Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově I. a II. Q 2010
To taky vysvětluje ten fofr s jímkami na bentonit.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově I. a II. Q 2010
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
To taky vysvětluje ten fofr s jímkami na bentonit.
Dovolím si připomenout:
Nic, co by naznačilo...
Fakt je, že jsou tu tunely hned pod povrchem.
Ale v úrovni, kde je vršek vodicích zídek, je nejnižší bod klenby stropu, nebo se pletu? Takhle by to pak vypadalo, že vršek stropu bude tak metr nad stávajícím terénem... možná mám taky jen vlčí mhu a odfrézovaného bylo tolik, ale divil bych se.
Mohou to dělat pro zjednodušení a zrychlení stavby...vydrápe se stěna, vloží správně dlouhý (=krátký) armokoš, vybetonuje se stěna, ale ne až na vrch, pouze do určité výšky (což by neměl být problém, jelikož to nebude moc hluboko pod terénem). Potom se teprv odtěží zemina na budoucím stropě do požadované úrovně a dál se pokračuje klasicky. Odpadá tak práce se zajišťováním jámy a stavba je rychlejší i levnější..
"Postup výstavby spočívá ve vytvoření podzemních konstrukčních monolitických stěn na severní straně v ul. Patočkova včetně provedení stěn záporového pažení (S1 –1. etapa, S3 – 1. etapa a S4) z úrovně upraveného stávajícího terénu. Hloubení rýh pro betonáž střední a jižní podzemní stěny se bude realizovat z úrovně cca horního líce stropu. V rámci tohoto stavebního objektu se dále provede výkop na spodní líc stropu včetně opracovávání spáry stěna/strop pikováním a odfrézováním na požadovanou úroveň."
...takže zápory budou
Vrtačka je v provozu.
Taky může pracovat z jedné strany vrtačka a z druhé drapák (a osazovat koše pod úroveň terénu).
Ovšem při odtěžování by jim asi trochu překážely pruty výztuže...
Edit: Viz AGa - Aha, píšu moc pomalu.
Strop tunelu bude cca 2m (dilatace 1) - 3m (dilatace 4) pod stávajícím terénem.
Zase hledáme záhadu, tam kde žádná není...
Znovu připomenu první Milánské stěny na Letné, které se dělaly na "holé" plání a jejich "vršek" byl mnohem víc pod zemí než je SAT 2B
Ušetří se za pojezdové betony - použije se podloží původní vozovky...
Mohou to dělat pro zjednodušení a zrychlení stavby...vydrápe se stěna, vloží správně dlouhý (=krátký) armokoš, vybetonuje se stěna, ale ne až na vrch, pouze do určité výšky (což by neměl být problém, jelikož to nebude moc hluboko pod terénem). Potom se teprv odtěží zemina na budoucím stropě do požadované úrovně a dál se pokračuje klasicky. Odpadá tak práce se zajišťováním jámy a stavba je rychlejší i levnější..
To bych neřekl - i kdyby to byly jen 2 metry (a že to asi bude víc), tak se musí zajistit "vnější" stěna, jinak se při prvním dešti sveze. To by ten "zbytek" nad Milánskou stěnou museli vybetonovat něčím "lehčím" a provizorním a po dokončení stropu tuto stěnu zrušit.
EDIT: pozdě - už je to tu vysvětleno
...To by ten "zbytek" nad Milánskou stěnou museli vybetonovat něčím "lehčím" a provizorním a po dokončení stropu tuto stěnu zrušit.
jenom poznámka - myšlenka dobrá ale asi by nebylo kam nalít ten nosný beton stropu
(nad hotovou milanskou stěnou - by tam byl v tu chvíli ten dočasný)
nedávno jsem jel někde v Německu a tam měli takový městský tunel se stropem hodně vysoko. nebudou to nakonec dělat tady podobně - strop hned pod vozovkou ?
MP napsal:...To by ten "zbytek" nad Milánskou stěnou museli vybetonovat něčím "lehčím" a provizorním a po dokončení stropu tuto stěnu zrušit.
jenom poznámka - myšlenka dobrá ale asi by nebylo kam nalít ten nosný beton stropu
(nad hotovou milanskou stěnou - by tam byl v tu chvíli ten dočasný)
Pravda pravdoucí, takže buď strop hned pod vozovkou a nebo zápory, jinak to asi nepůjde
Si tak matně vzpomínám- nebyla to technologie plánovaná i na Hradčanskou? Zápory zabetonované rovnou do Milánských stěn a uřezané až po vybetonování stropu a částečném zásypu. Problém je se zaizolováním vetknutých zápor.
Možná se pletu, po těch letech...
Si tak matně vzpomínám- nebyla to technologie plánovaná i na Hradčanskou? Zápory zabetonované rovnou do Milánských stěn a uřezané až po vybetonování stropu a částečném zásypu. Problém je se zaizolováním vetknutých zápor.
Možná se pletu, po těch letech...
máš pravdu přesně takový byl původní návrh....
Zápory na severní straně jsou udělané od ul. Na Hubálce na západ, přes dva domy. Kde končí zápory, začíná vodicí zídka (přibližně - zídka je už opět zasypaná asfaltovou drtí ).
Zemní vrták pokračuje na jižní straně přes ul. Na Hubálce na západ.
Už se začalo odtěžovat. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4557_1.jpg
Zároveň pokračuje vrtání a osazování zápor na severní straně směrem na východ
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 6.jpg.html
A už je vytečkovaná polovina příčného pažení
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 7.jpg.html
A už je vytečkovaná polovina příčného pažení
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 7.jpg.html
Tak jsem čekal, že si část nechají otevřenou pro vjezdovou rampu do jámy, ale zdá se, že zápory budou napříč celou ulicí.
To já bych čekal, že udělají rampu po celé šířce tunelu a příčné zápory tam vůbec nedají, když je celá ulice jejich.
To já bych čekal, že udělají rampu po celé šířce tunelu a příčné zápory tam vůbec nedají, když je celá ulice jejich.
To jsem si původně myslel taky. No ale když včera zapažili půlku ulice, doufal jsem aspoň v rampu na půlce.
huberokororo napsal:To já bych čekal, že udělají rampu po celé šířce tunelu a příčné zápory tam vůbec nedají, když je celá ulice jejich.
To jsem si původně myslel taky. No ale když včera zapažili půlku ulice, doufal jsem aspoň v rampu na půlce.
Mě napřed zarazilo, že nedělají celý úsek najednou, ale pak jsem si domyslel, že tam asi budou napříč nějaké sítě, které budou překládat na hotový strop, takže to bude vypadat nějak jako na hradčanské.
Na Malovance stojí fronta náklaďáků, že by se začala odtěžovat jáma na SAT 2B
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 5.jpg.html
vypadá to na "skrývku" podkladních vrstev původní komunikace
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 1.jpg.html
Vypadá to na likvidaci pracoviště zemního vrtáku.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 4.jpg.html
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově I. a II. Q 2010
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.148 s, vykonaných příkazů: 90.