1

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Dopravni podnik tento tyden zverejnil zakazku na prodlouzeni metra A. Nabidky se zasilaji do zacatku kvetna a predpokladane datum plneni je prosinec 2009 - 2014. Cena 13g CZK

http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01005 … 2792702001

Jsem zvedavy, jak tohle Praha ufinancuje. Obzvlast kdyz tento tyden vysel i clanek o tom, ze po dokonceni Blanky chteji spustit ve 2013-2014 dostavbu zbytku MO. Kazdopadne pokud se to povede, tak to bude jen dobre smile

Thumbs up Thumbs down

2

Re: Zakázka na prodloužení metra A

jeden mesic na nabidku za 13mld? To mi trochu unika smysl takoveho nabidkoveho rizeni ...

Thumbs up Thumbs down

3

Re: Zakázka na prodloužení metra A

jannk napsal:

jeden mesic na nabidku za 13mld? To mi trochu unika smysl takoveho nabidkoveho rizeni ...

No, dobry manager stavebni firmy uz ma nabidku davno zaslanou a predem konzultuje podminky rizeni se zadavatelem nebo je zadavatelum alespon poradcem.

Predkvapuje me datum zahajeni praci, vzdyt jeste neni ani SP? A co DSP?

Thumbs up Thumbs down

4

Re: Zakázka na prodloužení metra A

V žádosti mimo jiné stojí, že se bude ucházet o podporu OPD, což je tuším do roku 2013 s tím, že stavební práce musejí skončit nejpozději v polovině roku 2015.

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Wizard_01 napsal:
jannk napsal:

jeden mesic na nabidku za 13mld? To mi trochu unika smysl takoveho nabidkoveho rizeni ...

No, dobry manager stavebni firmy uz ma nabidku davno zaslanou a predem konzultuje podminky rizeni se zadavatelem nebo je zadavatelum alespon poradcem.

Predkvapuje me datum zahajeni praci, vzdyt jeste neni ani SP? A co DSP?

Nasel jsem dokument s vydanim uzemniho rozhodnuti s datem 1.4.2009, to maji teda dost nahnute...

Thumbs up Thumbs down

6

Re: Zakázka na prodloužení metra A

za zadávací dokumetaci musí uchazeč platit 300 000 i s DPH... to je teda pálka

7

Re: Zakázka na prodloužení metra A

To je pakatel, vedle požadované jistiny 250M.

Thumbs up Thumbs down

8

Re: Zakázka na prodloužení metra A

P_V napsal:

To je pakatel, vedle požadované jistiny 250M.

Pekny castky jsou i vyse pojistneho :-)

Thumbs up Thumbs down

9

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Dopravní Podnik hl. m. Pr. již delší dobu investuje velmi promyšleně, s ohledem na požadavky občanů a návštěvníků našeho města.
Tak, a jestli mě za tuhle větu nepovýší, tak už vážně nevím.
Jinak to ve mě vyvolává dojem, že se zvýší tlak na realizaci I.D dle nějakého PPProjektu. V jednom z loňských DP-Kontaktů o tom byly asi tři stránky. A jak jinak by chtěla Praha ufinancovat všechny dopravní projekty v následujících 5 až 10 letech ?

- prodloužení Ačka
- výstavba Déčka
- výstavba MO Pelc-Tyrolka/Balabenka/V Rybníčkách
- Radlická a Vysočanská radiála
- tunely Muzeum
- nákup cca 600 až 660 nových autobusů od SORu
- nákup nových tramvají 15T
- pokračující obnova vozového parku metra (úplně nové soupravy)

Jsme sice DPP "a.s.", ale vlastní nás (a z většiny i platí) Praha (4-6 mld. CZK ročně). To je samotné asi 1/4 až 1/3 rozpočtu na dopravu.

Thumbs up Thumbs down

10

Re: Zakázka na prodloužení metra A

dneska v 9:30 by se měly tevírat obálky s nabídkami na prodloužení áčka, teda pokud zase nezměnily termín

11 Naposledy upravil: vondr (29.05. 2009 22.25)

Re: Zakázka na prodloužení metra A

termín pro odevzdání nabídek je psunut na 3.6.2009 do 9:00, tentýž den od 9:30 má dojít k otevírání obálek

12

Re: Zakázka na prodloužení metra A

V soutěži na stavbu metra postoupili tři uchazeči
datum: 4. 6. 2009
médium: E15, čtk
Praha / Do dalšího kola soutěže na prodloužení pražského metra ze stanice Dejvická do Motola postoupilo sdružení firem Metrostav a Hochtief CZ a samostatně společnosti OHL SŽ a Strabag. Řekl to mluvčí Hochtiefu Petr Hlavatý. Celkové náklady na výstavbu mají činit zhruba 18,7 miliardy korun, z toho více než osm miliard má tvořit dotace z evropských fondů.
Mluvčí pražského dopravního podniku Ondřej Pečený potvrdil, že komise ve středu otevřela obálky, bližší informace však nesdělil. Vzhledem k tomu, že by se mělo začít stavět již letos v prosinci, měl by být podle Pečeného konečný vítěz známý brzy, konkrétní datum však neupřesnil.
Pražské zastupitelstvo minulý týden schválilo, že do roku 2015 uvolní na prodloužení metra trasy A celkem 10,7 miliardy korun. Nejvíce peněz bude muset město najít v letech 2013 a 2014, kdy by měla výstavba metra městskou kasu stát 8,7 miliardy korun. Do té doby půjde většina financí z operačního programu Doprava.
Město ale bude muset počítat také s inflací, s jejím zohledněním by se náklady mohly vyšplhat až na 21,6 miliardy korun. Dalších 1,735 miliardy korun si vyžádá obnova vozů.
Prodloužení trasy metra A v délce 12,9 kilometru bude rozděleno do tří etap. První bude dlouhá šest kilometrů a povede ze stanice Dejvická do Motola. Druhá, celkem 4,3 kilometru dlouhá etapa, napojí stanice Bílá Hora, Dědina a Dlouhá Míle. Poslední a nejkratší úsek bude zahrnovat stanice Staré Letiště a Letiště Ruzyně.

