Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
vypadá to,že se začalo s odstraňováním podkladních betonů u jížní stěny. Na auto nakládal traktorbagr kusy betonu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 16 17 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
vypadá to,že se začalo s odstraňováním podkladních betonů u jížní stěny. Na auto nakládal traktorbagr kusy betonu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - středa 2.12.
Díl D: Florsalon je pryč, zbyl (zatím) jenom skleník.
Kanalizace na stropech A+D je postupně zakrývána.
Vyklízí se bouda armovny na stropě dílu B.
Východy z vestibulu směr tram dc, tedy to, co z nich zbylo, jsou zabetonované.
Koukám, že u výdechu z Metra stojí vápnící auto. Že by zase začali zavážet, když mají hotovou kanalizaci?
Taky jsem si říkal, že by zas mohli začít vozit, když se tolik začalo uklízet Béčko. Ale určitě také se nmůže navážet od Déčka dál (mimo dosah slepenice), jestli už je udělaná opěrná stěna. Nebo tam už se činí?
Skutečně se zaváží dilatace D. Zaváží firma APB Plzeň pomocí dumperu, jestli to není materiál z těžby výjezdové rampy.
Možná že už se tady o tom někdo z odborníků rozepsal - ale mám té konstrukci co vzniká nad dilatací C rozumět tak, že: betonový trám je trvalá záležitost a to co je nad tím má umožnit zásyp zavážkou do úrovně okolního terénu - a bude to sloužit jako provizrní cesta, aby se dala odtěžit ta stávající ???
Slepenice - čtvrtek 3.12.
U severní strany záporové stěny v díle A začalo mizet zábradlí. Že bychom se nakonec opravdu dočkali pokračování zásypu a vyvibrování zápor?
Mizí armovna na stropě B. Bouda odsunuta, rošty odsunuty.
V C1+C2/STT se dokončuje profilace terénu pod podkladním betonem.
V jihovýchodním koutě stropu C3 u trámu už jsou naštosované trubky, které se budou pokládat na trám a konstrukci.
V díle E - viz pohled proti webkameře - se maká na horní vrstvě výztuže E2 a těží poslední půllamela střední stěny v dilataci E3.
dnes se betonuje poslední lamela ve střední stěně dilatace E3
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - pátek 4.12.
Díl D: skleník Florsalonu už je taky v háji.
Zábradlí záporové stěny už zmizelo v dilatačním díle A i na jižní straně - a co víc: v severní stěně se rozebírají pažiny.
Profilování terénu pod podkladní beton C1+C2 je hotové v STT, kladou se "obrubníky" pro podkladový beton. V JTT už se taky profiluje, ale rampa směr B2 pořád zůstává nedotčená.
Dilatační díl E proti webkameře: Horní vrstva výztuže E2 se dokončuje. Lamely E3 jsou odtěžené, zbývá vybetonovat poslední lamelu ve střední stěně (edit 11:48: což se právě děje, jak vidím).
že by se o víkendu ve velkým zavážela dilatace A+B? všiml jsem si už na včerejší slepenici, že na A mají zaparkované vleky k autům, je jich tam několik
Tak už to vypadá, že ta chybějící lamele ve střední stěně dílu C/2 už se dodělávat nebude. Sice budou 2 průchody kousek od sebe (v díle E taky jeden), ale asi to není na závadu.
Tak už to vypadá, že ta chybějící lamele ve střední stěně dílu C/2 už se dodělávat nebude. Sice budou 2 průchody kousek od sebe (v díle E taky jeden), ale asi to není na závadu.
třeba to pak ze vnitř zazdí :-)
už se zabedňuje severní hrana právě zaarmovaného stropu dilatace E2
Do stávající odtěžené jamy E můžou udělat maximálně ještě 6 ks (po dvou do každé stěny) armokošů a musí končit.
...mám té konstrukci co vzniká nad dilatací C rozumět tak, že: betonový trám je trvalá záležitost a to co je nad tím má umožnit zásyp zavážkou do úrovně okolního terénu - a bude to sloužit jako provizrní cesta, aby se dala odtěžit ta stávající ???
nad trámem bude rourovod a kabelovod a nad tím chodník pro pěší
až bude v provozu, tak se odtěží stávající
---
těžba podstropem se zanedlouho rozšíří na dvě, možná i tři čelby (STT, JTT, kousíček na východ, ale hlavně na západ)
poslední dilatace před "Prašným mostem" se bude dodělávat později, důvod - zase nějaké nepřeložené kabely...
strop předposledních už bude brzy... začišťují se hlavy, rovná se terén (momentálně JTT)
nebetonuje se dneska podkladní beton v STT v dilataci C2? zdá se mi,že na kameře z letné je vidět betonpumpa
příspěvky o historické podobě Hradčanské přesunuty do speciálního vlákna
http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=11062#p11062
Vondr má rysí oko. Betonoval se podkladní beton v dilatacích C1+C2/STT.
Na slepenici z pátku to vypadá, že je srovnaný podklad i pro C2 JTT ale ne celý. Mohla by se dělat strop první celá C2 a pak teprve odtěžit rampu.
v severní dilataci E3 se již odstraňuje pojezdový beton. brzy začne příprava podloží pod podkladní beton
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
U zaarmované části E se bední čelo. Zítra by mohli betonovat.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Bednění dokončené
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Podle posledních snímků se zdá, že na neviditelné jižní straně se bednění ještě dokončuje
Bednění dokončené
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
ještě ne. ještě dobedňují severní hranu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
ještě ne. ještě dobedňují severní hranu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Tak teď už
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Lanový bagr vyjel z jámy a sundal drapák. Svařovna zrušená.
Položen podkladní beton v C JTT jen část. Výjezdová rampa na B zůstala.
Jinak se zaváží jak A tak i D.
Stránky Předchozí 1 … 12 13 14 15 16 17 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.103 s, vykonaných příkazů: 85.