Re: Letná - povrchové úpravy
Nenasel jsem vhodne tema, tak s dovolenim zakladam nove - k diskuzi o praci na povrchu v ramci cele Blanky (vozovky, chodniky, sadove upravy a tak podobne).
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - povrchové úpravy
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nenasel jsem vhodne tema, tak s dovolenim zakladam nove - k diskuzi o praci na povrchu v ramci cele Blanky (vozovky, chodniky, sadove upravy a tak podobne).
Na ulici Milady Horakove u krizovatky Spejchar uz lezi prvni asfalt... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html . Zda se mi to, nebo opravdu jde ten obrubnik blize k tramvajove trati nejakym divnym smerem?
Na ulici Milady Horakove u krizovatky Spejchar uz lezi prvni asfalt... Zda se mi to, nebo opravdu jde ten obrubnik blize k tramvajove trati nejakym divnym smerem?
Podle situace je v místě křižovatky tramvalové těleso dost rozšířené, možná i kvůli přechodu.
stanley napsal:Na ulici Milady Horakove u krizovatky Spejchar uz lezi prvni asfalt... Zda se mi to, nebo opravdu jde ten obrubnik blize k tramvajove trati nejakym divnym smerem?
Podle situace je v místě křižovatky tramvalové těleso dost rozšířené, možná i kvůli přechodu.
To odpovídá situačce, co ale neodpovídá, je budovaný "záliv" na pravé straně komunikace směrem ke křižovatece "U Vorlíků". Podle schématu http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … -letna.jpg měl odbočovací pruh do tunelu vzniknout už před tramvajovou smyčkou. Podle obrubníků to vypadá, že bude podstatně kratší :-(
Nenasel jsem vhodne tema, tak s dovolenim zakladam nove - k diskuzi o praci na povrchu v ramci cele Blanky (vozovky, chodniky, sadove upravy a tak podobne).
no, něco se řešilo i v "Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu" http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?id=162
Tohle nové vlákno bych tedy nechal hlavně pro Letnou - upravil jsem název
To odpovídá situačce, co ale neodpovídá, je budovaný "záliv" na pravé straně komunikace směrem ke křižovatece "U Vorlíků". Podle schématu http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … -letna.jpg měl odbočovací pruh do tunelu vzniknout už před tramvajovou smyčkou. Podle obrubníků to vypadá, že bude podstatně kratší :-(
To schema bych nebral moc vážně, neboť:
1. Nelze udělat výjezd z křižovatky rovnou do odbočovacího pruhu. Průplet by byl mnohem delší.
2. Přechod má být kolmo na vozovku.
3. Přechod může křížit maximálně dva souběžné jízdní pruhy, pokud je ten druhý odbočovací vlevo (pak ale auta musí zastavovat PŘED přechodem). Pokud není splněno, musí být SSZ.
4. Maximální souvislá délka přechodu je 6,5 m.
Takhle je to lepší.
MP napsal:To odpovídá situačce, co ale neodpovídá, je budovaný "záliv" na pravé straně komunikace směrem ke křižovatece "U Vorlíků". Podle schématu http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … -letna.jpg měl odbočovací pruh do tunelu vzniknout už před tramvajovou smyčkou. Podle obrubníků to vypadá, že bude podstatně kratší :-(
To schema bych nebral moc vážně, neboť:
1. Nelze udělat výjezd z křižovatky rovnou do odbočovacího pruhu. Průplet by byl mnohem delší. 2. Přechod má být kolmo na vozovku. 3. Přechod může křížit maximálně dva souběžné jízdní pruhy, pokud je ten druhý odbočovací vlevo (pak ale auta musí zastavovat PŘED přechodem). Pokud není splněno, musí být SSZ. 4. Maximální souvislá délka přechodu je 6,5 m.
Takhle je to lepší.
Ten přechod je jasný argument, to mi nedošlo. Takhle to je skutečně lepší.
proč si ale tahle pravidla nepřečte i ten, co maluje ty "návrhy"? Jestli je to skutečně takhle dané pravidly, jaké další blbiny tam namalovali? A k čemu potom takový plán vlastně je?
Ten přechod je jasný argument, to mi nedošlo. Takhle to je skutečně lepší.
proč si ale tahle pravidla nepřečte i ten, co maluje ty "návrhy"? Jestli je to skutečně takhle dané pravidly, jaké další blbiny tam namalovali? A k čemu potom takový plán vlastně je?
No a jak dlouho vlastně současná norma pro přechody platí? (viz. rušení přechodů po Praze apod.) Pokud výše zmíněná dokumentace už něco pamatuje, možná že podle tehdejší legislativy to bylo v pořádku.
Ten přechod je jasný argument, to mi nedošlo. Takhle to je skutečně lepší.
proč si ale tahle pravidla nepřečte i ten, co maluje ty "návrhy"? Jestli je to skutečně takhle dané pravidly, jaké další blbiny tam namalovali? A k čemu potom takový plán vlastně je?
