Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
Rampou v místech, kudy budeme časem chodit na tramvaj směrem do centra (dřív se tudy chodilo na tramvaj směrem Petřiny/Břevnov). To je nejspíš taky jeden z důvodů, proč tenhle východ ještě nezačali dělat.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Rampou v místech, kudy budeme časem chodit na tramvaj směrem do centra (dřív se tudy chodilo na tramvaj směrem Petřiny/Břevnov). To je nejspíš taky jeden z důvodů, proč tenhle východ ještě nezačali dělat.
Netuší někdo, co provedou se zelenou folií na starém vestibulu. Čekal jsem, že jí strčí pod asfaltovou lepenku, kterou dávali na strop..a nic...
Kudy pak jezdí auta do podchodu - vestibulu?
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6901
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6903
Po schodoch, po schodoch.. Dírou, kde budou jižní schody na tramvaj
Jasně. Moje otázka zněla: dělá se to (a jde to vůbec) i tak, že v rámci jedné fáze stavby můžu připravit konce dvou dilatací? Tj. od západu i od východu jsou fousy do sousedních fází, uprostřed jsou dvojí čela a mezi nimi spára.
Jestli jsi myslel současně, tak by provádění bylo dost kostrbaté. V dilatační spáře je vložený polystyrén a těsnicí guma, to by se muselo obetonovávat současně z obou stran, takže prakticky skoro neproveditelné. Proto si tam nechávají ten prostor na pažení, který doarmovávají dodatečně. Udělat půlku dilatace a navazující půlku další je samozřejmě možné.
To vyarmované je celá D1, pak je mezera na část D2, druhá část D2 je hotová (ta s fousama), a všechno to patří do Letné
Vjezdová rampa u Archivu: první část (asi I1) má položený podkladní beton, čistí se výztuž a spára.
Ty zápory u D nevytahovali, jen je upálili
To vyarmované je celá D1, pak je mezera na část D2, druhá část D2 je hotová (ta s fousama), a všechno to patří do Letné
No právě. Nejsem si jistý, jestli to vyarmované je celá D1 - třeba z detailu téhle fotky mi přijde, že dráty jdou třema řadama skrz bednění...
No právě. Nejsem si jistý, jestli to vyarmované je celá D1 - třeba z detailu téhle fotky mi přijde, že dráty jdou třema řadama skrz bednění...
S_M_L: Já tam tedy žádné dráty nevidím, naopak bych řekl, že je mezi bedněním vidět ta modrá izolační páska, která js dává mezi dilatace
Dnes se bude betonovat podkladní beton v E1
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
Slepeníce - pátek 30.4.
Povrchy:
- Zásyp, vápnění a hutnění tentokrát pokračuje na stropě dílu A. Že jsem tu včera nepopsal tu hromadu štěrku u trati? A pár hromádek přibylo i u západní stěny vestibulu.
- V rýze ve zhutněném pásu zásypu B se konečně něco dělá.
- Zmizely zbytky jeřábu.
- Izolace stropu "staré části" vestibulu: na stropě se objevil krytý kabelový žlab. K východní hraně stropu se přikládají kabely (nebo drenáž? teď nevím - husí krk jako husí krk).
Jámy:
- Přizdívka severní a východní strany vestibulu spěje od severu do finále.
- E1+E2: V E2/JTT separační fólie, do E1 se, jak už řečeno, lije podkladní beton. V dálce jsou vidět na stropě E6 tři duté sloupové sondy.
... naopak bych řekl, že je mezi bedněním vidět ta modrá izolační páska, která js dává mezi dilatace
Procházející dráty sice taky nevidím (možná se blbě dívám), ale myslím, že tahle modrá páska se vkládá právě do pracovní spáry, ne do dilatace. Stejná je i naproti: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ewsIndex=1 . Do dilatací se IMHO vkládá podstatně širší a tlustší, černá (zahlíd jsem ji někde v nějaké starší galerii). Snad se nepletu.
... do E1 se, jak už řečeno, lije podkladní beton.
Měl jsi tedy pravdu. A nemohlo by ve věci toho schodku jít o zvětšení konstrukční tloušťky stropu s přibývající hloubkou tunelu? Pakliže projektant z nějakého důvodu chtěl, aby mu stropy lícovaly shora...
A nemohlo by ve věci toho schodku jít o zvětšení konstrukční tloušťky stropu s přibývající hloubkou tunelu? Pakliže projektant z nějakého důvodu chtěl, aby mu stropy lícovaly shora...
Jenže i kdyby chtěl snížit tloušťku stropu, nemusel vytvářet schod. Stačilo podlkladní beton diletace E2 mimimálně vyspádovat a bylo by po schodu. Myslím, že to bude jedna z těch záhad, která se většinou objasní až po úplném dokončení, nebo taky vůbec ne.
Jenže i kdyby chtěl snížit tloušťku stropu, nemusel vytvářet schod. Stačilo podlkladní beton diletace E2 mimimálně vyspádovat a bylo by po schodu. Myslím, že to bude jedna z těch záhad, která se většinou objasní až po úplném dokončení, nebo taky vůbec ne.
