1

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

podle mě je tohle rozdělění lepší
ale měnit a mazat se dá vždycky

hlavní stavební objekty:
portál Komořany
přesypanej tunel
most přes Vltavu
MÚK Strakonická
estakáda přes údolí Berounky
portál Radotín
tunel Marie
hloubené tunely a portál Lochkov
most přes Slavičí údolí
most Za Ovčínem
Lochkovský most
MÚK a Ekodukt Lochkov

2

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

SOKP 513 – Most přes Vltavu – Zkušenosti z realizace http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … realizace/
Publikováno: 2.7.2009
Rubrika: Mosty, Obchvat kolem Prahy

Jednou z nejvýznamnějších částí úseku stavby R513 mezi Vestcem a Lahovicemi, která nyní poutá nejvíce pozornosti, je most přes Vltavu. A právě tento 236 metrů dlouhý most o třech polích, dominanta stavby překlenující řeku a jednokolejnou trať Vrané nad Vltavou – Praha Vršovice, se již klene nad Vltavou. Betonáž jednoho z jeho souběžných mostů je téměř dokončena a probíhají přípravné práce na zahájení betonáže druhé poloviny.

Thumbs up Thumbs down

3

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Ocelová nosná kontrukce Lochkovského mostu byla vysouvána včera, dnes bude vysunuta zas o kousek a slavnostní finále snad zítra v poledne...

4

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

kasme napsal:

Ocelová nosná kontrukce Lochkovského mostu byla vysouvána včera, dnes bude vysunuta zas o kousek a slavnostní finále snad zítra v poledne...

zbývá 15 metrů, půlmetr se nechá na zítra... Foto mám.

5

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Netušíte, proč je tato sekce přesypaného tunelu u Lochkova odlišná a k čemu budou ty boční armatury?

Thumbs up Thumbs down

6

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

P_V napsal:

Netušíte, proč je tato sekce přesypaného tunelu u Lochkova odlišná a k čemu budou ty boční armatury?

Bude tam vzduchotechnický objekt...

7

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

v 12:55 dokončen výsun LM
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 2.jpg.html

8

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Nádhera!!
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.jpg.html

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

9

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Nevíte náhodou někdo kdy budou otvírat tu novou komořanskou nad portály tunelu?

Thumbs up Thumbs down

10

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

dolik63 napsal:

Nevíte náhodou někdo kdy budou otvírat tu novou komořanskou nad portály tunelu?

Jj, naprosto přesně!
Brzy! smile

To platí i o nadjezdu Točná a mostu na MÚK Břežany smile

11

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Příšera se chystá na přesun. Na větvi G buší svodidla...

12

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

kasme napsal:

Příšera se chystá na přesun.

Už bylo na čase. Řekl bych, že příšera má z před sebou z celé estakády největší kus práce.

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

13

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Zrovna jsem si říkal, že to té příšeře nějak moc trvá... jestli se vůbec vyplatil ten náročný přesun na východní opěry? Snad se do toho teď pořádně obuje!

14

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Ty konce u P35 jsou nějaké náročnějši a navíc je tato sekce delši (přesah přes P34). Úpravy bedněni a pak je tam čelo. Na levém mostě také dlouho stála. Teď už snad najede na tří týdenni cyklus (nebo kolik to bylo.

15

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Jaký je vlastně důvod neponechání Komořanské v přímém směru?

Současná trasa po mostě přes PO je myslím tou původní trasou cesty z Komořan na Zbraslav (i když tehdy nevedla po mostě). Je to zachyceno i v mapách z pol. 19. stol. (na mapy.cz).

Thumbs up Thumbs down

16

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Komořanská se vrátí do trasy před budováním okruhu a nemusí se stavět další most.

Thumbs up Thumbs down

17

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

EnRico napsal:

Jaký je vlastně důvod neponechání Komořanské v přímém směru?

Současná trasa po mostě přes PO je myslím tou původní trasou cesty z Komořan na Zbraslav (i když tehdy nevedla po mostě). Je to zachyceno i v mapách z pol. 19. stol. (na mapy.cz).

A uvidel jste KOMOKO? http://komoko.goo.cz/dokumenty/navrh200 … 0_most.jpg

Thumbs up Thumbs down

18

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

MÚK Strakonická: od Strakonic se jezdí po celé větvi G (pravý pruh, levý ponechán v předchozí trase a zúžen na 2.0)
odpoledne betonáž rozpletu na rampě N a L (od Strakonic na 513 a Zbraslav)

19

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Mám z dneška nějaké fotky rychlovka od portálu Komořanských tunelů (už se jezdí po silnici nad portály) ke křižovatce u odbočky na Barrandov (připraveno na převedení provozu přes novou MUK, včetne svodidel, vodorovného i svislého značení). Kam (a jak) je můžu poslat ?

Thumbs up Thumbs down

20

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Daveran napsal:

Mám z dneška nějaké fotky rychlovka od portálu Komořanských tunelů (už se jezdí po silnici nad portály) ke křižovatce u odbočky na Barrandov (připraveno na převedení provozu přes novou MUK, včetne svodidel, vodorovného i svislého značení). Kam (a jak) je můžu poslat ?

Kasme je administrator tak určitě jemu na email

Thumbs up Thumbs down

21

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Má to 120 mega v zipu, tak to mailem asi ne :-)

Thumbs up Thumbs down

22

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Tak třeba přes www.leteckaposta.cz

23

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Tady jsou: http://leteckaposta.cz/273235396

Thumbs up Thumbs down

24 Naposledy upravil: Prochaine (28.07. 2009 23.34)

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Dnes jsem jel od Radotína na MO a provoz je přesunut na novou MÚK Lochkov a obousměrně na pravou vozovku hlavní trasy. Levá strana (ve směru od Radotína) se nyní frézuje.

25

Re: 513 - 514 (od portálu Komořany ke Slivenci k 515)

Takovej souhrn... smile

V pondělí nebo v úterý byla zprovozněna další část stavby 514! Silnice II/599 byla přeložena přes MÚK Lochkov a obousměrně po pravé polovině hlavní trasy až k MÚK Slivenec. To je nutné k dokončení MÚK Lochkov a rekonstrukci levé poloviny hlavní trasy.

Nedávno byla také zprovozněna "nová stará" Komořanská v prostoru komořanských portálů a v pondělí byly dokončeny i povrch v křižovatce s odbočkou na Točnou. Konečně zmizí provizorní most a od komořanských portálů se (na chvíli - než ho zazdí most koMoKo) otevře pohled na ekodukt Šabatka (přesypanej tunel).

V nejbližších dnech půjde také do provozu nadjezd Točná a most na MÚK Břežany (pokud se již tak nestalo).