Re: Ražený tunel Brusnice
Dnes by měla být zahájena ražba JTT.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Brusnice
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ano, potvrzuji razba zahajena a konkretne leve opeří, vecer nahraju foto portalu, pobliz stalo i auto TV Nova, tak uvidime...
Ono se opěří dělá někdy dřív než kalota?
svislé dělení výrubu... Myslím, že třeba Mrázovka... následná diskuse přesunuta do technologií http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=12114#p12114
Jasně, mě jenom zmátlo to, co je v infografice; tam zatím nejsou připravení na možnost, že členění čelby je jiné v STT a jiné v JTT.
v poledne už bylo v kalotě levého opěří (opěrového tunelu) půl "vrtačky"...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
Je vyraženo 16,27m kaloty levého opěrového tunelu a 9,07m jádra levého opěrového tunelu.
A je jasno...
Tenhle termín jsem sice ještě neslyšel..., ale to neznamená, že to tak není
Začala ražba kaloty pravého opěrového tunelu v JTT. Dopoledne už první vyraženou sekci zastříkávali betonem.
Jak koukám na fotky, při tomhle dělení výrubu je v tunelu velmi těsno, mechanizace se tam sotva vejde. A to couvání...
Věděl by někdo, jaké by mělo být vzájemné zpoždění jednotlivých fází rubání?
čelby opěrových tunelů budou od sebe vzdáleny tak cca 20-30m
a pokud by se střílelo tak podle vyhlášky to je myslim cca 30m
Rozumím dobře, že ty opěrové tunely budou předkopány o dvacet metrů a pak vždycky dokopou střed?
jj, nedřív bude čelba kaloty levého opěrového tunelu
dále s nějakým odstupem čelba kaloty pravého opěrového tunelu
dále s nějakým odstupem čelba kaloty (uprostřed nahoře)
Určitě je to pomalejší, minimálně kvůli budování a následnému bourání "vnitřních stěn opěrových tunelů...
ale když je horší geologie, tak se nedá nic dělat...
času je dost, než na Prašňáku vyhloubí tu 25 metrů hlubokou jámu...
Jestli budou opravdu razit jen z Brusnice, byla by moc pěkná fotka, až raziči vykouknou do jámy na Prašňáku ;-)
minimálně se z Prašňáku bude zabezpečovat portál... takže vykouknutí asi nebude úplně vidět...
V JTT začala ražba jádra střední části i s bouráním, už zbytečných vnitřních betonů primární obezdívky opěrných tunelů.
vondr napsal:17.02.2010 Postup prací na ražbě tunelu Brusnice: http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo … ection=136
Tunel Brusnice-JTT: "39,24 střední kaloty" (od minule 4 m ubyly) "a 13,87m protiklenby"- na dnešních fotkách jsem si teda protiklenby nevšiml. Nechtěli napsat "lavice" popř. "dno"? A že by toho bylo 14 metrů? http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
Edit: Teď jsem si uvědomil, že tam nemusí být vidět přes hranu terénu a skutečně to může být dobráno až do dna, včetně protiklenby. Potvrdí mi to někdo z přítomných na místě?
Na místě jsem poslední dobou nebyl - snad brzy budu
každopádně je to foceno ze vzdálenosti cca 200metrů a tam se ti to dno spolehlivě schová
Nejlépe je to asi vidět na levé stěně za bagrem - kde až začíná pravá klenba levého opěří...
tunelblanka.cz
11.února 2010
ražby a primární obezdívka z Myslbekovy
46,91m jádra levého opěrového tunelu
17.února 2010
ražby a primární obezdívka z Myslbekovy
46,96m jádra levého opěrového tunelu
Za 6 dní pokrok o 5 cm?Ražba zastavena, čekáme co odpadne samo
tunelblanka.cz
11.února 2010
ražby a primární obezdívka z Myslbekovy
46,91m jádra levého opěrového tunelu
17.února 2010
ražby a primární obezdívka z Myslbekovy
46,96m jádra levého opěrového tuneluZa 6 dní pokrok o 5 cm?Ražba zastavena, čekáme co odpadne samo
ten jižní tunel Brusnice je asi oproti tomu severnímu opravdu nějak problematický - nejdříve se vleklo zahájení ražby, pak zvolena jiná/vertikální metoda, ted postup 5 cm..no psali, že jsou tam složitější geologické podmínky.
Já si myslím, že ta vertikální metoda neumožňuje rychlejší postup, Udělali 50m LOT a 50m POT a pustili se do střední kaloty. V tom okamžiku, aby mohl tunelbagr začít pracovat na vršku tunelu, mu udělali rampu a tou zasypali vjezd do LOT. Když se pustili do bourání vnitřních betonů OT tak si znemožnili vjezd i do POT. Teď když razí dno (podle "www.tunelblanka" proti klembu) tak nemohou nikam. Vypadá to na ražbu po 50m cyklech - skocích. Nejsem odborník, popisuji jen co jsem viděl.
zní to logicky a také bych to tak nějak viděl...
když nezapomenu, tak se poptám
Momentálně je potřeba dodělat celý profil JTT (cca 50m), aby se mohlo pokračovat v sypání násypu objízdné komunikace...
Edit: Teď jsem si uvědomil, že tam nemusí být vidět přes hranu terénu a skutečně to může být dobráno až do dna, včetně protiklenby. Potvrdí mi to někdo z přítomných na místě?
tak ani na ofic fotkách to není vidět... http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo … allery=228
no ono lézt do pracovního prostoru bagru...
Jedině udělat bezpečné foto shora, ale to se zas musí celé obcházet...
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Brusnice
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.220 s, vykonaných příkazů: 65.