Téma: Staveniště Holešovice (Partyzánská)
někde už jsme to měli, ale já to teď nenašel
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Staveniště Holešovice (Partyzánská)
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
někde už jsme to měli, ale já to teď nenašel
V okolí nádraží Holešovice a ulice Partyzánská je velice rušno.
Vyměřování, výkopy pro kabely.
Na parkoviště u nádraží se jezdí zase po staru...
Na náplavce je vykáceno a navezen nejaký stavební nepořádek...
že by se konečně blížilo zahájení výstavby nového mostu
Tak křižovatka Partyzánská x Vrbenského totálně rozkopána a jednosměrná k Výstavišti...
na břehu se hromadí haldičky...
pár foto později
Dnes se v Holešovicích pokládají již další metry kolejnic > > >
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
Tam mohl být také dobrý časosběr
už se betonují koleje a poklad vozovky
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … sovice/dc/
teď udělám ze sebe trochu vola....
nedokážu si představit jak se má pod podjezd pod Nádraží holešovice vejít dva pruhy na každé straně a uprostřed ještě tramvajový pás. nebo v místě podjezdu bude jen jeden pruh? a jak povedou koleje prostředkem podjezdu když jsou tam pilíře? jediné co mě napadá je rozvětvení tram. pásu jako je to mezi zastávkami vychovatelna - bulovka což ještě zmenší prostor po stranách pro auta.
Viz výkres: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
Jinak ono se to nezdá, ale ten průjezd má na šířku cca 25m, takže místa relativně dost
Když už se tu uvažuje o podjezdu, zajímalo by mne, proč se na více místech psalo o tom že v jedné etapě je vybudování podjezdu pod tratí. Jestli tím bylo myšleno jenom povrchové řešení? (bohužel už nevím kde jsem to četl).
I od laického pohledu se zdá, že podjezd byl udělán již kdysi široký předstihově.
Vybuduje se paralelní podchod pro pěší, jak je na tom výkresu namalováno. Podjezd byl vybudován tak široký, aby se tam vlezl čtyřpruh s chodníky k novému mostu. S tramvají se nepočítalo, ta se považovala za provizorium než se zrekonstruuje most Barikádníků, kam se ale později již nevrátila. Takže původně uvažovanou šířku chodníků zabere tramvaj, a pruhy pro auta budou asi trochu zúžené.
Na výstavě návrhů nového mostu někteří architekti v průvodním textu konstatovali, že by bylo vhodné podjezd přestavět na širší, neboť takovéhle uspořádání je urbanisticky nevhodné.
a už se jezdí po novém...
Už v stredu (okolo piatej) sa jazdilo. Len moja deravá hlava to sem zabudla hodiť.
No ony ty fotky jsou středeční, takže možná už od rána...
... a není to jedno
fotky vzbudily v tram diskusi reakce
Rozumím tomu správně, že až bude Trojský most hotový, tyto koleje povedou za podjezdem rovně na most a vedle nich na stejné úrovni bude IAD?
Podle vizualizací to také vypadá tak, že bude nutné trat přibližně od Trojské přeložit blíž k mostu Barikádníků - nemohlo se to udělat ted? Nebo to není možné kvůli stavbě nového mostu?
Jaký přesně význam bude mít onen most pro IAD? Dopravu na Výstaviště a okolí? Pokud bych totiž chtěl jet kamkoli dál, zdálo by se mi výhodnější jet Blankou na Letnou.
Jsem zvedav, ktere CSN odpovida zastavkovy ostruvek. Zda tratove, ci vozidlove. Prijde mi to, ze se bude muset rezat.
takže přestup hrana/hrana 112/14/17 nakonec nebude.. nakopal bych toho, kdo o tom rozhodl.
Moc pěkně se to tam změnilo:
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
Fotky původem z tramfóra: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi … 69#p127469
Pěkné. Nejvíc se mi jakožto cyklistovi líbí, že tam je to představené stání na červené, je vidět že už se s tím počítá..
No jen jestli to trošku nepřehnali - vypadá to jak omalovánky
Pravda, někde jsem četl že už tam tu červenou dávat nebudou a vida, už je zase tam
Ale nejvíc mě zajímá co je ta trojúhelníková červená oblast za stromem na obrázku:
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
evidentně to vede na jižní "chodník"
viz http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … m.jpg.html
a ještě jeden plánek jsem vyštrachal
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.jpg.html
tak záhadné cyklo místo http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
je tam evidentně pro bezpečnější napojení do pravého pruhu,
vzhledem k obrubníku se se stezkou na chodníku nepočítá...
jinak pěkné fotky i perličky, obzvláště...
-"Přímo jen MHD", ale kam?
ale ta fotka s bahnem a nápisem "jako doma" je vzhledem k povodním dost krutá
asi sem, i když podchod jsme asi řešili jinde
Odesláno Středa, 20. března 2013 - 21:04 z: 77.78.117.1
Jak již jsem psal dříve, žádný podchod se nyní budovat nebude. V průběhu jeho urychleného přeprojektování (o výluce by se nestihl udělat požadovaný monolit) investor rozhodl, že podchod padá. Je to hrozná škoda, protože ve všech fázích přípravy všichni zúčastnění dělali možné i nemožné, aby se dílo podařilo realizovat. Já osobně tipuji, že se nám dříve, či později vrátí, ale to ho již budeme muset realizovat zavrženou raženou metodou (cena) pod ochranným deštníkem pomocné sítě...
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2757931
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Staveniště Holešovice (Partyzánská)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.179 s, vykonaných příkazů: 73.