Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)
no necháme se překvapit
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - ARCHIV » 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
já si říkal, co je na tom mostu přes Vltavu divnýho...
... a voni už tam nejsou ty jeřáby... :)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
a voni už tam nebyli ani minulou sobotu http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.JPG.html
ani v pátek http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
17.10. ještě jsou http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
vondr napsal:vypadá to opravdu na základy mostu KOMOKO. bude se dělat celý nebo se v rámci okruhu vybudují pouze pilíře?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.htmlřekl bych že celý teda jen NK...
jinak by to nemělo ani cenu
NK si možná nechaj na jaro i když...
nebo udělaj nejdřív vozovku hlavní trasy...
Vzhledem k tomu, že armatura ze základů trčící je natřená barvou, tak se dál jen tak dělat nebude.
Tak teprve teď se dá přejít po obou mostech z jedné strany na druhou.I když po bednění příšery a rozarmovaném kousku u múk Zbraslav by to byl trochu problém, ale šlo by to.
info ze stavby LM: Na Lochkově dnes betonujeme 11. bet. úsek a současně dokončujeme betonáž rám. rohu na P3. Pokud počasí bude alespoň trochu přát, tak se brzy rozjedou práce na římsách.
kurňa! jak to ta Skanska ten most přes Vltavu postavila... ??
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … h.jpg.html
Kup JEDEN dostaneš DVA mosty - no a kde jsou ti novináři, aby řádně prezentovali občanovi, jak ŘSD šetří? ;-)
dle fotek od Petra Mančala se v neděli betonovala příšera, že by předposlední betonáž NK estakády?
Zpráva z terénu bez fotek:
Pod mostem Za Ovčínem jsou na cca 100 metrovem useku namalovane cary - vodorovne znaceni. Zřejmě nějakej pokus či co, očividně to není kvalitní dvousložkové značení ale jen bílá barva. Ovšem co mě zarazilo je, že v obou směrech je nakreslenej dvoupruh! A rozhodně to na mě nepůsobí dojmem, že by směrem nahoru bylo místo na třetí, je to záhada. Opticky to vypadá, že levej pruh je ve stoupání o metr širší než levej pruh v klesání - záhada. Nechce se tam nějakej dokumentátor vypravit s metrem a foťákem?
Zpráva z terénu bez fotek:
Pod mostem Za Ovčínem jsou na cca 100 metrovem useku namalovane cary - vodorovne znaceni. Zřejmě nějakej pokus či co, očividně to není kvalitní dvousložkové značení ale jen bílá barva.
Teď si nejsem úplně jist, jestli tam je CB nebo AB kryt, tuším ale že AB, kde je toto běžný postup. Po čersvé pokládce asfaltu se z něj uvolňují látky, které reagují s kvalitním značením a narušují ho. Proto se použije pouze levný nástřik barvou a teprve po nějakém čase se vyhotoví finální kvalitní značení.
no, metr sebou mám a za chvíli pojedu skoro okolo, že bych se tam zastavil...
jannnn: a není trochu brzy na vodorovné značení a ještě jen takový kousíček...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … /091117/l/
foceno z mostu
ten levej stoupací má 6 metrů, pravej 5,25 odstavnej 3m
dolu je to 4 3,75 a 2,75
. http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … /091117/l/
ten levej stoupací má 6 metrů, pravej 5,25 odstavnej 3m
dolu je to 4 3,75 a 2,75
Tak to mi teda uníká smysl Asi někomu řekli namaluj tam pruhy a on to udělal od oka ;o) To ale nic nemění na tom, že mám voko z kašparový krávy... Díky za podrobné info.
ten levej stoupací má 6 metrů, pravej 5,25 odstavnej 3m
dolu je to 4 3,75 a 2,75
Dolů je to víceméně správně. Nahoru nesmysl.
To jsem z toho...
kasme napsal:ten levej stoupací má 6 metrů, pravej 5,25 odstavnej 3m
dolu je to 4 3,75 a 2,75Dolů je to víceméně správně. Nahoru nesmysl.
To jsem z toho...
není to nahoru/stoupací třípruhové, nechybí tam třetí pruh ?
není to nahoru/stoupací třípruhové, nechybí tam třetí pruh ?
To nejspíš není. Podle příčného řezu by ten stoupací tam měl být takto (R27,5 s přídatným jízdním pruhem):
- 0,50 m vnitřní vodící proužek
- 0,25 m čára vnitřního vodícího proužku
- 3,50 m 3. pruh
- 3,75 m 2. pruh
- 3,75 m 1. pruh
- 0,25 m čára krajnice
- 3,00 m zpevněná krajnice
S tím že pruhy jsou oddělené 0,125 m širokou čárou a výše uvedené šířky pruhu jsou měřeny z jejího středu.
Zítra poslední betonáž příšery a také estakády!
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
Je hezké, když něco v reálu začíná vypadat jako na vizualizaci
http://www.mackovo.com/R1/2009_11_21_R1/IMG_4913.jpg
http://www.okruhprahy.cz/index.php?t=ga … alizace-51 (snímek č. 39)
Je hezké, když něco v reálu začíná vypadat jako na vizualizaci
http://www.mackovo.com/R1/2009_11_21_R1/IMG_4913.jpg
http://www.okruhprahy.cz/index.php?t=ga … alizace-51 (snímek č. 39)
Zrovna na snímku č. 39 silnice za mostem přes Vltavu se někam ztratila
Zrovna na snímku č. 39 silnice za mostem přes Vltavu se někam ztratila
Tak si jí tam domysli nebo mrkni na snímek vedle
tenhle odkaz bude lepší, ne?
u příšery pracuje velký jeřáb, že by se již prováděla její demontáž?
u příšery pracuje velký jeřáb, že by se již prováděla její demontáž?
proč né, betonovalo se v pátek...
ale zas tak velkej není, to bude zatím jen sudavání chapadel... viz kamera http://www.netrex.cz/cz/o-nas/akce/estakada
třeba jí nebudou sundavat v celku, ale rozeberou ji na estakádě
zítra mám čas, tak něco přes den nafotím
ale zas tak velkej není, to bude zatím jen sudavání chapadel
Tak chapadla jsou dole a velkej jeřáb nikde. Asi má Kasme pravdu. Už jí nebudou potřebovat, tak jí rozeberou na části a ušetří za megajeřáb
i nos je dole...
větší jeřáb při montáži tam byl hlavně, aby celou příšeru zvedl na pilíře... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.JPG.html
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - ARCHIV » 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.181 s, vykonaných příkazů: 84.