51

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

myslím, že co se neudělá teď, se udělá/dodělá nejdříve v horizontu 10 let a nebo vůbec, pokud by to "zastřešili", tak by to bylo zřejmě nejdřív v rámci stavby a modernizace trati Praha-Kladno - stanice Dejvická - nehledě na to, že zakládání pro tu nosnou konstrukci by přeci jen vyžadovalo nějakou předakci už nyní, jako je to v případě té stěny pro trať (ač nevím, jestli je s ní stále počítáno) a nehledě na to, že pokud by už se k tomu někdy v budoucnu rozhodli, značně by to opět omezilo provoz a pochybuju, že se jim bude chtít kutat do hotového, když můžou ušetřit a nechat to funkční a estetické tak jak to je

52 Naposledy upravil: embart (08.06. 2010 09.43)

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Ať zkoumám vizualizace a animace z této oblasti jak chci - nemohu se dobrat toho, jaká má být finální podoba prostoru mezi Hradčanskou a Prašným mostem (Severně od Milady Horákové, jižně od stávajícího vlakového nádraží) . Možná koukám blbě ale mám pocit, že se tomuto prostoru vizualizace cudně vyhýbají. Netuší někdo co se tam plánuje ? (samozřejmě je vidět prostor bezprostředního okolí Hradčanské - ale dál na západ už nic - až zase řešení vyústění Prašného mostu)

Thumbs up Thumbs down

53

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Kdo z vás je Alfons Kopecký?

Thumbs up Thumbs down

54

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

asi sem smile http://www.praha6.cz/otazky/list.php?ID=16

Dobrý den pani Trnková Praze dne 7.6.2010 E-MAIL ZE DNE 25.KVĚTNA NA ADRESU postmaster{zavináč}tunelblanka{tečka}cz od Stanislava Klindery. Pane Poláku,doufám, že když nepostavíte bezbariérový výstup z vestibulu Hradčanská do ulice Dejvická pod Buštěhradskou drahou, tak vrátíte občanů Prahy 6 ty dva podchody pod Buštěhradskou drahou-jeden dokonce prppojený do vestibulu metra Hradčanská na křižovatce ul pod Kaštany,Bubenečská,Dejvická,které jste zbourali.Akde jste dlouhodobě obtěžovali hlukem a prachem z betonárky ,obtěžujete hlukem aprachem MO Blanka, a zabráním chodníku a bezbariérového přechodu na ulici Dejvická ke Skloservisu,zabránění plynulému přístupu do vestibulu Hradčanská a hlavně znemožnění bezbariérového přestupu tramvaj-autobus-nádraží Dejvice a bariérově do vestibulu Hradčanská a metra.Dále mám otázku kdy bude vybudován ten bezbariérový výstup do ul. K Brusce směrem k Písecké bráně, případně i výtahu u dvouj domu Škoda pro kočárky a starší občany,invalidní osoby na vozíku-když tam kopete isolace u vestibulu Hračanská směrem do ul.K Brusce,jak jste nám slibovali před zahájením části MO Blanka na Praze 6,zkrátka sliby - chyby,že????! Přitom občané Prahy 6 požadovali bezbariérové východy z vestibulu Hradčanská pod Buštěhradskou drahou do uli.Pod Kaštany-Bubenečská na zastávku autobusu 131,v prostoru stávajících podchodů pod Buštěhradskou drahou v křižovatce ulic-Bubenečská-Dejvická.Přitom prostor uhelných skladů-Stavebnin,jste vybrali pro stavbu podchodu a východu do ulice Dejvická VY!!!Takže problém s pozemkem je váš problém jakožto stavbyMO Blanka,mělo tobýt vypořádáno městským investorem Ing.Zlatohlávkem ane bydlících občanů Prahy 6. S pozdraven S.Klindera. Odpověď-e-mail ze dne 1června 2010 z adresy frantisek.polak{zavináč}metrostav{tečka}cz, Vážený pane, neříkali jsme a neříkáme,že nepostavíme podchod do dejvické,pouze jej nejsme schopni udělat teď k 1.9.2010.Doufám že se do dokončení stavby pozemku vykoupit podaří.Ing.František Polák,tiskový mluvčí ????!!Žádám Vás pí,Trnková předejteto na odbor stížností,mimořádných kontrol a metodiky kontrolních činností, odd.stížností pí.JUDr.M.Huspekové-
Milada. Huspekova{zavináč}cityofprague{tečka}cz Děkuji.S pozdravem Stanislav Klindera
[07.06.2010] nová otázka Stanislav Klindera

Vážený pane Klindero,

Váš podnět jsme ihned postoupili paní JUDr. Miladě Huspekové, o textu odpovědi Vás budeme informovat.

