26 Naposledy upravil: S_M_Lomoz (07.10. 2009 11.02)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

ad Stavebniny Investis:

S_M_Lomoz napsal:

...Akorát jeden z věřitelů podal žalobu na insolvenčního správce - jde o to, jestli jeho pohledávka je promlčená (říká správce) nebo není (říká on). Nejspíš kvůli tomu bylo svolané na 7.10. speciální přezkumné jednání, jak se píše v insolvenčním rejstříku. Takže příští týden - a pak uvidíme, ale stejnak ještě nebyl zveřejněný znalecký odhad ceny baráku a tím i hodnota konkursní podstaty.

Přezkummné jednání dnes proběhlo a v insolvenčním rejstříku je výsledek, ale nešlo o pohledávky firmy Barvy FRAMAR, která podala tu žalobu. Takže na žalobě se nic nemění.

Thumbs up Thumbs down

27

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

mimochodem - planuji zbourat ten vydech z metra? na vizualizacich ho nevidim i kdyz neco takoveho tam bude muset zustat, tak bych se divil, kdyby ho aspon nejak neprestaveli.

Thumbs up Thumbs down

28

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Ano, tu jsem myslel, děkuju. Mezitím jsem hledal obrázek, kde za náklaďákem skrytá není.

Thumbs up Thumbs down

29

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

jannk napsal:

mimochodem - planuji zbourat ten vydech z metra? na vizualizacich ho nevidim i kdyz neco takoveho tam bude muset zustat, tak bych se divil, kdyby ho aspon nejak neprestaveli.

Mám pocit, že v rámci Blanky zůstane tak... i když tam přibyl nějaký žebřík, ne?

30

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Čtvrtek 8.10.
Dilatační díl D: zásyp D3-D7 se vápní a hutní. Armování horní vrstvy D8 už dalo tvar i stropu výklenku D8/STT.
Dilatační díly A+B: po zasypání kanalizace a vybudování armovny se moc neděje - maximálně je strop používaný jako parkoviště a sklad, například když přivezou nějaké podivné věci.
Dilatační díl C: těží se v jižní stěně, za chvíli budou všechny tři vyrovnány ve své délce 5(6?) lamel od východu. Ta cisterna - nebo co to je - stojící pod provizorním železničním mostem vypadá takhle.
Jinak se zdá, že někde na Letné odešla myčka kol staveništní dopravy - tolik bláta jsme ještě na Milady Horákové neměli a ani kropicí vozy to moc nezvládají umýt.

Thumbs up Thumbs down

31

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

V díle C je vidět bílý bagr a na konci panelové vozovky je zase bílý náklaďák naložený odtěženým betonem, že by začali s přípravou podkladu pro podkladní beton?
nepochází to bláto od vozů,jak vozí materiál z jámy E na zásyp D?

32 Naposledy upravil: huberokororo (08.10. 2009 11.59)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

vondr napsal:

V díle C je vidět bílý bagr a na konci panelové vozovky je zase bílý náklaďák naložený odtěženým betonem, že by začali s přípravou podkladu pro podkladní beton?
nepochází to bláto od vozů,jak vozí materiál z jámy E na zásyp D?

Už na včerejší slepenici to vypadalo, že C2 je připravená, bylo tam tak pěkně uklizeno... wink Jen ta hydrofréza to kazila. smile

Na slepenici jsou zatím jen hroudy bláta, zato teď už z toho kropicí vozy udělaly libovou kašičku. :-(

Thumbs up Thumbs down

33

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

S_M_Lomoz napsal:

Čtvrtek 8.10.

Dilatační díly A+B: po zasypání kanalizace a vybudování armovny se moc neděje - maximálně je strop používaný jako parkoviště a sklad, například když přivezou nějaké podivné věci.

Nejsou ty podivné věci náhradní díly k hydrofréze?Barva by souhlasila.

Thumbs up Thumbs down

34

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Pátek 9.10.
Dilatační díl D: výztuž D8/JTT jde do finiše, v D8/JTT je hodně pokročilo, akorát základ boční stěny D8 chybí. Když sebou hodí, v pondělí-úterý by to bylo na betonpumpu.
Dilatační díly A+B: panelovka u armovny má nějaké zpevněnější pokračování směrem ven na západ. Jinak se armuje ostošest.
Dilatační díl C: opravdu se čistí terén v C2, drapák i fréza odjely do C1.

Thumbs up Thumbs down

35

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Tak jak to vypadá, ty podivnosti budou zřejmě součásti dalšího lanového jeřábu. A aby nebyl jen žlutý, bude tentokrát žlutobílý smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

36

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

S_M_Lomoz napsal:

Pátek 9.10.
Dilatační díl D: výztuž D8/JTT jde do finiše, v D8/JTT je hodně pokročilo, akorát základ boční stěny D8 chybí. Když sebou hodí, v pondělí-úterý by to bylo na betonpumpu.
Dilatační díly A+B: panelovka u armovny má nějaké zpevněnější pokračování směrem ven na západ. Jinak se armuje ostošest.
Dilatační díl C: opravdu se čistí terén v C2, drapák i fréza odjely do C1.

