Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
ještě,že tam to auto stojí, ohrada se měla o co opřít
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
ještě,že tam to auto stojí, ohrada se měla o co opřít
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice, čtvrtek 12.11.
Dilatační díl C: lanový bagr (na snímku momentálně nebagruje) během včerejšího večera dobagroval nejvýchodnější lamelu zbytku a přesunul se do nejzápadnější. Na pohledu do severní části jámy C pozorné oko pozná i východní bednění na výdhodní hraně stropu C3. V jihozápadním rohu stropu C3 se objevila souprava na vrtání, zřejmě kotev. Tomu odpovídá i náklad kotev a modrých srolovaných seperačních bazmegů na náklaďáku na slepenici.
Díl E: obnažují a zarovnávají se vrchy podzemních stěn E2(?), dál na východ se dělají vodicí zídky. To je sice vidět i z webkamery, ale z druhé strany je na to poněkud praktičtější pohled.
ještě,že tam to auto stojí, ohrada se měla o co opřít
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
o osm minut dřív to bylo zábavnější
nevítě proč nepokračují s odtěžováním jámy dál na východ?
V jihozápadním rohu stropu C3 se objevila souprava na vrtání, zřejmě kotev. Tomu odpovídá i náklad kotev a modrých srolovaných seperačních bazmegů na náklaďáku na slepenici.
co to bude za kotvy, že je vrtají do stropu tunelu JTT?
díky za vysvětlení v tom množství informací si člověk nepamatuje všechno
Slepenice, čtvrtek 12.11.
Dilatační díl C: lanový bagr (na snímku momentálně nebagruje) během včerejšího večera dobagroval nejvýchodnější lamelu zbytku a přesunul se do nejzápadnější. Na pohledu do severní části jámy C pozorné oko pozná i východní bednění na výdhodní hraně stropu C3. V jihozápadním rohu stropu C3 se objevila souprava na vrtání, zřejmě kotev. Tomu odpovídá i náklad kotev a modrých srolovaných seperačních bazmegů na náklaďáku na slepenici.
Díl E: obnažují a zarovnávají se vrchy podzemních stěn E2(?), dál na východ se dělají vodicí zídky. To je sice vidět i z webkamery, ale z druhé strany je na to poněkud praktičtější pohled.
Ta souprava vrtala do hotového stropu tunelu.
Na E vzniklo nové pracoviště na svařování armokošů. Na východním konci jámy v místě co je odbagrovaná na první kotevní úroveň.
Tak to bednění na C2 už má obě strany asi 4m od sebe (z fotek se mi zdálo, že stojí na hraně, zatím tam stojí nový druhý líc). Vypadá to, že chtějí vylít blok pro nový přechod, aby mohli vytěžit zbylou přehradu. Ale pořád se mi zdá, že by v těch místech měl být ještě podchod, tak nevím
Na obrázku, co sem dám za chvíli, to bude vidět o něco líp než doteď. Chvilku vydržte.
Slepenice - pátek 13.11.
V dilatačním díle C je osazována první lamela zbytku severní stěny - nejvýchodnější, tj. L204: na slepenici sice trčí v rýze zapažená spodní polovina, ale o něco později (tady) už spouštěli na dno jámy i horní díl lamely.
K bednění: možná něco objasní průhled pod lávkou směr Dejvická. Co se mi nepodařilo vyfotit, to je prostor za demolovanými a zaslepenými východy z vestibulu - něco se tam karisíťovalo a betonovalo a v zásypu u východů je pod úrovní jejich podlahy rýha.
Jenom pro informaci - po nové, o pár metrů posunuté části přechodu u Milady Horákové už se chodí.
Tak to vypadá, že se v dilataci C zatím obejdou bez hydrofrézy. Nebo jsem ji zase přehlédl, jako obvykle?
já jí v díle C taky neviděl, včera ještě byla zaparkovaná v jámě E
Hydrofréza stála v E, včera byla ještě bez těch kol s frézama. Dnes už je měla nasazené.