Jaroslava Trnková
[08.06.2010]


Vážená paní Trnková,

měl bych k Vám několik dotazů ohledně výstavby tunelu Blanka, konkrétně řešení povrchové situace v oblasti stanice metra Hradčanská.
Jako zdroj používám veřejně dostupné plány např zde: http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … 100901.jpg

1) Proč nedochází k slibovanému zklidnění automobilového provozu na povrchu po zprovoznění tunelu?
Situace na povrchu bude stejná jako před zprovozněním tunelu 2+2 pruhy i Bus pruh bude pouze na jedné straně (směr do centra), přibližně ve stejné délce jako nyní. Přidány budou pouze dva pěší přechody, ty však kdyby se chtělo mohli být realizovány dávno. Uvědomujete si, že tak zde vlastně bude 10!!! pruhů pro automobilovou dopravu (6 v tunelu a 4 na povrchu), to je více než na magistrále nebo jižní spojce!!! Řešení by bylo relativně jednoduché, bez nutnosti závažných stavebních úprav, a to prodloužením pruhů pro Bus a Taxi v celé délce po obou stranách, nebo využitím jednoho pruhu pro parkování. Ulice by tím získala charakter normální městské komunikace. Naopak velmi pozitivně chválím zřízení cyklostezek!!!

2) Proč se ÚMČ P6 nebo MHMP rozhodli pro nahrazení "tramvajového nádraží" s oddělenými nástupními ostrůvky do jednotlivých směrů ve prospěch jednoho nástupiště?

3) Nestálo by za úvahu nějaké trochu velkorysejší zakrytí tramvajových zastávek, než jsou přístřešky JCDecaux? Přeci jen jde o velmi frekventovaný přestupní uzel, který by si zasloužil kompletní zastřešení prostoru zastávek včetně výstupů z metra na zastávky. Mělo by nám přeci jít o zlepšení podmínek cestování MHD. Vizualizace na stránkách Blanky s něčím takovým přeci počítali.

4) Dojde opět k zatravnění prostoru tramvajové tratě mimo zastávky? V široké ulici jako je Milady Horákové toto působilo esteticky velmi dobře a navíc pokud bude trať realizována v bez-žlábkové kolejnici S49, ke kterým nyní DP přistupuje při rekonstrukcích tratí (Hloubětín, Řepy), je zakrytí jednoduší než u dřívějších tratí. Navíc se přímo nabízí podél tratě zřídit nízký živý plot, který jednak zabraňuje chodcům přebíhání ulice mimo přechod mnohem účinněji než zábradlí, působí estetičtěji a snižuje hluk od kol a podvozků tramvají. (příklad Mnichov: http://preference.prazsketramvaje.cz/ob … hov02.jpg)

4) Proč vůbec celkově nedošlo k většímu vysázení zeleně (stromky)? Například po celé severní hraně ulice, místa tam na to je spousta. I na obě strany TT by se pohodlně vešla alej stromů (Jugoslávských partyzánů).

5) Počítám, že provizorium směrem do Bubenče je dáno budoucí optimalizací železniční tratě? Stejně tak jako chybějící šikmý výtah do stanice metra?

Děkuji mnohokrát za odpovědi a doufám, že se vy a pan starosta zasadíte o možné změny a úpravy, tak aby budoucí řešení více a lépe sloužilo lidem, když už stálo takových peněz.

S pozdravem
[04.06.2010] nová otázka Alfons Kopecký

Vážený pane Kopecký

řada Vašich připomínek a otázek se kryje s požadavky Městské části Praha 6, jsou logické a evidentní a odrážejí diskusi o řešení městského parteru a jeho proměnu v plnohodnotný městský parter odpovídající novým skutečnostem.
Jen ve stručnosti:

1) Redukce šířky komunikace a pruhů je základním požadavkem MČ P6. Na vizualizacích je stav k 1.9.2010. Věříme, že do doby dokončení stavby budou některé úpravy prosazeny a zapracovány do díla. Jde o dílčí řešení Vámi dotazované v bodě 2. - 4.

