101

Re: Harmonogram a tempo práce

AGa.. napsal:

S většinou se dá celkem souhlasit, až na ten zrušený podchod pod nádražím Holešovice. To bude pěkná čuňárna a dopravní špunt.

Proč dopravní špunt? Od výstaviště je v ulici stejne jen jeden jízdní pruh a navíc je v křižovatce s ulicí Vrbenského stejně SSZ. Z této křižovatky se jedním pruhem odjede naprosto v pohodě.

Thumbs up Thumbs down

102

Re: Harmonogram a tempo práce

Ovšem takto víc vynikne naddimenzovanost NTM. (Na něm se rozhodně dalo ušetřit několik stovek milionů korun.)

Thumbs up Thumbs down

103

Re: Harmonogram a tempo práce

Jarda Št. napsal:

Ovšem takto víc vynikne naddimenzovanost NTM. (Na něm se rozhodně dalo ušetřit několik stovek milionů korun.)

To máte těžké, kdyby se postavil menší, ozvalo by se hodně lidí s argumenty, že se staví bez výhledu do budoucna. Když se postaví s výhledem, zase je špatně, že se nešetří. A mám dojem, že kritizují pořád titíž - tedy "kritika za každou cenu". sad

Thumbs up Thumbs down

104

Re: Harmonogram a tempo práce

MP napsal:
Jarda Št. napsal:

Ovšem takto víc vynikne naddimenzovanost NTM. (Na něm se rozhodně dalo ušetřit několik stovek milionů korun.)

To máte těžké, kdyby se postavil menší, ozvalo by se hodně lidí s argumenty, že se staví bez výhledu do budoucna. Když se postaví s výhledem, zase je špatně, že se nešetří. A mám dojem, že kritizují pořád titíž - tedy "kritika za každou cenu". sad

ten most je v pořádku, výhledově přece povede komunikace přes bubny (respektive pod Bubnama). Takže šířka mostu v pohodě.

Thumbs up Thumbs down

105

Re: Harmonogram a tempo práce

Přesně tak, jednou se propojí Partyzánská přes Bubenskou na Hlávkův most. A pak tam bude problém. Naštěstí se ten podchod dá kdykoliv dodělat, až nebude co dělat s penězma...

Thumbs up Thumbs down

106

Re: Harmonogram a tempo práce

AGa.. napsal:

... až nebude co dělat s penězma...

cool lol

Thumbs up +1 Thumbs down

107

Re: Harmonogram a tempo práce

Nejsou k mání aktuální informace ohledně časového posunu etap výstavby na prašném mostě včetně výluk MHD?

Thumbs up Thumbs down

108

Re: Harmonogram a tempo práce

někde jsme to tu psali asi před měsícem smile

tram od 1.4.2013...


edit: tak už před dvěma smile
http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=27607#p27607

chtělo by to zaktualizovat na stránce PM smile

109 Naposledy upravil: Medvěd (12.01. 2012 10.45)

Re: Harmonogram a tempo práce

Na rádiu hlásili otevření Blanky na rok 2016. Původ zprávy neudán.
edit: Vono už to tady je, nějak nestíhám sledovat překotný vývoj událostí :
http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=28571#p28571

Thumbs up Thumbs down

110

Re: Harmonogram a tempo práce

to rikaji uz dlouho : 2014 je zahajeni zkusebniho provozu, 2016 finalni otevreni.

Thumbs up Thumbs down

111

Re: Harmonogram a tempo práce

jannk napsal:

... 2016 finalni otevreni.

no to by museli nejdřív vyhodit ze stavebního povolení tu podmínku o funkční severní části SOKP smile

takže 2016 bude asi dokončení stavby... smile

112

Re: Harmonogram a tempo práce

kasme napsal:
jannk napsal:

... 2016 finalni otevreni.

no to by museli nejdřív vyhodit ze stavebního povolení tu podmínku o funkční severní části SOKP smile

takže 2016 bude asi dokončení stavby... smile

to tam fakt je? A proč? Tyto dvě stavby spolu moc nesouvisí.

Thumbs up Thumbs down

113

Re: Harmonogram a tempo práce

medvid napsal:

to tam fakt je? A proč? Tyto dvě stavby spolu moc nesouvisí.

jj, vždyť to furt někdo vytahuje...
naposledy jsem to četl někdy minulý týden v časopise EURO

114

Re: Harmonogram a tempo práce

Jestli si dobře vzpomínám, tak ten dvouletý odstup mezi zprovozněním (napuštěním automobilů do tunelu) a finálním dokončením tam byl vždycky (dříve 12-14, nyní 14-16) a nesouvisí s SOKP.
Je to na vyhodnocení zkušebného provozu a případné úpravy, finální parkové úpravy, likvidaci zařízení staveniště atd., což všechno musí být před konečnou celkovou kolaudací a a přechodem na trvalý provoz.

Thumbs up Thumbs down

115

Re: Harmonogram a tempo práce

medvid napsal:
kasme napsal:
jannk napsal:

... 2016 finalni otevreni.

no to by museli nejdřív vyhodit ze stavebního povolení tu podmínku o funkční severní části SOKP smile

takže 2016 bude asi dokončení stavby... smile

to tam fakt je? A proč? Tyto dvě stavby spolu moc nesouvisí.

Někde snad ve SP je podmínka, že dokončení je vázáno na zprovoznění severní části SOKP :-)

Thumbs up Thumbs down

116

Re: Harmonogram a tempo práce

A to proto, aby tranzit nezajížděl na Blanku, což zcela jistě bez 518 a 519 bude, takže ta souvislost je docela velká

Thumbs up Thumbs down

117

Re: Harmonogram a tempo práce

a taky je třeba si neplést pojmy

předčasné užívání
zprovoznění
zkušební provoz
dokončení
kolaudace
doplacení

smile smile

118

Re: Harmonogram a tempo práce

medved napsal:

A to proto, aby tranzit nezajížděl na Blanku, což zcela jistě bez 518 a 519 bude, takže ta souvislost je docela velká

A kudy jezdní Transit teď (hlavně teda kamióny, protože osobáky zcela jistě jezdí přes letnou už teď. Tak to zůstane stejné. Kamióny do blanky předpokládám nesmí, tak pro ně se nic nezmění. A zbytek transitu musí blanka pohltit.

Thumbs up Thumbs down

119

Re: Harmonogram a tempo práce

Kamiony kolem, ty do centra nesmí, ale u osobáků je to jak kdo a kam

někdo to veme přes Letnou, někdo po Jižní spojce, někdo úplně mimo Prahu (Mělník, Kralupy), jakmile bude Blanka, bude to výrazně lepší přes ní (přímá spojnice od D8 - D11 k D5 - R7), Blanka to pobere, ale horší to bude na navazujících komunikacích, hlavně na Břevnově

Thumbs up Thumbs down