Re: Prašný most - co se děje v jámě :)
a prej už je tam jeřáb č. 4
Jeřáb č 4 stojí v jámě na kurtech, ten nový základ je vedle jámy před kadetkou.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - co se děje v jámě :)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
a prej už je tam jeřáb č. 4
Jeřáb č 4 stojí v jámě na kurtech, ten nový základ je vedle jámy před kadetkou.
kasme napsal:a prej už je tam jeřáb č. 4
Jeřáb č 4 stojí v jámě na kurtech, ten nový základ je vedle jámy před kadetkou.
Nový jeřáb před MO, červený, se právě staví.
Nový jeřáb před MO, červený, se právě staví.
A už je postavený a vypadá funkčně
Před kadetkou: výkop pro kanály pod JTT vypadá hotový (možná pro dvě dilatace) včetně SOS výklenku; těži se SOS výklenek u požárního objektu. Začalo se odtěžovat i v místě křižovatky proti ulici U Prašného mostu.
Možná jsem něco "zaspal", ale k čemu bude "svahovaná část severní stěny jámy"? Proč se zrovna tento kousek nedělá s klasickou záporovou stěnou?
Možná jsem něco "zaspal", ale k čemu bude "svahovaná část severní stěny jámy"? Proč se zrovna tento kousek nedělá s klasickou záporovou stěnou?
třeba není důvod tuto část odtěžovat....
asi tak...
je tam vůbec TGC? pokud jo, tak jen nad tunelem.
a garáže jsou asi až u povrchu
asi se tím trochu ušetří
V tom koutě to opravdu není potřeba odtěžovat. Pažení je udělané na půdorys garáží nad tunelem, tunel je menší. Na Letné to vyřešili dvoupatrovým pažením ze dvou úrovní, tady to kvůli jednomu koutku nebylo potřeba.
Mě spíš zaráží ten základ výtahu uprostřed svahu, proč ho nepostaví nahoře nad jámou. Myslím, že pro dosah/nosnost by těch pár metrů nemělo být podstatné.
Edit: ty zápory tam jsou, ale není potřeba to vyhrabávat a kotvit
Východní jáma před Kadetkou: Dočišťuje se příčný výkop mezi SOS výklenky, dokonce tam i zametají!! Drenáže jsou přebetonované. Pokládají se sítě pro podkladní betony v STT, JTT i uprostřed. Účel podélného schůdku v pokladu pod kanály v JTT je zatím nejasný, ale zřejmě se brzy ukáže.
Východní jáma: Dobetonovali výškové přechody mezi úrovněmi podkladních betonů. Nad jámou už mají připravené lichoběžníkové šalování pro podklad stěn kanálů pod vozovkou, dole mají rozměřené a vyznačené polohy.
Hrobečky jsou přibližně proti ulici U Prašného mostu a západně. Jsou podél severního i jižního pažení, mezi tím je zatím rampa, ale asi budou v celé šířce jámy. Stejně jako na Patočkově jsou dost hluboko pod současným terénem, odhadem asi pět metrů či víc.
východní jáma: uklidili blátíčko splavené deštěm z celé jámy, něco ještě dobetonovali, jinak se nic neděje
východní jáma: osazují šalování pro šikmé podkladní betony v STT u požárního větrání
Východní jáma: zabetonovali dva kousky šikmých podklaďáků, chystají šalování v příčné propojce.
Jáma kurty: dnes něco betonují. Podle polohy pumpy asi základovou desku před portálem JTT.
Východní jáma: Jsou zabetonované šikminy mezi tunely od tunelů k propojce
Hrobečky: nahoře odhrabali dosavadní rampu, takže archeologové můžou rozvinout aktivitu v celé šířce jámy.
Východní jáma: všechny šikminy jsou zabetonované, nevím co budou dělat v SOS výklencích a pod požárním větráním.
Hrobečky: tu rampu neodhrabali na potřebnou historickou úroveň, takže po ní pořád můžou jezdit. Ční tam vypreparovný nález z druhé poloviny dvacátého století - betonový základ sloupu osvětlení
Mám dotaz, proč je armování stropu nad technologickou chodbou před portálovou stěnou vytažené do výšky, dokonce je už i zašalované., vidět je to zde:
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=11980
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=11979
To to tam výškově vyjde ?
To p.zer: ono to tak jenom vypada, vybetonované je to jen do poloviny výšky
Východní jáma: armují se dna a stěny kanálů a SOS výklenků, bouřky jim do toho zase naplavily spoustu blátíčka, bude fuška to uklidit.
Po zprovozněmní MH si přestavěli velmi rozsáhle ohrady, takže není vidět na severní stěnu (např. požární větrání)
Východní jáma: blátíčko uklidili, ale s armováním nepokračují, asi se bojí dalšího deště.
Jáma kurty: něco se betonuje před portálem jižního tunelu,l pravděpodobně základová deska směrem k výjezdové rampě.
Nedá mě to a zeptám se ještě jednou vzhledem k tomu že už ten odrazový můstek je vybetonován.
Znamená to že na dno přijde ještě taková vrstva že to srovná ten "můstek" - podle zábradlí to je skoro metr??
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 2.JPG.html
Východní jáma: stěny kanálů i spodní deska kolem nich vypadají komplet zaarmované, postupně se již od minulého týdne betonuje.
a k tomu foto
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/110711/
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - co se děje v jámě :)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.236 s, vykonaných příkazů: 71.