2) "Tramvajové nádraží" nemá v tomto místě opodstatnění. Cílem prodloužení metra A je i "vytlačení" autobusů do terminálů mimo střed města.

3) JC Decaux přístřešky jsou osazeny k 1.9. letošního roku, do doby dokončení se počítá s velkorysejším řešením.

4) Prvek tramvajového tělesa bude zazeleněn po tzv. "třetím podbití", tzn. do doby dokončení stavby. MČ P6 prosazuje zřízení alejí nejen při chodnících, ale i (dle prostorových možností) při středním tramvajovém pásu. Tato otázka je v řízení.

5) Vzhledem k tomu, že příprava modernizace bývalé Buštěhradské dráhy nabrala zpoždění, je povrch na sever od tramvajové stanice Hradčanská uzavírán provizorně v laciném provedení do doby moderenizace Buštěhradské dráhy.

Děkuji Vám za podněty, pochopení a toleranci. Ing. J.Trnková
[09.06.2010]

55

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Nojo, já jsem si říkal, proč jsem to jenom linknul (o příspěvek vejš) a neokopíroval celé ;-)

Thumbs up Thumbs down

56

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

no vidiš to - já včera málo četl a dnes vůbec nekoukal smile
lepší dvakrát něž vůbec smile smile

a ještě jedna (asi) dnešní fotka k tématu smile
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o … kova-1.jpg

57

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Naja. Dění posledních dní mě donutilo vytáhnout z archivu jednu fotku...

Thumbs up Thumbs down

58

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

S_M_Lomoz napsal:

Naja. Dění posledních dní mě donutilo vytáhnout z archivu jednu fotku...

No tohle by se mělo ukázat všem škarohlídům, co říkají, že je stále hůř ... to byly bariéry ....

Thumbs up Thumbs down

59

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

tak to je uzasne srovnani :-)

Thumbs up Thumbs down

60

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

kasme napsal:

Žádám Vás pí,Trnková předejteto na odbor stížností,mimořádných kontrol a metodiky kontrolních činností, odd.stížností pí.JUDr.M.Huspekové-
Milada. Huspekova{zavináč}cityofprague{tečka}cz Děkuji.S pozdravem Stanislav Klindera
[07.06.2010] nová otázka Stanislav Klindera

Vážený pane Klindero,

Váš podnět jsme ihned postoupili paní JUDr. Miladě Huspekové, o textu odpovědi Vás budeme informovat.

Jaroslava Trnková
[08.06.2010]

Reakce z neznalosti projektu je občas teda do nebe volající :-) Já ale myslel, že tam bezbariérovost je dobře řešená, akorát ta vzdálenost, ale rozhodně lepší než předtim

S_M_Lomoz napsal:

Naja. Dění posledních dní mě donutilo vytáhnout z archivu jednu fotku...

Co to je za velkou plechovou obludu s tim XV? (pardon že se tak blbě ptám, nezažil jsem stavby 70/80tých let :-)) :-O Teda, to nynější staveniště MO je proti tehdá uspořádané a čisté...a ti co si stěžujou, jak vidno si budou stejně stěžovat pořád

61

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

urorkinator napsal:

Co to je za velkou plechovou obludu s tim XV?

těžní věž pro stavbu metra - nyní výdech smile

62

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

urorkinator napsal:

Co to je za velkou plechovou obludu s tim XV? (pardon že se tak blbě ptám, nezažil jsem stavby 70/80tých let :-)) :-O

To je těžní věž na vytahování rubaniny z tunelů. Tehdy jich bylo po celé Praze hafo - Chotkova, Klárov, Mírák atd.

Thumbs up Thumbs down

63

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

kasme napsal:
urorkinator napsal:

Co to je za velkou plechovou obludu s tim XV?

těžní věž pro stavbu metra - nyní výdech smile

díky :-) myslel jsem si to... tak jestli to dobře sloužilo své funkci, tak je celkem jedno že to vypadalo takhle, ...ale dneska, to je oproti tehdá přímo čistá a uklizená stavba :-)

64

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

urorkinator napsal:

Co to je za velkou plechovou obludu s tim XV?

XV je téměř určitě 15. sjezd KSČ ;-) pro ne-pamětníky - konal se 1976 a určitě stanovil nějaké plány, které se plnily, ale nesplnily a to XV je propagace těch plánů ;-)))

Thumbs up Thumbs down

65

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

omyl - ktere se plnily a splnily ... aspon na papire :-)

Thumbs up Thumbs down

66

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Studie parku Prašný most

    * Městský parter, parky

Studie úpravy řešení parku Prašný most nad výjezdem tunelu Blanka – podklad pro změnu DSP stavby Městského okruhu Myslbekova – Prašný most.