http://www.metrostav.cz/cz/aktuality/ak … il?id=1900

13

Re: Zakázka na prodloužení metra A

ještě jsem objevil pár novinových článků o zakázce na prodloužení A
Ekonom: Pražské metro chce stavět Metrostav, Hochtief a Navatyp
http://ekonom.ihned.cz/c1-37314410-ekon … -a-navatyp
Do finále o dostavbu pražského metra A postoupili tři uchazeči
http://ihned.cz/c4-10070850-37326800-P0 … i-uchazeci

14

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Možná to tu někde je, ale nenašel jsem to, tak se zeptám, nevíte, jak to je s financováním nákupu těch dvou TBM? Byl celý nákup schován v zakázce na V.A? A kdo bude majitelem? Protože majitel podle mě bude mít velkou výhodu do budoucna, jelikož se štíty se bude dát razit veškeré další rozšiřování sítě metra...

Thumbs up Thumbs down

15

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Žiju v domnění že jsou Metrostavu. Alespoň jeho zástupci je přebírali.

Thumbs up Thumbs down

16

Re: Zakázka na prodloužení metra A

To mi přijde, jako bych chtěl někam odvézt a taxikáři k tomu koupil auto, které si potom může nechat...

Thumbs up Thumbs down

17

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Spíše jako by jste požadoval vyvrtat 40m jádrového vrtu a firma vám naúčtovala celý ten vrták, který při vrtání stejně zničí ...

Thumbs up Thumbs down

18

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Jamesek napsal:

Spíše jako by jste požadoval vyvrtat 40m jádrového vrtu a firma vám naúčtovala celý ten vrták, který při vrtání stejně zničí ...

Oni ty štíty během výstavby celé zničí? big_smile

Thumbs up Thumbs down

19

Re: Zakázka na prodloužení metra A

a někde je napsáno, že celá cena štítů bude ve fakturách za metro?

20 Naposledy upravil: MP (18.02. 2011 09.30)

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Není, o tom je právě tahle diskuze - teda spíš "plácání", protože nikdo nic neví. big_smile big_smile big_smile

Thumbs up Thumbs down

21

Re: Zakázka na prodloužení metra A

jestli se někdo díváte na seriál Tuneláři na myslím Discovery/History, tak tam tyhle stroje jsou vidět v akci v New Yorku. Razí tunely pro kde co.

Thumbs up Thumbs down

22

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Medvěd napsal:

Žiju v domnění že jsou Metrostavu. Alespoň jeho zástupci je přebírali.

ano oba stroje TBM (609 a 610) jsou ve vlastnictví Metrostavu..... ten s nimi počítá při realizaci trasy metra D pokud bude zhotovitelem.....

Thumbs up Thumbs down

23

Re: Zakázka na prodloužení metra A

metross napsal:
Medvěd napsal:

Žiju v domnění že jsou Metrostavu. Alespoň jeho zástupci je přebírali.

ano oba stroje TBM (609 a 610) jsou ve vlastnictví Metrostavu..... ten s nimi počítá při realizaci trasy metra D pokud bude zhotovitelem.....

Já si matně vybavuju, že jsem v nějaké dokumentaci EIA četl, že tunely Radlice na Radlické radiále budou mít vertikální odvětrání, tj jako ve strahovském tunelu (nad vozovkou strop a v něm kanály vzduchotechniky), což by mohlo naznačovat, že by se to mohlo dělat TBM (kruhový průřez tunelu) ... a Radlická radiála se údajně chystá po dokončení Blanky jako první v pořadí ... tak jsem si říkal, jestli to taky nebude mít nějakého společného jmenovatele ... ale je to jen moje spekulace.

Thumbs up Thumbs down

24

Re: Zakázka na prodloužení metra A

každopádně "Řezná hlava EBPM s vnějším průměrem 6060 mm" se nehodí ani na železniční tunel (trolej) ani na silniční tunely...
uvidíme...

je otázka jestli by mělo cenu dokoupit hlavu (i když to bude na celém TBM to nejdražší) s jiným průměrem a zbytek "vláčku" nechat původní... smile

na silniční tunely není kruhový průřez moc vhodný...

25

Re: Zakázka na prodloužení metra A

Si myslím, že to moc nejde, ten TBM je celý udělaný na jeden průměr, nejde jen vyměnit hlava. Ale každopádně vlastnictvím těchto mašin bude mít metrostav velkou výhodu na další zakázky na metro.

Thumbs up Thumbs down