No tenhle plánek rozhodně není součástí prováděčky...no a do tý doby než je to prováděčka se dělá dost věcí jenom přibližně. Pokud se jedná o součást nějakýho DÚR nebo DSP, tak ten povrch stejně nikoho nezajímal a šlo předevšim o ty tunely a hrubej návrh kde vůbec budou sjezdový rampy. Nějakej jeden odbočovák je vcelku formalita, tyhle věci se dolaďujou až nakonec....stejě byste mohli namítnout, že tam nejsou ty cyklistický pruhy, co jsou na aktualizovanejch vizualizacích.
Rozhodně bych kvůli změně odbočovacího pruhu v délce cca 5 m netitulovaql projektanty jako bandu diletantů...
stejně byste mohli namítnout, že tam nejsou ty cyklistický pruhy, co jsou na aktualizovanejch vizualizacích.
Které 'aktualizované vizualizace' máte prosím na mysli? Ty, které jsou na tunelblanka.cz jsou přes rok staré - ty mi moc aktualizované nepřijdou ... myslíte tyhle nebo nějaké jiné? (jen se chci ujistit, že mi něco neuteklo, díky)
to budou ty aktualizované před rokem ty jsou přeci taky aktualizované...
taky bych řekl, že tu řešíme prkotiny...
No a jak dlouho vlastně současná norma pro přechody platí?
2005
No tenhle plánek rozhodně není součástí prováděčky...no a do tý doby než je to prováděčka se dělá dost věcí jenom přibližně. ...
Na to zapomeň. Už v DUR chce odbor dopravy a policajt vidět dopravní řešení v takových detailech jako rozmístění svislých dopravních značek včetně doslovných nápisů na doplňkových tabulkách. Délky či šířky jízdních pruhů, řešení přechodů a rozhledy v křižovatkách či na přechodech jsou samozřejmostí. V DSP už se řeší spíš skladby vozovky nebo tvar obrubníku.
Jiná věc je, kolikrát se to pak ještě všechno změní. V tomhle případě ale spíš asi šlo o to, k jakému účelu dotyčný výkres sloužil.
taky bych řekl, že tu řešíme prkotiny...
To je fakt...
Další prkonina: ve velmi nedávné době byla vyměněna svítidla na nových stožárech veřejného osvětlení uprostřed tram trati
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
Předchozí fotky ulice jsou z 10. července a tam jsou ještě jiné... a na letecké asi taky
Další prkonina: ve velmi nedávné době byla vyměněna svítidla na nových stožárech veřejného osvětlení uprostřed tram trati
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
Asi iniciativa astronomů proti "světelnému smogu":cool:. Anebo prostě výrobce nedodal navržená svítidla včas a tak tam byla nějaký čas jiná.
Nová silnice na jih od tram u Et netery už se rýsuje
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Netuší někdo, proč nedodělají ten obrubník podél kolejí až ke křížení kolejí?
anasazi napsal:Netuší někdo, proč nedodělají ten obrubník podél kolejí až ke křížení kolejí?
Napadl mě bezbariérový přechod, ale to by musel být i na druhé straně ulice...
anasazi napsal:Netuší někdo, proč nedodělají ten obrubník podél kolejí až ke křížení kolejí?
Obrubníky už tam mají přivezené na paletě,takže ten kousek budou dneska dodělávat
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
a už se osazují
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
a už je skoro hotovo
dneska se asfaltuje přejezd přes tramvajovou trat u smyčky
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ … 0.jpg.html
Dost mě překvapuje, že to dělají v pracovní den v osm ráno za plného provozu. Neměla být na letné nějak o víkendu nějaká výluka?
Dost mě překvapuje, že to dělají v pracovní den v osm ráno za plného provozu. Neměla být na letné nějak o víkendu nějaká výluka?
Tramvajový provoz tomu nijak nevadí - stejně si musí dát pozor, aby koleje tím asfaltem nezalepili - a jiný provoz v daném useku není.
Otázka pro znalce. Jak při asfaltování zachovají spáru mezi asfaltem a kolejema. To ty koleje nějak obední nebo jak?
Otázka pro znalce. Jak při asfaltování zachovají spáru mezi asfaltem a kolejema. To ty koleje nějak obední nebo jak?
Ona tam není žlábková kolejnice?
Odpovím si: je tam žlábková kolejnice http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
Spáry netřeba.
Na přejezdech položili geotextilii i přes koleje, po zaasfaltování odřízli. Tady asi stejně (ovšem při zachování provozu.)
Takže ta kolej je celá v asfaltu? Já vždycky myslel, že z obou stran koleje je mezera. Takže tram a železniční koleje nejsou totéž? My ve Varech tramvaje nemáme a jindde jsem si nikdy nevšiml.
Nene, alespoň pražské tramvajové koleje nemají mezi asfaltem/kostkami spáru. Vedení kola je tím žlábkem, viz. výše.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Letná - povrchové úpravy
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.359 s, vykonaných příkazů: 94.