Změna skokem je projekčně i realizačně jednodušší a ničemu nevadí. Ale jinak máš pravdu, snad se to časem vyjasní.
Zasypávají a vápní G1 a 2. Něco se betonuje v jámě "objektu únikového východu" (dle popisu fotky na tunelblanka).
Dnes betonují spodní část stropu dilatace ?? . Jó - kdybych se tak v těch schématech vyznal - je to tuším třetí dilatace od východního konce jámy. Některý z odborníků určitě doplní.
Je to D1 stavby 0079 a patří vlastně už do vedlejšího tématu. Mimochodem - poznámka k tomu: jak jsem se tu přel, že výztuž jde skrz bednění, omlouvám se. Nejde, podíval jsem se v sobotu pořádně na místě. Přesto je zajímavé, že D1 nemá armovaná svislá čela jako ostatní dilatace, a to ani na jedné straně. To mě právě zmátlo.
Slepenice - sobota 1.5., neděle 2.5., pondělí 3.5.
Povrchy:
- To, co jsem považoval za zásyp stropu dilatačního dílu A, zatím zásyp není. Tohle místo je používáno jako mezideponie a přípravna pro zásyp vestibulu. Zemina se postupně rozvrství, provápní a pak teprve použije pro zásyp. Zdá se, že vápnicí stroj by do jámy k vestibulu nezajel, proto se to provádí tímhle způsobem.
- Na konci rýhy ve zhutněném pásu vznikla širší jáma.
- Asfaltovou vrstvu izolace vestibulu dnes někdo přikryl fólií. Nejsem schopný posoudit, jestli je to ochrana proti dešti nebo další vrstva.
- Revize a překládky kabelů, které jdou jižním chodníkem od ulice Pod Valy až ke Špejcharu, probíhají i u východu z podchodu směr Tesco, vynechaný úsek je tam redukovaný na minimum.
Jámy:
- Podle včerejší oční kontroly zbývá v jižní stěně vjezdové rampy poslední lamela poloviční délky, v severní toho chybí podstatně víc - zhruba polovina. V nejvýchodnější části rampy leží separační fólie.
- Zásyp vestibulu od západu pokročil minimálně do poloviny výšky.
- Přizdívka vestibulu je od severu hotová a v jámě je uklizeno. To mě vede k otázce, jakým způsobem se bude hutnit zásyp - válec, který hutní od západu, tam nemá jak vjet.
- Něco se dělalo i v neděli u východních schodů, co, to nejsem schopný odhadnout.
- E1+E2: v dilataci E2 je hotová spodní vrstva včetně čel a v JTT jsou připravené první kozlíky, v E1 ještě není separační fólie.
- Asfaltovou vrstvu izolace vestibulu dnes někdo přikryl fólií. Nejsem schopný posoudit, jestli je to ochrana proti dešti nebo další vrstva.
no nevím, školy nemám... ale mě to přijde jako frézování vozovky...
Už jsem to opravil, děkuju. Ani jsem si neuvědomil, že už se s tím kouskem s**ou dva měsíce...
Vjezdová rampa od východu pokladájí armaturu a připravují podklad pro další dilataci.
Vypadá to, že stěhují svařovnu armokošů na zbytek chodníku u archivu.
- Asfaltovou vrstvu izolace vestibulu dnes někdo přikryl fólií. Nejsem schopný posoudit, jestli je to ochrana proti dešti nebo další vrstva.
Jedná se o geotextilii. Takže to bude nejspíš další vrstva, která má chránit izolaci.
No konečně, zase je vidět na dno jámy. Zaclánějící buňka je pryč....
Slepenice - úterý 4.5.
Povrchy:
- Na stropě tunelu minimální změny. Asi kvůli dešti. Akorát vložili kabely do rýhy.
- Pokroky nastaly na stropě vestibulu tam, kde byl jeřáb. Odškrabuje se povrch.
- Pokročilo se i v izolaci stropu pod jižní vozovkou MH. Skutečně je to geotextilie, už je zasypávána a objevily se i L-profily pro provizorní jižní vozovku. Od západu, od východu.
- Zahlídl jsem ukládat i červený husí krk do opravovaných a překládaných kabelů v jižním chodníku MH.
Jámy:
- Na vestibulu od severu/východu žádná změna, ani zásyp od západu se nepohnul.
- E1+E2: v E2 jsou kozlíky v STT i JTT.
Mezi E1-E2 je z podkladního betonu vytvarovaný náběh, takže je to opravdu změna tloušťky stropu.
Vjezdová rampa u Archivu - první část se armuje, výztuž napojují k hotové desce šroubovacími spojkami
G1-2 se zasypává.
Vjezdová rampa u Archivu - první část se armuje, výztuž napojují k hotové desce šroubovacími spojkami
Tak to mě překvapuje, že tam není rozhraní dilatací.
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.192 s, vykonaných příkazů: 79.