Do teď mě to nenapadlo, ale řekl bych, že ta jáma západně od pěšího koridoru k železnici obsahuje i dilataci E1. A právě oné dilataci zřejmě právě čistí hlavy podzemních stěn. Ve schematu na tunelblanka.cz mají sice nakreslený nový podchod pod železnicí ve špatné poloze, ale orientace jámy vůči vestibulu napovídá, že na nejvýchodnějším kraji současně západní jámy se nachází dilatace E1.

Thumbs up Thumbs down

37

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

anasazi napsal:

Tak jak to vypadá, ty podivnosti budou zřejmě součásti dalšího lanového jeřábu. A aby nebyl jen žlutý, bude tentokrát žlutobílý smile

Nebude to další lanový jeřáb, je to jeřáb, který pracoval v dilatacích C , asi nějaká porucha smile jeřáb z jámy totiž zmizel,tak to bude on co je u armovny

38

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Pechus napsal:

Do teď mě to nenapadlo, ale řekl bych, že ta jáma západně od pěšího koridoru k železnici obsahuje i dilataci E1.

Já bych ani neřekl. Tady je průmět schématu dilatací do fotomapy http://derilin.sweb.cz/schema_0080a_morf.jpg
Ten vestibul bych nebral vážně, stejně jako ten podchod.

Thumbs up Thumbs down

39 Naposledy upravil: huberokororo (09.10. 2009 13.12)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

S_M_Lomoz napsal:

výztuž D8/JTT jde do finiše

Dokonce je tam vidět pidimuže, jak pracují na bednění.

S_M_Lomoz napsal:

Dilatační díly A+B: panelovka u armovny má nějaké zpevněnější pokračování směrem ven na západ. Jinak se armuje ostošest.

Asi to bude hlavní nájezdová cesta k dílu C, vede to až ven. To, že je to celé céčko, vyplývá i postupu prací na tunelblanka.cz.

Thumbs up Thumbs down

40

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Dilatace E1 je IMHO částečně pod přechodem směr Dejvická a částečně východně od něj tam, kde není odtěženo. Mám za to, že východní jáma je prostor dilatací E2-E6. Možná, že metr-dva-tři dilatace E1 je i v "západní jámě" na jejím samém východním okraji, ale blbě se to odměřuje.

Thumbs up Thumbs down

41

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

kasme napsal:
S_M_Lomoz 7.10. napsal:

D8. Za dilatací D8 se v prostoru výjezdové rampy objevilo lešení.

Vypadá to na začišťování severní stěny rampy... nebo že by tam vytvořili nějaký "krásný" portál...

A je to jasné smile Zajímavý způsob opření a rozepření bednění stěny rampy 1

42

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Zajímavý, že ty převázky tak zapouštej http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/047.html
Že by se úplně netrefili při vrtání zápor?

Thumbs up Thumbs down

43

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Derilin napsal:

Zajímavý, že ty převázky tak zapouštej http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/047.html
Že by se úplně netrefili při vrtání zápor?

No, vono v tomhle místě to bude dost natěsno, takže drapáku by asi vadily...
Dva pruhy, ohrada, hned zápory a na druhé straně hned koleje...

44

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

kasme napsal:
kasme napsal:
S_M_Lomoz 7.10. napsal:

D8. Za dilatací D8 se v prostoru výjezdové rampy objevilo lešení.

Vypadá to na začišťování severní stěny rampy... nebo že by tam vytvořili nějaký "krásný" portál...

A je to jasné smile Zajímavý způsob opření a rozepření bednění stěny rampy 1

Hlavně, že už to tam teď musí být odtěžené.

Thumbs up Thumbs down

45 Naposledy upravil: S_M_Lomoz (11.10. 2009 21.55)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Mimochodem - jeden postřeh slovem: v podchodu se objevila cedule s textem

Od 15. října (4.00 hod.) 2009
Zastávka BUS X1, X56 (směr Vozovna Střešovice)  přemístěna do ulice Na Valech. V opačném směru (od Vozovny Střešovice) zastávka BUS X1, X56 v ulici Na Valech se nemění

To jsem zvědavý, co se z toho ve čtvrtek vyklube.

Thumbs up Thumbs down

46

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

to zavání obousměrným provozem, už se těším wink

Thumbs up Thumbs down

47

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

No pro finální úpravu Badeniho by to bylo logické, nebo že by v tom bylo něco jiného... uvidíme a nebo se zeptáme smile
To jsem zvědav, kde se budou točit příměstké busy... že by taky až u smyčky, a nebo hned u archivu...

48

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

mi se moc nechce verit, ze by uz ted finalne upravili Badeniho - zatim pres ni odvazeji vykopek z Letne a podle me by ty tezke nakladaky musely znicit jakykoliv povrch ... ?

Thumbs up Thumbs down

49

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

jestli chtějí mít tunel do vánoc "pod střechou", tak už se výkopek moc dlouho vozit nebude. A třeba dlážděná ulice vydrží docela dost. A když ne, přeloží se znovu wink.

Thumbs up Thumbs down

50 Naposledy upravil: jannk (12.10. 2009 09.08)

Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009

Badeniho uz nema byt dlazdena (zrejme uz neplanuji prvomajove prejezdy tanku :-) )
Soucasna dlazba je diky nakladakum poradne znicena - a tim myslim fakt poradne (i kdyz ani pred stavbou nebyla idealni)
navic i po prorazeni tunelu tam zrejme bude jeste aspon rok jezdit dost techniky - s hlinou, materialem, apod ...

Thumbs up Thumbs down