Chvilku jsem přemýšlel, jestli není špatně odkaz na dnešní slepenici - poněkud mě zaskočilo déjà vu v podobě zeleného kytičkovaného mixu
Na Hradčanské betonpumpa, zřejmě sebetonuje prostor mezi bedněním u východního konce jámy dílu C
Na dilataci G chybí už jen asi 6 až 8 armokošů. Do jámy udělali nový vjezd přes zabetonované H3 a D1 ze severovýchodu.
D2 dokončují armování horní vrstvy, jižní stěna zabedněná, chybí sever a bude se moc betonovat.
Na C1 betonovali další armokoš nejzápadnější vedle B2. Vypadá to, že skutečně na té severní stěně nebude už hydrofréza potřeba.
Ten betonový blok na stropě C2(3) dnes asi dobetonují. V 14.00 jim chybělo jen cca 50 cm k nejnižšímu kraji bednění.
Ten kytičkový mix, který bývá vidět na slepenici, spolupracuje s tou vrtnou soupravou. Do mixu je zastrčená hadice, ta vede do betonového čerpadla na dně jámy u stěny vestibulu metra, od něj tahají hadici vždycky do místa kde pracuje ta vrtná souprava.
Na E v západní části pokračuje začisťování hlav armokošů. ZAKLÁDÁNÍ STAVEB vyklízí prostor kde dělal, obnovili svařovnu na dně jámy v jihovýchodním rohu hotového pojezdového betonu.
Netuší někdo k čemu je dobrý ten betonový blok ?? (na C2) To jsou stovky kubíků - a smysl mi uniká.
Jediné čo dáva zmysel je prechod pre peších. (Ale je to zvrátená logika.)
To možná dává (alespoň částečný ?) smysl.
Když už jsme ale nakousli téma přechodu pro pěší - zajímala by mě ještě jedna věc.
Když byla z hruba před dvěmi měsíci otevřena nová betonová stezka "mezi jámami" - východně od té původní, předpokládal jsem, že důvodem k tomuto kroku je využití manipulačního prostoru východně od dilataace C. K tomu však uvolněný prostor evidentně neslouží. Musím tedy konstatovat, že jediným efektem který z této inovace vzešel je prodloužení cesty chodcům. .
Možná by stálo by za úvahu, zda v celém profilu průchodu nezřídit bludiště ( z šalovacích desek by bylo moc pěkné) - a každé ráno by se desky trošku zpřeházely, aby nám obyvatelé Dejvic nezakrněli
Jenom telegraficky, časem doplním fotky.
- Betonuje se lamela L203 v díle C (druhá od východu), včera večer už těžili L200 (druhá od západu).
- Zase se betonoval ten monolit na stropě C3, nahoře není kupodivu rovný - od jihu cca po dělicí stěnu je rovně, pak jde mírně s kopce.
V jámě E se začal upravovat terén pro podkladní beton pro podkladní beton.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepenice - sobota 14.11., neděle 15.11., pondělí 16.11.
Co komentovat nějak navíc, leccos už tu bylo popsáno - pohled do jámy v neděli a v pondělí: trám na stropě C3 je - zdá se - hotový (neděle, pondělí); ze zbývajících lamel severní stěny v díle C osazeno a vybetonováno L199+L203+L204, težba L200 a snad i L201.
Podzemní stěny se těží jenom od pozdního odpoledne do desíti do večera, to by mě zajímalo, proč.
Do armovny na stropě B přivezli další výztuž, to by mě zajímalo, proč.
Doplněk ze dneška - slepenice, úterý 17.11..
Dnes byla osazena lamela L200, chystá se její betonáž a včerejší těžba L201 s otazníkem se dnes ukázala být těžbou lamely L202, takže se v tomhle smyslu opravuju. Dnes se těží i ve dne.
V dáli na stropě dilatace D3 byl vidět mix, to znamená, že dnes by se mohla betonovat první vrstva D2.
V dilataci E je připraven podklad pro podkladní beton. Z kamery vidím pouze STT, snad někdo doplní, zda je hotový podklad i na JTT
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.132 s, vykonaných příkazů: 88.