1

Téma: Praha - Pavlov

Zdá se, že pár nedodělků tam sice je, ale mají na to skoro týden a zdá se, že makaj. Pokud jde o povrch, zdá se mi, že to ještě není finální vrstva, ale že její pokládku odloží na jaro podobně, jako na R7.

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

2

Re: Praha - Pavlov

okruhprahy.cz: Dne 19.12.2008 proběhne slavnostní otevření rychlostní silnice R6 Praha - Pavlov. Součástí této stavby byla rovněž přestavba MÚK Řepy, která nově umožní napojení rychlostní silnice R6 na SOKP.

Ale pro veřejnost bude prý otevřeno až v SOBOTU v poledne. No třeba si to ještě rozmyslej a otevřou to hned po uklizení kravaťácký žranice... smile

3

Re: Praha - Pavlov

Konečně info i na ŘSD...
Rychlostní silnici R6 spojujeme s Prahou s dvouletým předstihem
http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/R … predstihem

Nová silnice ztiší Prahu-západ - prazsky.denik.cz
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/n … 81218.html

Je to na hodně dlouhou dobu poslední otevření kapacitní komunikace přes hranice Prahy, když nebudem počítat Pražský okruh, krerý hranice párkrát kříží...

4

Re: Praha - Pavlov

Tak to bylo postříkaný šampáněm a můžou pokračovat směr Vary, ne? http://www.ct24.cz/doprava/39525-rychlo … -a-prahou/

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

5

Re: Praha - Pavlov

Také projeto smile Pěkné... Ještě je tam potřeba trošku zamést... Omezení rychlosti je v tunelu zbytečné. V noci si skoro ani nevšimnete, jen změna povrchu...
a mám i video. No, ale byla tma smile http://www.stream.cz/video/203031-r6-pavlov-praha

6

Re: Praha - Pavlov

A včerejší denní průjezd od _GK_ http://www.stream.cz/video/203116-r6-praha-pavlov

7

Re: Praha - Pavlov

Jak jsem koukal na to video, tak bylo vidět, že i když pro motoristy bude úsek otevřený až dnes, byl tam už v noci pěkný provoz. smile

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

8 Naposledy upravil: martini (22.12. 2008 17.30)

Re: Praha - Pavlov

Přikládám trochu diskuse z českých dálnic, kde jsem však vznesl dosti argumentů, odkazů atp. Zde to tak snadno nezapadne jako tam:

autor: Pocestny  | 22.12.2008 12:39:42
Projel jsem se za světla, je to fajn, člověk by nevěřil, jak tenhle kousek zrychlí průjezd...

A ty ploty? No, přemejšlím, jak dlouho bude trubkám za MD trvat, než to nacpou do norem jako v civilizovaných zemích.

Neexistence plotů podle většiny našich rychlostních komunikací, to je na pár pěkných ran kladivem do uřednických hlav.

Jistě se zde najde úchyl, který bude mít jejich potřebnost tendenci diskutovat, pro mne je to stejný nedodělek jako kdyby tam nebyly čáry a cedule.

Pořád mně zaráží, jak se při té hře na západní stavební myšlení dopouštějí naši budovatelé hrubek v tom základním hychykyrydytyny.

I kdybych nakrásně považoval obavy o osud zviřátek za nechutnou patrikovinu, tak i pro sebestředné silniční kance zde by mělo jít zaprvé o bezpečnost lidí, i když zároveň nevidím důvod pro masakry zvěře, když všichni víme, kolik zůstalo RSD a spol za nehty.

Nakonec musím pochválit RSD za to, jak "napojuje" Kladno. To ta parta vylízanců nevěděla dříve, že bude potřeba dodělat to Přítočno? 61 je státovka, tudíž žvásty o krajském problému jsou liché. Opět se ukazuje ta vulgární debilita lidí, kteří stavbu řídí.

A jako poslední, vizitka postkomoušského břídilství - rampa R6 - R1 směr Stodůlky (Brno). Ten půlmetrovej skokan, co tam vznikl přeasfaltováním staré 6 bez zarovnání nivelety, to je opravdu razítko bolševika. Opravdu chuťovka - půlmetrovej hrb a následnej několikametrovej let s dopadem na čumák, to vše v necelých 80 km/h....

Takhle to vypadá, když pro tringelt nezbývá na finiš...Zase ukázka toho, jak u nás jde odfláknout cokoliv...

Počítám, že podjezd tratě v Jenči bude hotov někdy kolem roku 2015....taky symptomatické.

autor: martini | 22.12.2008 13:38:39
Tak Pocestný postupně, opět málo pozitivního z toho bereš:

1.)Ploty ANO a VŠUDE, ale pak to opět výstavbu trochu prodraží. Tady to vyšlo 300 mil. Kč na kilometr a nikdo to nepochválí, jak je to srovnatelné s Německem...

