Téma: MÚK Liberecká (D8) x Veselská x Kbelská (PPO)
Jedná se o přestavbu částečně mimiúrovňové křižovatky výše zmíněných ulic. Staví to město Praha (OMI), ale vzhledem k tomu, že to bude několik (desítek) let suplovat funkci Pražského okruhu (R1, stavba 520), platí to téměř celé stát.
Jmenuje se to celé Stavba č. 4663 - MÚK Průmysl. Polookruhu s ul. Libereckou a podle UPn Prahy by to mělo vypadat takhle.
Stavba se neuvěřitelně vleče (problémy s výkupy pozemků), začala už v lednu 2006 rozšířením mostů na Lieberecké tak aby se tam vešly další rampy (infocedule stavby a její zbytek s datumem. Fotky dokončených mostů z března 2007 jsou tady.
Na zbytek bylo vydáno stavební povolení 15. 08. 2008, tak snad se bude brzy něco dít, peníze na tuhle stavbu jsou v rozpočtu SFDI už několik let připravený...
Popis hlavních stavebních objektů (zkopírováno z SP):
SO 102 MÚK (komunikace)-objekt zahrnuje vybudování větví mimoúrovňové křižovatky průmyslového polookruhu (PPO) s ulicí Veselskou. Řešení křižovatky spočívá v rozšíření na čtyřpruh a zahloubení max.o 2 m stávající rampy AB průmyslového polokruhu, převedení ulice Veselské nadjezdem přes PPO a vybudování všech potřebných ramp MÚK. Rampy AB, CD a část ulice Veselské jsou navrženy jako čtyřpruhové komunikace, rampy B, D, F, H, K, M a druhá část ulice Veselské jako dvoupruhové (šířka mezi obrubami min. 8 m), rampy E, G, a I jako jednopruhové (šířka mezi obrubami min. 6,5m). Maximální podélný sklon ve stoupání je 6%, v klesání 6,1%, základní příčný sklon je 2,5%, v obloucích klopení. Konstrukce vozovky z litého asfaltu.
SO 201 Most na ul. Veselské přes prům. polookruh-jedná se o dva samostatné šikmé spojité mosty na ulici Veselské o dvou polích přes ulici Kbelskou. Šířka mezi zábradlími –svodidly je 9,25m a 13,0 m, oba mosty jsou opatřeny revizním chodníkem šířky 0,75 m, šířka mostu 10,3 m a 14,05 m.