Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště I.Q 2009
Bude, bude, jistě, ale mám teď poněkud fofr. Mimochodem: v podchodu už postupně vzniká příčka oddělující část podchodu, která bude demolována.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště I.Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Bude, bude, jistě, ale mám teď poněkud fofr. Mimochodem: v podchodu už postupně vzniká příčka oddělující část podchodu, která bude demolována.
Panoramata, která jsem nafotil, jsem dal do galerie, včetně dnešního. Shrnu informace aspoň stručně:
- drapák od západu intenzivně drápe, lamely se vkládají, podzemní stěny se betonují ostošest i v neděli večer;
- od západu se protahuje jazyk válcované drti (štěrku nebo co to je) pro budoucí pojíždění drapáku;
- v jihovýchodním rohu stavební jámy - tedy u bývalých východů z podchodu - se obnažila další část demolované kanalizace a zdá se, že aspoň tam už jsou na dně;
- na severní stěně konečně došlo k osazení kotev první úrovně a dnes začalo další odtěžování;
- v podchodu už je příčka dokončená.
Jak je to s tou sběrnou surovin na Hradčanské překáží tunelu nebo ne ? Kéž by se tam "omylem" sesunuli zápory a ten hnusnej barák padnul.
Pokud je mi známo, překáží, ono je to i vidět na zubu v záporovém pažení západně od sběrny. Podle všech výkresů, které jsou veřejně dostupné, má v tom místě od západu stěna pokračovat v naznačeném směru a sběrnu podejít, z jejího prostoru by měla vyjít zhruba v polovině východní stěny.
Už v září podle usnesení dostupného na webu městské zastupitelstvo scvhálilo odkup sběrny za odhadní cenu. Doteď ale není v katastru nemovitostí vidět žádná změna. Čiliže to vypadá, že se to někde zadrhlo a stěna stavební jámy okolo sběrny od jihu a východu je provizorní. Zatím to nevypadá, že by z toho hrozilo nějaké echtovní zpoždění - zatím ne, je dost jiných přípravných prací.
Tak na Hradčanské se už taky začalo pracovat. Dopolední panorama je v galerii, obhlídka potmě po příchodu z práce odhalila poměrně rozsáhlý nezasněžený (=odtěžený) kus. Zdá se, že něco provedli už i se zrušenou kanalizací. Uvidíme zítra.
Je to tak, jak jsem si myslel - kanalizace v dilatačním dílu B už zmizela.
Při pohledu na panorama jsem si uvědomil, že ten barák sběrny vypadá jako trafačka/rozvodna. Je pod proudem-odpojená-zrušená a přestavěná, nebo je to podobnost čistě náhodná?
Je to pozůstatek stavby metra, takže to klidně trafačka/rozvodna tehdy mohla být. Podívám se do historických fotek ze 70. let, jestli to tam není k poznání.
http://www.metroweb.cz/metro/historie/s … TVB047.jpg
to je jedine co jsem zatim nasel
Tak dnes ráno (tj. dali to tam včera během dne) už se na Hradčanské objevily pásy izolace a na jednom z pásů i drť pro pojezd drapáku... Ledy se hnuly, zdá se, že se máme vbrzku na co těšit.
Na Hradčanské už se dnes začaly rýpat rýhy pro betonování vodicí drážky drapáku severní stěny STT - slavnostní příjezd prvního pažení.
Přišel jsem domů a než před sedmou zhasli pracovní světlo, ještě jsem viděl v dilataci 11 poslední dělníky rovnat betonovou vrstvu. Zdá se tedy, že na rozdíl od západnějších dilatací nás tady čeká místo drapáku hydrofréza... Nebo se pletu? Fotografie z pochopitelných důvodů až zítra.
Dlouho toužebně očekávaný den nastal nám, jak říká mistr Jirásek. Do stavební jámy v dilatačním dílu B přijel lanový bagr s drapákem, pojíždí po podkladním betonu a drápe a drápe.
Nevidieť to úplne dobre, ale zdá sa mi, že podľa fotiek na http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/090124_MO/ upadla časť betónových vodiacich stien.
Co jsem si všiml před týdnem, ve středu 14.1. nebo ve čtvrtek 15.1. večer vybetonovali první segment vodicí drážky (nebo jak je název) a v neděli 18.1. to betonovali znova, zatímco už měli další kousek západním směrem vybetonovaný. Šlo o nejvýchodnější úsek vnější stěny STT, čili v severovýchodním rohu jámy. Něco bych snad mohl najít vyfotografované.
Dnes je v uvedených miestach improvizovaná hrana z kovového profilu.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 7.jpg.html
Jak je vidět na panoramatické fotce, dnes se v dilatačním dílu B vkládá první lamela.
Ještě bych přidal "podle zpráv investora z minulého týdne jsou všechny stávající budovy na Hradčanské smluvně zajištěné, s výjimkou stavebnin Investis".
Takže se sběrnou Pomira už je ámen? Konečně!
Aspoň tak to tvrdil p. Šourek ze Satry. V katastru pořád není nic vidět.
Jj, v katastru to sleduju taky a stále nic.
Myslím, že včera bola odstránená trolej a zastávky, dnes sa "recykluje" dlažba, betónoval sa kúsok steny v severnej ryhe, stredná ryha bola čiastočne zasypaná.
Když sem viděl poslední fotky z Hradčanské, jak se demontuje "relativně nedávno" (jakože pár či víc let :-)) zrekontruovaná tramvajová trať a tram zastávky, tak mi nad tím zůstává rozum stát... To jako tehdy nevěděli, že tudy povede hloubený tunel a museli už tehdy nahradit šutry v kolejišti trávou a izolačními vrstvami a na zastávkách dát komplet novou dlažbu místo asfaltu, nové trolejové sloupy, které se teď vytrhaly...? To zas budou všichni překvapený, že konečný účet za Blanku bude zase o x miliard vyšší, když se bourá a staví pořád totéž dokola.
Jistě je pochopitelný, že pokud koleje samotné bylo nutné opravit kvůli třeba havarijnímu stavu, tak se musely opravit už tehdy, ale na co ta honosná+drahá+dlouhá rekonstrukce? Jen perličkou navrch je, že podél ulice MH byla většina sloupů natřena antiplakátovacím nátěrem relativně nedávno a teď je prozměnu opět uřezali... (a podle vizualizací tam budou jiný). Tomu se říká koordinace a organizace práce... naprosto explicitní neschopnost odboru městského investora. :-(
Trať na MH se rekonstruovala v roce 1994 a v dezolátním stavu byla, o Blance se rozhodlo v témže roce. Čili ten kdo reko naplánoval v tom byl nejspíš nevinně i kdyby chtěl šetřit městský rozpočet. A například u Ládví se zas "zodpovědně" kus trati nerekonstruoval, neboť se předpokládalo že se tam bude kopat metro - a hle, metro se nakonec kopalo o několik metrů vedle (40 let staré koleje tam tak straší dodnes), a díky změně trasy metra směr Prosek se pro změnu rozkopal jiný úsek rekonstruovaný :-)
No tak to si asi pletete, ale traťový úsek Hradčanská - Prašný most byl rekonstruován v roce 2002. A to už snad dávno i na magistrátu a u dopravního podniku věděli, že tam povede Blanka...
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště I.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.192 s, vykonaných příkazů: 66.