Re: Řešení - projekty - plány
jak by to mělo být, mohlo být, jak to možná bude...
jak by to být nemělo...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Řešení - projekty - plány
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
jak by to mělo být, mohlo být, jak to možná bude...
jak by to být nemělo...
Mám jeden dotaz na vaši kolektivní paměť, přátelé.
Někdy před rokem - rokem a půl se rozšířila zpráva, že podzemní garáže na Letné nebudou tak úplně podzemní. Při projektování byl údajně přehlédnut fakt, že Milady Horákové i Letenská pláň mezi smyčkou Špejchar a Spartou nejsou úplně v rovině, ale mírně zalomené do V, a garáže měly v některých místech trčet až cca 1,6 m nad zem, případně se to mělo řešit změnou nivelety. Snažím se to po dlouhé době dohledat, ale nemůžu najít zdroj. Nevíte někdo?
Mam pocit, ze to byla nesrovnalost v projektu. A uz vubec nevim, jak se to vyresilo...
Já se domnívám, že to tak bylo myšleno od začátku a že to tak taky bude tj. bude tam cca 2 m vysvahovaný zlom
podobny dotaz (i kdyz na ten je mozna jeste brzo) - na vizualizacich je M Horakove s travnatym tramvajovym pasem, na nejake tiskove konferenci jsem ale zaslechl, ze ten neni vubec jisty kvuli pozadavkum policie a zachranky. Nevideli jste nekdo nejake dalsi info na tohle tema?
K tem garazim - pochopitelne nevim, jak to dopadne, ale jsem zvedavy jak na to bude reagovat auto*mat apod - na jednu stranu je mozna dobre, ze by Letna byla odstinena od provozu (proc ne?) na druhou stranu to prece jenom meni soucasny stav ...
Dr. Fe1 napsal:Já se domnívám, že to tak bylo myšleno od začátku a že to tak taky bude tj. bude tam cca 2 m vysvahovaný zlom
Pokud to tak bylo od zacatku, pak neni jasne ... proc to neni ve vizualizaci :-) Take by bylo mozne celou plan trosku zasypat jako pred 80 lety. Ale kdo vi, treba to byl "ucel". Urcite by byl vetsi problem s prosazovanim, kdyby tam opravdu 2m zlom byl. Ale jak se jiz tady pise - mohlo by to byt vyhodne, ze by hluk nebyl na Letne vubec slysel. Problem je pak uz jen esteticky a vizualni - musela by cela Letna jit smerem na sever dokopce.
Diky bohu za auto*mat, obcas maji napady divne, ale jinak jsou na nich videt vysledky v podobe zkvalitnovani dopravy i jine nez auto - napr. moznost prujezdu na Andelu na kole :-D
no ja nechci brat wizzardovi iluze, ale ono to na tech vizualizacich je, jen to je brane z takoveho uhlu ze se to nezda, ale skutecne pokud mne pamet neklame tak se tam rika, ze ty garaze skutecne byly planovany od zacatku se zvysenou zatravnenou strechou...
a obavam se ze se zatravnenym tram pasem to je taky tak... budiz mu(dobremu umyslu) zeme lehka.prijde mi, ze automati jdou do toho moc tvrde a jsou proste apriori proti a obcas je to az moc, na druhou stranu maj v nekterych vecech pravdu
zejmena to, ze po dobudovani blanky bude nahore v podstate v nekterych mistech ctyrpruh misto dnesniho dvojpruhu, coz v kombinaci kdy by se zavedlo do tunelu mytne tvori smrtelnou kombinaci a pak je cela blanka na dve veci...
A kde to vidite na vizualizaci?
Ve vyjednavani plati jedine, kdyz chcete alespon neco, musite prosazovat extrem. Potom shoda na puvodnim planu vypada jako VELKY ustupek :-) Nekolik lidi tam znam a nejsou to takovy demagove, jak se to muze znat z medii :-/ Vsechno co chteji funguje dobre po cele Evrope, u nas ale jeste ne :-(
tomis napsal:... coz v kombinaci kdy by se zavedlo do tunelu mytne tvori smrtelnou kombinaci a pak je cela blanka na dve veci...
Teda nevim, ale kdyby se v Praze mělo zavést mýto (což by nebylo špatné) tak rozhodně všude jinde, než v tunelech proboha. Je potřeba zahnat auta pod zem, ne jim v tom bránit mýtem. Závést mýto jen v tunelech, to by byl krok do prázda, to pak pozbývá smylu tunely vůbec stavět ...
Na této fotce http://www.ceskedalnice.cz/foto/mof5/sl … ka_39.html je ten val docela pěkně vidět.
Ono je potřeba si taky uvědomit, že Letenská pláň není úplně rovná placka i když má člověk tendenci si to tak vybavovat, tak ve skutečnosti tam určité převýšení bylo vždycky. Navíc právě v místech kde budou garáže byl trochu ďolík, který bude garážemi tak trochu zarovnán viz vizualizace kterou sem dal Martin. Dneska jsem se díval do projektu pro stavební povolení a se "zlomem" se počítalo už tehdy
Mimochodem, pri laickem pohledu na situacku na Hradcanske me vzdycky zarazi, jak jsou tunely ve smeru Prasny most uzke ve srovnani s temi prichazejicimi z Letne... Nemate nekdo nahodou nejake podrobnejsi informace o tom odkud kam jsou planovany tripruhy? Ja to teda zatim nikde nevidel...
tunelblanka.cz napsal:Trasa okruhu je v celé délce vedena jako striktně směrově rozdělená se samostatným dvou- až třípruhovým tubusem v každém směru. Počet jízdních pruhů odpovídá intenzitám dopravy, podélnému sklonu trasy a především potřebám napojení ramp mimoúrovňových křižovatek, zajišťujících napojení komunikace okruhu na povrchovou síť.
Tohle je nejpodrobnejsi info co jsem nasel...
No pokud se nepletu...
od SAT 2 pruhy
přidá se od Vypichu třetí pak zmizí na Prašném mostě
aby se vzápětí objevil na Hradčanské
a U Vorlíků opět zmizí a hned se objeví
následně končí u "odbočky" vzduchotechnického kanálu k výdechu...
nakonec vzniká odbočovací před Trojským mostem...
neboli
v mezikřižovatkových úsecích jsou vždy tři pruhy
s výjimkou úseku pod Stromovkou
tam končí třípruh na úrovni vzduchotechnického centra na letné a pod stromovkou samotnou už vedou jen pruhy dva na každé straně
No pokud se nepletu...
od SAT 2 pruhy
přidá se od Vypichu třetí pak zmizí na Prašném mostě
aby se vzápětí objevil na Hradčanské
a U Vorlíků opět zmizí a hned se objeví
následně končí u "odbočky" vzduchotechnického kanálu k výdechu...
nakonec vzniká odbočovací před Trojským mostem...
Takže pokud se nemýlím, v podstatě to lze snadno odvodit podle umístění připojovacích a odpojovacích ramp. A k tomu navíc stoupací pruh pod Královskou oborou.
Moment, stoupací pruh pod Královskou oborou? Tzn., že třetí pruh ve směru z Tróji by vznikal už dříve než v oblasti vzduchotechniky, tedy někde v místech, kde tunel začíná poměrně prudce stoupat (za Šlechtovou restaurací)? Přesné umístění začátku třípruhu do kopce mě není známo, ale jinak to kasme napsal přesně. Začátek stoupacího v těchto místech by byl logický, ale zda-li tomu tak bude?
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Řešení - projekty - plány
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.232 s, vykonaných příkazů: 55.