1

Re: Libeň, propojení

Protože jsem nikde nenašel jak by se ta cyklostezka mohla jmenovat ani kdo ji staví, tak jsem si název vymyslel. Podstatný je, že se staví ;o).

Jde o propojení ulice U Českých loděnic (Libeňský zámeček) a ulice Kolčava (oblast Podvinný mlýn), konkrétně cca tento úsek:
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@dm=133196544+ … 26944@z=15

Jel jsem tam cca před měsícem, nějaká malá stavební činnost už tam byla vidět a v celé trase bylo sprejem namalováno kde se bude kopat. No a včera jsem z ulice Čuprova z auta zahlídnul několik palet složených obrubníků.

Dokážete někdo zjistit o co tam jde? Nebo to třeba i vyfotit ;o)

Thumbs up Thumbs down

2

Re: Libeň, propojení

Já jen vím, že už tam cyklostezka dávno byla.

3

Re: Libeň, propojení

Je to trasa A26, viz http://doprava.praha-mesto.cz/zdroj.asp … 1753549747 , řádky 26-31. Navazující úseky od ul. U Českých Loděnic přes Elsnicovo nám a kolem usedlosti Kolčavka na druhé straně Čuprovy jsou ale pěkně zmršené ( zmínka v http://www.prahounakole.cz/2009/07/29/a … lc-tyrolka ).

4

Re: Libeň, propojení

Tak jsem to zajel vyfotit, jen už byla malinko tma, takže kvalita nic moc....

Stav je následující:
- povrch - zámková dlažba, jedná se o nějaký model co nemá sražené hrany, takže odkaduju že nebude drncat ani na kolečkových bruslých, nicméně slepeckej pás drncat bude ;o)
- rozsah stavby - viz mapka
-- pravý (severní) břeh rokytky - uctyhodná šířka, odhadem 3,5 - 4 metry, místy kombinace červených a bílíýh kostek naznačuje vedení cykoostezky pouze v úseku od Bednářské ul. na východ
-- levý (jižní) břeh - šířka max 2,5 metru, díky stromům je to zelenej tunel ... pokud tam nebude velkej provoz (chodci/cyklisti), tak je otázka pár měsíců kdy se tam vrátí skládka a bezdomovci sad
- vypadá to že v místě asfalfotého plácku bude nějaké hříště, nebo něco...

No a aktuální foto: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … li/090827/

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Libeň, propojení

Teda, ti se rozmáchli :-)
- 4 metry - nedivím se, oddělená cks. zabere opravdu hodně prostoru, navíc je tam zábradlí, to je pro cyklisty dalšího půl metru mínus, protože se nedá jet po kraji (osobně těsnou jízdu podél zábradlí nenávidím). Pod 4,5 metru je to pro všechny stísněné.
- Možná že od Bednářské to bude užší, tedy smíšená stezka bez hmatného pásu - pak by tam ta červená dlažba nemusela být.
- Zabordelení úseku na levém břehu bych se nebál, navazující úseky u Podvinného mlýna jsou podobné a OK. On tam ten provoz docela vzroste, až to bude celé souvislé až po Hloubětín (jako všude jinde, i zde platí "postavíte, přijedou").
- To esíčko s ostrými rohy na mostě přes Rokytku je pěkný eklhaft - slušná rána plynulosti, kdo spěchá, pojede stejně jako dřív Pivovarnickou.
- Zámková dlažba (byť s ostrými hranami) se mi nelíbí. Asi je to pojistka, aby se to nemuselo v zimě udržovat vůbec.
- Jsem opravdu hodně zvědavý, jak budou nakonec vypadat křížení Pivovarnické, Zenklovy a Voctářovy.