2.) Napojení Kladna jedna velká katastrofa, v tom se shodneme, ale povrch byl alespoň na současné I/61 před nějakým rokem obnoven. Obchvatu Přítočen a celého Kladna se asi bohužel jen tak nedočkáme, nejprve musí doprava opět začít kolabovat, dělat něco dopředu se přeci nenosí (třípruh na D47 budž světlou výjimkou).

3.) Rampa na sjezdu z R6 na obě dvě strany R1 přes ten hup je hrozná, ale bylo pravděpodobně způsobeno tím, že se to "muselo" rychle dodělat. Doufejme, že bude opraven, je to hrůza.

4.) Napojení u Jenče už se rýsuje, stačí se tam zajet podívat. Pravděpodobně se na tom silně podílí Skanska (finančně) v rámci výstavby toho R6 logistic parku neboť se s tím teď opravdu hýbe. Tipnul bych, že do roka a půl se tam jezdí.

autor: Pocestny | 22.12.2008 14:54:01
martini
beru to tak, že
a) už umíme postavit dálnici, která není již od počátku křivá jako D5 u Žebráku a po otevření vykazuje 90% znaků dálnice (čili už ne poloproudy a poloúseky jako za socana)
b) ještě neumíme tu věc dodělat , tedy oplotit, zakrytovat proti větru a napojit na místní sítě..

Nejsem stavař, ale dojde mi, že pokud mám sídlo, šest km od něj probíhající dálnici, budu potřebovat přivaděč.
Tady jde o TŘI kilometry standardní I/61, kolik procent z ceny to asi je?

Já nějak nemůžu nevidět tu debilitu RSD, která troubí do světa cosi o napojení Kladna, když přitom jde o donebevolající hlupáctví.

Až konečně dodělají tu jednašedesátku, budou si ty kašpaři zase plácat po ramenou a rozdělovat prémie, i když všichni víme, že u R6 jim pouze přestalo hrozit ukopání středočechy k smrti za naprostou neschopnost tu R6 dodělat...

K plotům - jestli RSD stojí 1 km plotu 300 M, budu je dosmrti stavět.

Jako daňový poplatník konstatuji, že pokud mi přijde pod ruku ten darebák, kterej jménem mým i nás všech tuhle fakturu podepsal, bude mi stačit metrů pět, abych ho poslal plavat ze Žďákova do Orlíka. Takovýho hajzla bych umlátil tyčí, kdyby se pokusil takovej plot vnutit mně osobně.

Kdepak, dokud budou dělat budgety tyhle erární rozkradači rozpočtu státního, bude to přehlídka drzosti a pokusu zjistit, kde má čížek limit splachovatelnosti.

Hupanec tam prostě nemá, co dělat, sorry, to není vícepráce, to je nedodělek, opět, které prase to zkolaudovalo na plnmoprovoz? Proč tam není jediná cedule?

Nakonec, Jeneč "zamrzla" s koncem zemních úprav pro R6, od té doby nehrábli, čeká se na rychlodráhu, protože se tam bude překládat trať a zhlaví, čili odklad do ????

Další pochvalu mají ode mne za tu asfaltáž od MUK 1/6 směr Bílá hora. Místo, aby dokopli ten kousek radiály a pustili dálnici do viz odkaz

pulírujou okresku do Hostomic....

Prostě, má to dvě polohy - jednak jsem šťastnej, že je tohle konečně (po dvaceti letech) hotové,

ale zároveň bych zvracel z toho, jak je to zase odbytý a nedodělaný... zároveň akorát můžou začít generálkovat ten paskvil do Dobré, co po deseti letech vypadá stejně jako ten bolševik dál na Strašecí.

Kdybych měl takové výkony financovat já osobně, tak už dávno hochy z RSD navštívila banda zfetovanejch ukrajinců s letlampama.

autor: Standa | 22.12.2008 16:16:19
Pocestný, Vy máte přímo zločinecké sklony :-)! Jenom těch 300M asi není myšleno za 1 km plotu, ale dálnice...

autor: martini  | 22.12.2008 17:16:06
OMG to je diletantismus :-)

Samozřejmě, že bylo myšleno 300 milionů Kč za kilometr dálnice a nikoliv plotu. Pocestný, proč argumentujete bez zjištěných detailů a takhle razantně? Právě, že tato dálnice vyšla na kilometr délky velmi levně (na naše poměry), ale nikdo se tím nikde nepochlubí!

Ten HUP s velkým H, U i P tam skutečně nemá co dělat a mělo by se trvat na jeho promptním odstranění i za cenu dvoudenního zavření sjezdu, hlavně ať je to pořádně!

