tak nakonec se bude hlavní část hloubeného tunelu dělat stejně jako tunel na Hračanské
Ve druhé fázi se zahájí hloubení první části tunelů. Bude použita metoda MMP (modifikovaná milánská metoda). Nejprve se zajistí a vyhloubí stavební jáma na úroveň budoucího stropu tunelu, vybudují se stěny tunelu – tzv. milánské stěny, a na nich se vybetonuje vlastní strop tunelu. Poté se jáma zasype, obnoví se původní (dočasně přeložené) inženýrské sítě a komunikace a obnoví se provoz na povrchu. Výstavba vlastního tunelu pak probíhá samostatně v podzemí již bez vlivu na povrchovou dopravu a okolí.
Ve třetí fázi dojde k otevření dalších stavebních jam a zároveň k další vynucené změně v režimu veřejné dopravy. Ta bude vedena krátkou, provizorně zbudovanou komunikací z ulice Myslbekova do křižovatky Patočkova x Střešovická. Provizorní komunikace umožní uzavřít křižovatku Myslbekova – Patočkova. To bude v létě 2010, kdy se uvažuje výstavba tunelů v celém rozsahu, tj. spojení 2. a 3. fáze. Část tunelů budovaných ve třetí fázi bude realizována již klasickou metodou z otevřené stavební jámy. Současně bude postupně obnoven povrch nad tunely.
http://www.praha6.cz/aktuality/aktualita.php?ID=1322