Re: MÚK Malovanka III.Q 2009
Za chvíli zavřou Patočkovu do centra a bude po problému
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » MÚK Malovanka III.Q 2009
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Za chvíli zavřou Patočkovu do centra a bude po problému
A vi uz nekdo jak dlouha ta chvile jeste bude? Respektive - vi se k tomuhle useku uz neco blizsiho? Diky.
Mne by se teda vic libila 3. faze v tomhle provedeni: http://stanleyk.net/fotky/alternativa_malovanka.jpg (neumim to nakreslit tak pekne, ale snad se to z toho da pochopit...). Ma to tu velkou vyhodu, ze by se to obeslo zcela bez SSZ, akorat nevim, zda by to obyvatele Parlerovy / Nad Panenskou rozdychali a musel by se tam trochu zbagrovat ten svah, ale to je prace tak na pul dne... Mozna by byl problem se nacpat na rampu C...
Navic se to mnohem vic blizi finalnimu stavu a teoreticky by se mohla zacit i kopat rampa E.
Když si tam představíš i cesty z Břevnova do Dejvic a do SAT, vyjde ti tam mnohem víc křížení, kde by byly potřeba semafory. Podle mě je to podle plánu optimální.
Za chvíli zavřou Patočkovu do centra a bude po problému
Za chvíli zavřou Patočkuvu celou křižovatku, a to bude mazec
Když si tam představíš i cesty z Břevnova do Dejvic a do SAT, vyjde ti tam mnohem víc křížení, kde by byly potřeba semafory. Podle mě je to podle plánu optimální.
Cesty z Brevnova do Dejvic a do SAT jsou zelenou sipkou... Nebo jsem snad na nejaky smer zapomnel?
No vidíte, jedna letecká fotografie a c ose s ní dá užít zábavy
Mně by dvoupruhové C přišlo taky fajn. A když ho porovnám např. se stávajícím E, kde dva pruhy jsou, přijde mi stejné. Proč jinak jsou vlastně ty rampy tolik široké, když po nich má vést jen jeden pruh (viz. také vizualizace)?
Jenik napsal:Když si tam představíš i cesty z Břevnova do Dejvic a do SAT, vyjde ti tam mnohem víc křížení, kde by byly potřeba semafory. Podle mě je to podle plánu optimální.
Cesty z Brevnova do Dejvic a do SAT jsou zelenou sipkou... Nebo jsem snad na nejaky smer zapomnel?
Mě se předtím ta zelená nenačetla, promiň (mám nějak zas.všivenej počítač). Technicky: směr Břevnov-Dejvice bych táhl rovně až do myslbkovy (ne kostrbatě přes chodníky a pravoúhlými zatáčkami) problém - most má jen jeden pruh, v Myslbekově křížení s tramvají (bez semaforu). Rampa C/A: nakonec bude částečně obousměrná, ale teď potřebují prostor na stavbu opěrky mezi A/F a dokončení opěrky mezi A/C až k portálu, takže ji nemůžou otevřít celou (hlavně most přes hlavní trasu - nepozorní řidiči by padali do výkopu). Takže opravdu: Podle mě je to podle plánu optimální.
Uzavření Patočkovy má být od 4. ledna 2010, pokud se nepletu.
Házet takhle přesné termíny z tolik vzdálené budoucnosti...
Jakej je zdroj?
Vycházel jsem samozřejmě z harmonogramu:
http://mo.ttnz.cz/informace/harmonogram … i-omezeni/
Proč jinak jsou vlastně ty rampy tolik široké, když po nich má vést jen jeden pruh (viz. také vizualizace)?
Protože oddělená větev čehokoliv, delší než 20 m, musí mít šířku na dva pruhy, kvůli možnosti objet stojící překážku.
urorkinator napsal:možná otázka mimo, ale když se pomalu blíží 3.fáze, nevíte jak se přesně bude jezdit?
bude to třeba takhle? http://u-heaven.com/files/malovanka_dop … _faze3.jpg :-)
jinak ad ty letecký snímky jsou pěkný :-) kdo/jak je vykouzlil?Podle plánku třetí fáze to přesně tak opravdu má být. A kde jsi vzal takový hezký obrázek, pochopitelný i pro lidi, co neumějí mapy?
