Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Mezera je, ale je uválcovaná "silnice" na severní straně, tam kde byla svařovna armokošů.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 27 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Mezera je, ale je uválcovaná "silnice" na severní straně, tam kde byla svařovna armokošů.
Mezera tam pořád je, ale na severu se projet dá. Tunel tam není až k barákům.
Začala betonáž střední stěny D10.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 8.jpg.html
1. etapa
Byla dovezena výztuž pro strop mezery.
2. etapa
Pokračuje profilace terenu v JTT D5. Všechny stěny jsou začištěny, začalo se s rovnáním přesahů výztuže.
Nadešel čas letních praxí
3. etapa
Pokračuje stavba bednicího vozíku v D9, hrubá konstrukce je hotova, začínají se dělat pracovní podlahy.
Bude to ješte chvíli trvat než ho dodělají.
V D10 byla zabetonována střední stěna, pomalu se začíná s odbedňováním obou stěn.
V D11 je hotovo bednění stěn kanálu a dnes se již betonují. Byl dokončen podkladní beton v její
severní polovině a začíná se stavět bednění pro ztracené bednění (to je ale výraz ) severní stěny.
Započala betonáž štítku VZT (pravděpodobně, ráno měla betonpumpa strčený chobot někam dolů),
jeho bednění je skoro umělecké dílo.
Bednicí vozík STT brusnice je vyjetý ven na poslední takt, dokonce se musely částečne zasypat již
hotové podkladové šikminy před portálem.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/110713
pěkně s tím pohnuli... http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 3.jpg.html
na severu v pátek začali pokládat výztuž, na jihu proběhla betonáž a v sobotu položili separační fólii
schválně jestli dnes začnou pokládat výztuž i tam
páteční i sobotní videa jsou skvělá
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … deo_20.avi
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … deo_20.avi
I když se zpožděním, musím uvést, že byl položen poslední podkladní beton a položena poslední separační fólie pod milánskými stropy na stavbě Blanky.
1. etapa
Snad to je alespaň trochu vidět - jižní a střední stěna v mezeře je zabedněna.
2. etapa
Jak je vidět na kameře, armuje se poslední dilatace v celé šíři. STT má na severní straně osazana
boční "U-čka", koylíci na místě a armuje se střední vrstva. V JTT se začína se spadní vrstvou. Tímto tempem bude hotovo do konce týdne. Započaly terení úpravy okolí kliniky.
3. etapa
Bednicí vozík dostavá fungl nová žebra. V D10 pokřačuje přerušené odbedňování jižní stěny.
V D11 je dokončeno bednění severní stěny a i tech. kanál má hotovo bednění stropu.
V prostoru D13 jsou k vidění značky pro výkop tech. kanálu.
betonpumpa u severního ztraceného bednění v D11
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 1.jpg.html
schema: http://www.tunelblanka.cz/_files/postup … ema_2B.jpg
2. etapa
Pokračuje se s armováním D5, ráno se práce soustředily na boční pruty. Vzhledem k přicházejícímu
dešti a s přihlédnutím ke stavu severní záporové stěny to bude dále docela zajímavé. To by mě
zajímalo, kolik bláta snese ta pracovní spára milánka - strop. Pokračuje zásyp D8 a D7 před klinikou.
3. etapa
Je to tak, betonuje se ztracené bednění severní stěny D11. Vozík v D9 dostává konečný tvar,
ješte pár prken a přes ně desky a může se vyrazit. V D10 je klid, pouze jižní stěna je odbedněna.
V D13 započalo hloubení rýhy pro tech. kanál.
Ví se jaký bude pohyb bednící formy? projede D9, D11, 13 a pak až půjde do D10 nebo se zvolí jiný postup kvůli urychlení zprovoznění ulice na povrchu?
A dilatace 15 a 16 budou s klenbou, či nad nimi vzniknou technologické prostory?
nebo se zvolí jiný postup kvůli urychlení zprovoznění ulice na povrchu?
