Téma: PPO
my tu neměli PPO?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
od minulého víkendu je na části PPO zákaz NA na 12 tun
pár fotodůkazů http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … po/120304/
dle "zelené vlny" znemožněno svodidly ve SDP odbočení vlevo (s otočkou) z Okružní (od Kyjí) na Průmyslovou (směr ŠR)
viz mapa http://www.mapy.cz/s/5qjz
(jestli to dobře chápu )
že by to bylo v rámci optimalizace "nové" trasy Městského okruhu?
ale blbé místo to bylo...
Na Podzim se chystá 2x úplná uzavírka podjezdu u Hostivařského nádraží (posuny mostních nosníků):
čt-ne
září: 11.9.-14.9.
říjen: 23.10.-26.10
Dvě křižovatky v Hloubětíně mají jít pod zem. Městské části ale s návrhem nesouhlasí
ČTK, Metro.cz 5. října 2015 15:27
Křižovatkami ulic Průmyslové a Poděbradské a Kbelské s Kolbenovou by měla v budoucnu auta projíždět severojižním směrem pod zemí. Ze západu k východu a opačně mají jezdit po povrchu jako dosud. Kbely a Praha 14 s navrženým řešením ale nesouhlasí.„Dopravní model předpokládá navýšení dopravy v řešeném území. Důvodem jsou zejména rozvojové počiny v prostoru Prahy 9, změny atraktivity tras v souvislosti se zprovozněním tunelu Blanka a předpokladu dalšího navýšení automobilové dopravy v následujících letech,“ píše se v dokumentu. Proto technická správa navrhuje křižovatky přestavět tak, aby jimi auta projížděla plynuleji. Nyní obě křížení řídí světelná signalizace a nárazově se na nich tvoří kolony.
Změna křižovatek má být součástí dopravních opatření po otevření tunelu Blanka. Pokud se záměr Technické správy komunikací uskuteční, stavět by se mělo v roce 2018.
„Navržené řešení tvoří prostorovou bariéru a naprosto znemožňuje příčnou propustnost přilehlým územím přes ulici Kbelskou v úseku mezi navrhovanými mimoúrovňovými křižovatkami, a to jak pro pěší, tak pro cyklisty,“ uvedla Praha 14. Podle ní je třeba zachovat podchod pod Průmyslovou, kudy vede cyklostezka A26 propojující sídliště Černý Most s centrem města.
V loňském roce místem projíždělo kolem 41 tisíc aut denně, po zvýšení kapacity křižovatek se podle dokumentu dá očekávat zvýšení až na téměř 60 tisíc vozidel.
.... „Navržené řešení tvoří prostorovou bariéru a naprosto znemožňuje příčnou propustnost přilehlým územím přes ulici Kbelskou v úseku mezi navrhovanými mimoúrovňovými křižovatkami, a to jak pro pěší, tak pro cyklisty,“ uvedla Praha 14.
Pokud jsem se nespletl, tak dnes je tam v prostřed jeden přechod a jinak je to už teď "prostorová bariéra". Takže zachování současného stavu řeší jeden most uprostřed. To by byl takový problém jej požadovat namísto odsouzení celého projektu?
Ale to bych asi chtěl moc, já chápu, že se jakýkoli argument hodí k odmítnutí jakékoli dopravní stavby, už si na to začínám zvykat.
Ten přechod byl cca loni zrušen, nyní tam není žádný, respektive lidi po tom zrušeném přechodu přecházejí "nadivoko". Ale ono v podstatě není kam přecházet...
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.122 s, vykonaných příkazů: 90.