Téma: Troja
Informace z troji.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Pěkně nám vyrůstá druhý konec tunelu Blanka. Jen je trošku z podivem, že mají 3 stavební jámy :-) 2 by tusim stacili. Stavbu konce mostu musí dokončit nejpozději do srpna. V srpnu je naplánována výluka tram a přeložení kolejí na finální místo (viz http://mo.ttnz.cz/informace/harmonogram … i-omezeni/ )
Jen je trošku z podivem, že mají 3 stavební jámy :-) 2 by tusim stacili.
Já bych řekl, že je to rozděleno proto, neboť jáma číslo jedna je pouze pro příjezd k portálu. V jámě dvě a tři se staví (bude stavět) hloubený tunel...
V srpnu je naplánována výluka tram a přeložení kolejí na finální místo
Finální místo je snad nový most? A ten asi do srpna nebude
zdravím všechny příznivce MO
k tramvajím výluce v létě - viz harmonogram "Poté bude provoz TRAM obnoven jednokolejně přes provizorní tram most (rámusák); v tomto uspořádání do 2010."
Mel jsem na mysli trat ne most Bude tam muset byt esicko ... bude se prece stavet trouba tunelu. To je mi jasne, vyjezd jsem videl na vlastni oci, takova zbytecna prace nevyhrabat to rovnou :-)
citace: Při výstavbě nového MO na pravobřežní Trojské straně bude v období 4.8.2008 – 29.8.2008 prováděno vložení provizorní jednokolejné trati při přerušení provozu TRAM.
V době výluky bude jedna linka TRAM zkrácena na Výstaviště, druhá linka ( včetně noční) bude v úseku Nádraží Holešovice - Ke Stírce odkloněna přes Dělnickou a Palmovku.
Zábor stavebních prací neumožňuje využití stávajícího kolejového přejezdu na předmostí tramvajového mostu pro obracení obousměrných vozů TRAM KT 8 D5.
Na novych fotkach z Troji je jasne videt, kde povede budouci tramvajova trat. Je tam evidentne udelane masivne zpevneni ... : http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
Na novych fotkach z Troji je jasne videt, kde povede budouci tramvajova trat. Je tam evidentne udelane masivne zpevneni ...
Bohuzial ono to v tom mieste nieje hrubsie ako inde, ale je to len odskok vyssie. Napr. na http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
je vidiet bednenie spodnej casti stropu, ktore je tam takisto vyssie, takze hrubka stropu je viacmenej rovnaka.
Este ku krizeniu tunelu s novym mostom. Podla planu http://mo.ttnz.cz/wordpress/wp-content/ … /troja.jpg by som povedal ze stred noveho mostu bude zhruba v mieste, kde su prepojene instalacne kanaly pod vozovkou. Na plane su pod mostom na po stranach tunelu vyklenky, a ich zaklady je vidiet prave v mieste tohto prepojenia.
Áno, vyzerá to tak, že v tej schéme sú dokonca naznačené aj tie stropné výklenky, viď.: http://img410.imageshack.us/img410/7366/troja1ho7.jpg . Nejaký nápad čo je vyznačené modrou čiarkovanou čiarou v smere sever-juh v úrovni kríženia?
To Pista: Spojovací chodba s metrem. Někde už o tom byla zmínka. Tuším že pro vedení silových a sdělovacích kabelů (jak tunely metra tak Blanka jsou/budou využity coby kolektory).
Pár týden starých fotek z Troje : http://ttnz.cz/album/v/stavby/silniceda … ubna_2008/
Zdravím, chtěl sem se zeptat, jestli někdo nevíte kam odváží vytěžený material z Troje??
Přidány fotky v lepším rozlišení. Troja 19.5.2008 http://www.ttnz.cz/mo/album/v/stavby/si … ja/080519/
Stejně jako u Letné jsem i u Troje vyrobil slepenec schématu dilatací a ortofotomapy. Viz.
Tak koukám na fotky a zajímalo by mě kam zmizeli tlačné ventilátory pro větrání ražených tunelů protože v Troji už nejsou. Přesunuli se tedy zřejmě k východu na ostově nebo na druhém břehu. Je to tak ? Viděl je někdo ?
P.S. Spolu s tím zmizel i sklad výbušnin v původní průzkumné štole.
_GK_: k trojským portálům už je to přeci jen daleko a nouzové východy jsou blíž čelbě - ověříme
Je to přesně tak, jak říká Kasme. Ventilátory jsou vyvedeny nouzovým východem. Je sem také přesunut sklad trhavin. Do výklenku pro vzduchotechniku. Je to přesně v nejnižším místě tunelu.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.179 s, vykonaných příkazů: 84.