Co se týče napojení z R6 na Kladno, nemáte s nízkou investicí do ní tak docela pravdu a opět o ní pravděpodobně nemáte dost informací. Od křížení s R6 je přeložka I/61 plánována v délce 2,28 km jako čtyřpruh. Za tímto úsekem  se potom přes MÚK dělí na dva dvoupruhy. Jeden jde takto v délce 1km a napojuje se nikoliv na kruhový objezd na Americké, ale na ulici V Celnici, která vede kolem železničního (v budoucnu i autobusového) nádraží s P+R a pak pokračuje podél celého okraje Kladna jako sběrná komunikace s dobrým napojením i do centra. Druhý dvoupruh z této MÚK směřuje takto v délce 1,7 km a tvoří tak pro I/61 samotný obchvat města Kladna a napojuje se na současnou ulici Pražskou. Čili celkově se jedná o poměrně náročnou stavbu, která však jistě bude velmi brzy nutností (alespoň první úsek s přivaděčem k ulici V Celnici. Hlavně doufám, že to zase neudělají jen jako provizorium v půlprofilu a bez té MÚK v polích.

Jeneč nezamrla, práce se tam hýbou. Tunelem je nutné podejít celkem osm kolejí na zhlaví nádraží Jeneč . Čili postup podle mne bude následující: Vezmou se čtyři koleje blíže k R6, na nichž není pravidelný linkový provoz a vyhloubí se jáma, ve které se realizuje první část dilatačních částí hloubeného tunelu. Na tuto část, poté co bude zasypána se provizorně převede pomocí několika kolejových spojek doprava na lince Praha - Kladno, aby se následně mohla vyhloubit jáma v místě kolejí, po kterých se teď jezdí na Kladno. V této jámě se zrealizují další dilatační části hloubeného tunelu. Celé se to opět zasype a provoz bude jako normálně. Při realizaci rychlodráhy se to pak jenom přeloží na povrchu již vybudovaného tunelu. Investoři v logistické zóně napojení mimo obec potřebují a nepředpokládám, že by byli ochotní čekat do dejme tomu 2013 na rychlodráhu. A Jeneč kamiony přes sebe k dálnici jezdit již nenechá, na to bych si vsadil. Čili realizace podjezdu pod tratí je jistě součástí SP na logistic park. Že by se to pod tratí razilo si představit neumím, bylo by tam nadloží cca 6 metrů + vibrace z vlaků... Kompletní přerušení provozu na trati zase pravděpodobně nepřipustí SŽDC (čti ČD) protože tam teď mají nový obchodní záměr a z Prahy na Kladno a opačně to již jezdí v taktu á 30 minut a s časem spěšného vlaku Masaryčka - Kladno dokonce i 37 minut!

Co se týče pokračování R6 v podobě Břevnovské radiály, všichni bychom si ji asi přáli také, ale tam je to zablokováno Prahou (jednak finančně, územně i logicky) do doby dostavby celého MO (aby nebyla přiváděna nová doprava do centra, na což jste tady vždy vy konkrétně nadával!). Rekonstrukce části Karlovarské po Drnovskou byla součástí stavby R1 517 (rok 2001), to že se povolení na ni podařilo získat až teď je jiná věc. Navazující úsek po Slánskou staví Praha, aby zabránila kalamitě jako z nouze ctnost....

Ad předcházející úseky: Brunclík se někde vyjádřil, že to budou komplet opravovat až po Strašecí. Horší je úsek z roku 2002 Pavlov - Velká Dobrá. Předchozí "bolševik" je ještě v rámci mezí a věku (cca 1986) celkem OK.

Thumbs up Thumbs down

9

Re: Praha - Pavlov

Už se zase více a více projevují dilatace na mostech a je to den ode dne horší (nebo je to jen subjektivní pocit?). Doufám, že se to nebude zhoršovat rapidně a v případě že ano, že bude zhotoviteli reklamováno!

Thumbs up Thumbs down

10

Re: Praha - Pavlov

Já myslím, že do jara se podobných problémů objeví vícero. Přeci jen honili termín, počasí už nic moc, takže se to zřejmě projeví. Na jaře pak budou dodělávat nedodělky a opravovat reklamace.

Je třeba nejen stavět nové, ale i zachraňovat staré kostelsedlec.cz

11

Re: Praha - Pavlov

Mostní objekty a zdi na R6 v úseku Praha – Pavlov
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … ha-pavlov/

12

Re: Praha - Pavlov

dolik63 napsal:

Neví někdo proč je kousek před Prahou tato silnice komplet betonová (asi 500m)? Jinak je zde asfalt. Je to v prostoru nejbližšímu letišti.

Jedná se o "zárodek" Tunelu Jeneček... viz. např.