Tam by neměl být prostorový problém - mezi kliniku a jámu klasických hloubených tunelů se 2 jízdní pruhy určitě vejdou...
ale někde se psalo, že D9 a D10 se bude dělat jako první... že je to potřeba pro zprovoznění...
např. tunelblanka.cz píše:
I v červenci se bude většina prací soustředit v dilatacích D9 a D10, počátkem měsíce bude montována betonářská skruž pro výstavbu klenbových stropů. Následně bude zahájena realizace klenbových stropů.
Taky si myslím, že udělají D9 a přesunou bednění do D10, aby přes ně mohli udělat provizorní silnici. Asi půjde formu přenést jeřábem vcelku. Mezi tím můžou dodělat dna a stěny D 11 a 13, pak tam formu vrátit.
Jak se bude dělat D15 a D16 by mě taky zajímalo, podle nákresu budou širší, takže buď jiná forma, nebo něco na stropech?
Taky si myslím, že udělají D9 a přesunou bednění do D10, aby přes ně mohli udělat provizorní silnici. Asi půjde formu přenést jeřábem vcelku.
Tohle už nějakou dobu taky řeším. Po vlastní ose se forma (zatím) přemístit nedá (není kudy) a
horem (jeřábem) to asi taky nepůjde - výztuž ve stěnách je ohnutá dovnitř. Maximálně by
mohl zbýt kousek místa na místě budoucí D12, ale nejsem jist jesli je vjezdová rampa dost daleko.
Maximálně by
mohl zbýt kousek místa na místě budoucí D12, ale nejsem jist jesli je vjezdová rampa dost daleko.
Asi třeba proto je ta forma krátká, aby se tam vešla... A nebo ji budou muset zase rozebrat.
a je určitě celá v kuse? není z nějakých dílů...
A ještě je jedna možnost - že budou mít skruže dvě
A ještě je jedna možnost - že budou mít skruže dvě
Jak to znám, nakonec nám to objasní Aga
a je určitě celá v kuse? není z nějakých dílů...
Je smontovaná z něčeho, co vypadá jak větší Merkur... Má kolečka a "nohy", takže se asi bude posouvat po železných traverzách a na místě ze bude do potřebné výšky zvedat heverem a čímsi podkládat...
Zítra zkusím vyfotit nějaké detaily...
ale jó, fotky jsem viděl...
já myslel spíš jestli to nejsou čtyři samostatné vozejky smontované do jednoho...
Ne, je to jeden kus - alespoň pobití prkny je vcelku.
Takže jiná úvaha, kdy má dojít ke zprovoznění úseku přes "milánky"? Pamatuji si dobře cca přelom roku? Taky mám pocit že tu padlo, že ten vozík je zhruba třetina dilatace. Tedy silně optimisticky týden na jednu betonáž, tj na D9 a D10 6 týdnů plus stěhování plus měsíc na vyzrání betonu plus měsíc na zásyp a obnovu povrchu??? to jsou cca 4 měsíce... a to by znamenalo variantu stěhovat (nebo druhý vozík).
Ale ta forma mi přijde dost křehká na zvedání na jeřábu...
A co třeba prokopat hloubené tunely a projet s formou skrz a otočit jí na malovance? :-)
na D9 a D10 6 týdnů plus stěhování plus měsíc na vyzrání betonu plus měsíc na zásyp a obnovu povrchu???
Já myslím, že pro obnovení provozu "nad milánkama" není potřeba udělat D9 a 10. Místa mi tam "od oka" přijde dost na 2 jízdní pruhy...
Tunelblanka.cz - výhled prací na červen "Ve 3. fázi výstavby v úseku mezi ul. Myslbekova a tunelem MYPRA (dilatace D9 - D19) se budou práce odehrávat především na výstavbě dilatací D9 a D10, jejichž úspěšná realizace je nezbytná k vyhotovení definitivní komunikace v části ulice Patočkova od křižovatky s ulicí Myslbekova po stávající MÚK Malovanka. Na konci roku 2011 se předpokládá zprovoznění této části Patočkovy ulice. ".
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 27 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.420 s, vykonaných příkazů: 43.