Klient: PUDIS a.s.

Autor: Ing. arch. Klement Valouch

Datum: 06/2011

http://www.vhe.cz/node/177

67

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Hmm, hned na prvním obrázku jsou dva podchody. Jeden je pod MH - ten se určitě dělal a druhý pod Svatovítskou. Ale přijde mi, že ten tam není a ani není založený. Nebo se pletu ?

Thumbs up Thumbs down

68

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

a fakt, ze to vypada jako 2 dalnice nad sebou - tunel a totez na povrchu ...

Thumbs up Thumbs down

69

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Podchod pod Svatovítskou je tak ze dvou třetin od západu hotov a zasypán, podchod pod MH hotov není, bo se nachází cca z poloviny ve stavební jámě tunelů.

Thumbs up Thumbs down

70

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Strejda napsal:

Hmm, hned na prvním obrázku jsou dva podchody. Jeden je pod MH - ten se určitě dělal a druhý pod Svatovítskou. Ale přijde mi, že ten tam není a ani není založený. Nebo se pletu ?

No jsou to jenom studie ...na druhém snímku jsou dokonce podchody pod Svatovítskou dva. První je za stromama hned u MH, (ten se předpokládám bude realizovat teď) a druhej je pak vidět o kus níž, ale u toho odhaduju že jde jen ideu, která se váže k budoucímu zastavění prostoru směrem k Hradčanské.

Thumbs up Thumbs down

71 Naposledy upravil: Strejda (25.10. 2011 15.53)

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

AGa.. napsal:

Podchod pod Svatovítskou je tak ze dvou třetin od západu hotov a zasypán, podchod pod MH hotov není, bo se nachází cca z poloviny ve stavební jámě tunelů.

No jo no, jsem si to nějak v hlavě otočil. Ten kus pod Svatovítskou jsem už našel

Ale stejně mám pocit, že pod stávající trasou MH je už kus hotový - jinak by se přece musela znova uzavírat.

Thumbs up Thumbs down

72

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

pp21 napsal:
Strejda napsal:

Hmm, hned na prvním obrázku jsou dva podchody. Jeden je pod MH - ten se určitě dělal a druhý pod Svatovítskou. Ale přijde mi, že ten tam není a ani není založený. Nebo se pletu ?

No jsou to jenom studie ...na druhém snímku jsou dokonce podchody pod Svatovítskou dva. První je za stromama hned u MH, (ten se předpokládám bude realizovat teď) a druhej je pak vidět o kus níž, ale u toho odhaduju že jde jen ideu, která se váže k budoucímu zastavění prostoru směrem k Hradčanské.

Ten druhý podchod je nyní budovaný most Svatovátská (kdy z mostu se stává tunýlek pro dvě koleje) po definitivní likvidaci Buštěhradské dráhy (nejstarší dráhy v Praze).
to Strejda: MH je nyní posunutá tolik severně, že pro podchod ji není před navrácením do původní trasy uzavírat.

Thumbs up Thumbs down

73

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

koukám, že dost zapomínáme smile

a co třeba http://mapy.cz/#x=14.396450&y=50.09 … =o&u=m

a http://mapy.cz/#x=14.396450&y=50.09 … =o&u=m

74

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

Bude po soucasne rekonstrukci zeleznicniho prechodu mezi MH a Bubenecskou zprovozneny i nejaky podchod?
(Stavebniny ocividne jeste bourat nebudou)

Thumbs up Thumbs down

75

Re: Prašný most - Hradčanská - řešení na povrchu

jannk napsal:

Bude po soucasne rekonstrukci zeleznicniho prechodu mezi MH a Bubenecskou zprovozneny i nejaky podchod?
(Stavebniny ocividne jeste bourat nebudou)

Ne. Ale nový přechod bude hezky vydlážděný, oobrubníkovaný a ozávorkovaný.
Pro podchod už nebud epotřeba další výluku na trati - pod kolejemi už je hotový.

Současná výluka byla tak dlouhá pro rekonstrukci celé východní čísti kolejiště v nádraží, přechod klidně mohl po většinu doby fungovat

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ka/111102/

Thumbs up Thumbs down