Well, včera jsem si projel i tuhle stavbu a udělal jsem si obrázek o tom, co půjde, pokud jde o napojení. Tak zlé to není, bude jen potřeba trochu dobré vůle.
1 (Seifertova) jih. Paráda, už jsem tam potkal cyklistku s walkmanem (odkud se vyřítila?), jak bezohledně projíždí částečně uklizeným bordelem v esíčku rampy. Jen škoda, že na sedmý perón hl.n. je to odtamtud tak blízko a přece tak daleko...
1 (Seifertova) sever. Také OK, sice chodníky, zkusil jsem pak sjet k Bulharu. Tam by to chtělo nějak proplíst cyklisty do Hybernské, vjezd do křižovatky u Bulhara je jen pro silné povahy, neb je tam chaotické řazení do pruhů.
2 (Příběnická) Potěšující spojení směrem k Italské. Budu rád využívat.
3 (od Křenovky druhou stranou dolů k Ponci) Škoda. Mimochodem, co je vevnitř v Křenovce? Po otevření stezky by to bylo fakt skvělý místo pro hospodu nebo nějaký klub. Nebo aspoň stánek rychlého občerstvení s unikátním výhledem na projíždějící vlaky :-) No, on do roka někdo určitě otevře lokál v zadním traktu těch domů v Řehořově.
4 (směr park u Vítkova hned za mostem). Koukal jsem, že na úrovni stezky by se tam člověk (nebýt plotu) dostal akorát do dvora Vojenského muzea (což asi není zrovna ono :-) ) Ale o 200 metrů dál (na úrovni Jeronýmovy) se tam kolíkuje brutální schodiště nahoru.
5 (uličky do žižkova) Schody nejspíš povedou i dolů do Jeronýmovy. Komerční náskok má dokonale přístupná čajovna "Nad Vokem" (stačí zrušit drátěný plot) takže doufám, že už tento pátek prolezu a stezky využiju k plánované návštěvě zařízení pod touto čajovnou. A do ulice Pod Vítkovem to jde už teď, jen je tam asi metrová zeď (s vylámanými kameny, po kterých pěšák vyleze) Tam bude stačit, když nějaký dobrovolník natáhne dvoumetrové prkno jako rampu a je skvělý přístup do Prokopovy a dál.
6. Tachovské nám. se rýsuje pěkně, tam to bude dobré. Současně to bude jediné spojení nahoru na Vítkov.
7. Rokycanova. Pomocí spřátelených kapel se pokusím přesvědčit nájemce Matrixu, že se z komerčních důvodů rozhodně vyplatí zbourat kousek té zdi a vzniklým rumem vysypat příkop mezi stezkou a průvalem. Trať a ulice jsou tam v rovině. Pokud bude k tomuto návrhu chladný, bude třeba provést to diverzně :-)
8. S klidným stoupáním na hřeben jsem už nepočítám. I když si myslím, že se tam dalo něco udělat s využitím (ve směru pohledu do tunelu) pravé strany zářezu. Ale nebyl jsem se podívat až k portálu.
9. Schodiště u Sluncové bude mít lišty pro kočárek, ale bude naprosto šíleně strmé, chápu, že chtít od Invalidovny rampu, rozvinula by se tam na kilometr. Zatím nejsou vyasfaltovaná odpočívadla. Trochu mě překvapilo, že nic nepovede po severním svahu Vítkova od východního portálu. Nějaká stezka pro pěší by se tam docela hodila.
10. Jak jsem si všiml, nejpohodlnější výjezd z cesty od tunelu na křižovatku s estakádou vede přes tramvajové zastávky, podjezd pod estakádami má dost značný ztracený spád a strmé stoupání.
Celkově jsem nakonec docela spokojený, stejně jako u stezky v Hloubětíně mě hřeje pocit, že některá spojení vzniknou samovolně. Nejvíc mě těší to Vystřelené Oko :-)