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. … &t=341

13

Re: Praha - Pavlov

kasme napsal:
dolik63 napsal:

Neví někdo proč je kousek před Prahou tato silnice komplet betonová (asi 500m)? Jinak je zde asfalt. Je to v prostoru nejbližšímu letišti.

Jedná se o "zárodek" Tunelu Jeneček... viz. např.

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. … &t=341

diky za info. Opět perfektní servis.

Thumbs up Thumbs down

14

Re: Praha - Pavlov

uklízíme:

dolik63 napsal:
obr napsal:
dolik63 napsal:

Včera jsem projížděl silnice v okolí Karlových Varů. Masivní pracovní činnost mezi Sokolovem a Karlovými Vary. Hlavně stavby kruhových objezdů v okolí Nového Sedla. Zde budou 2 oříšky. Nový vysoký most za Sokolovem směr KV a poté hned most přes železniční trať KV-Cheb. Jinak kvalita silnice na staré čtyřproudé silnici začínající za Řevničovem směr Praha je přímo katastrofální (místy omezena rychlost na 90). Vypadá to na havarijní stav až ke křižovatce na Kladno. Nová část je samozřejmě v pohodě. Neví někdo proč je kousek před Prahou tato silnice komplet betonová (asi 500m)? Jinak je zde asfalt. Je to v prostoru nejbližšímu letišti.

ten betonový úsek je v prostoru, kde po výstavbě nové přístávací dráhy letiště Ruzyně budou přelétávat letadla. Povrch silnice musí být proto nehořlavý (beton) a navíc v tom úseku bude dobudována střecha/tunel - možná jste si všiml, že "příprava na tunel" je hotova.

Děkuju za přesnější info. Já jsem si říkal, že to něják souvisí s letištěm. To bude potom úchvatné podjíždět přistavací dráhu, kde bude asi slušný letecký provoz.

15

Re: Praha - Pavlov

stavba mostu pod železnižní tratí u budoucí MÚK Hostivice
2x foto http://www.k-report.net/ukazobrazek.php … ef=28/6649
zdroj http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2763763

mapa http://www.mapy.cz/s/6Gh4

16

Re: Praha - Pavlov

Jsem si říkal, co tam bude, že tam léta blbnou archeologové a on asi nájezd :-)

Thumbs up Thumbs down

17

Re: Praha - Pavlov

jj, most přes R6 už tam je...
rozšířená krajnice na odbočováky, připojováky taky...

zbývá dodělat dva, tři kruhové objezdy a bude to...

ŘSD snad platí jen vyloženě to odpojení od hlavní trasy, zbytek nějaký soukr. investor

18

Re: Praha - Pavlov

Mišda napsal:

Vydán nový leták MÚK Hostivice: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/49C6 … tivice.pdf

19

Re: Praha - Pavlov

neuvěřitelné smile tunel Jeneček...

Lukasek Odesláno Čtvrtek, 04. dubna 2013 - 20:37:11               
Jeste male OT k nedavne diskusi o "betonovem korytku" na R6. Pred ctrnacti dny jsem tudy projizdel. Bylo omezeni s pohybem pracovniku udrzby ve strednim delicim pasu.
Dnes jedu znovu, uz pripraven vypnout tempomat a doplachtit k osmdesatce, ale co to, vzdyt uz melo byt omezeni na stovku a co se nam to tam v dali vykresluje za modre znacky?  Nechtel jsem uverit, ale
nove je v miste budouciho tunelu pouze rychlostni doporuceni na 100km/h :-)
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2770476

20

Re: Praha - Pavlov

malý zázrak... smile

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html

kdo by nevěděl... donedávna tam byla 80ka, protože je to tunel smile

21

Re: Praha - Pavlov

na nultém km směr KV se nám válí cisterna  smile

no ona je větev od Ruzyně dost ostrá a ještě ke konci přitvrdí...
posledně mě to taky trochu překvapilo  sad

http://praha.idnes.cz/nehoda-na-prazske … -zpravy_eb

http://www.pozary.cz/clanek/64851-nehod … dve-osoby/

22

Re: Praha - Pavlov

u budoucí MÚK Hostivice je trať přeložena na nový most

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … r/r6/1308/

23

Re: Praha - Pavlov

MÚK Hostivice jih

video: MÚK Hostivice - průmyslová zóna - II/606 - MÚK Řepy - R1 - MÚK Ořech
http://www.youtube.com/watch?v=GcHBFfhKfNQ

podjezd pod tratí SŽDC a sklad IKEA již v provozu
http://www.ikea.com/ms/cs_CZ/pdf/pdf_Zl … tivice.pdf

24

Re: Praha - Pavlov

MÚK Hostivice už se rýsuje

3x foto http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. … 228#p96228

zbytek fotek asi večer smile