Nevzal nikde, to jsem vyrobil (Paint Shop Pro) :-)
Mne by se teda vic libila 3. faze v tomhle provedeni: http://stanleyk.net/fotky/alternativa_malovanka.jpg (neumim to nakreslit tak pekne, ale snad se to z toho da pochopit...). Ma to tu velkou vyhodu, ze by se to obeslo zcela bez SSZ, akorat nevim, zda by to obyvatele Parlerovy / Nad Panenskou rozdychali a musel by se tam trochu zbagrovat ten svah, ale to je prace tak na pul dne... Mozna by byl problem se nacpat na rampu C...
Navic se to mnohem vic blizi finalnimu stavu a teoreticky by se mohla zacit i kopat rampa E.
podle mě Ečková rampa zůstane nějaký čas ještě zakrytá, podle mě do té doby, než začnou dělat propojení Myslbekovy a Malovanky :-), jinak varianta Paléřova/Nad Panenskou mi přijde hlavně pro autobusou dopravu docela nešťastná a podle fotek od Honzy Mynaříka by to mělo být jak jsem to odhadoval
pegodlas napsal:Proč jinak jsou vlastně ty rampy tolik široké, když po nich má vést jen jeden pruh (viz. také vizualizace)?
Protože oddělená větev čehokoliv, delší než 20 m, musí mít šířku na dva pruhy, kvůli možnosti objet stojící překážku.
No a toto je důkaz toho. že 2 prozatímní pruhy by se tu rampu vešly:)
Tak nám najeli asfaltéři na nový kousek silnice hned pod kamerou, vypadá to, že se tudy asi od srpna bude už jezdit
Tak nám najeli asfaltéři na nový kousek silnice hned pod kamerou, vypadá to, že se tudy asi od srpna bude už jezdit
k převedení dopravy by mělo dojít k 31.7.2009, tak uvidíme zda tomu tak bude
dolik63 napsal:Tak nám najeli asfaltéři na nový kousek silnice hned pod kamerou, vypadá to, že se tudy asi od srpna bude už jezdit
k převedení dopravy by mělo dojít k 31.7.2009, tak uvidíme zda tomu tak bude
Diky za zpravu,vypada, ze 31.7. jak rikas to asi stihnou
na nově vznikající komunikaci se již pokládá první asfaltová vrstva
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 5.jpg.html
V jak velkém rozsahu je nová komunikace definitivní? Na záběru kamery vlavo v rohu je již kamenný obrubník, ale např. na druhé straně není žádný.
V jak velkém rozsahu je nová komunikace definitivní? Na záběru kamery vlavo v rohu je již kamenný obrubník, ale např. na druhé straně není žádný.
Ve velkém. Kolem ohrady bud eprovizorní přejezd podle fáze 3, jinak už jsou obrubníky definitivní. Viz fotky Honzy Mynaříka http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 … s/124.html
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 9.jpg.html
Co se změnilo na tomto obrázku?
Dnes se finešerovala druhá vrstva vozovky, uprostřed v brýlích nám malují vodorovné značení, a ráno po osmé se před kameru přisli předvést všichni přítomní zaměstnanci:).
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 9.jpg.html
Co se změnilo na tomto obrázku?
Dnes se finešerovala druhá vrstva vozovky, uprostřed v brýlích nám malují vodorovné značení, a ráno po osmé se před kameru přisli předvést všichni přítomní zaměstnanci:).
Mohu potvrdit, že je namalováno značení. Je to vidět i z kamery. Jinak pod mostem MUK Malovanka v nájezdu do SAT je vše připraveno také. Pouze odstranit zátarasy a může se jezdit. Horší je to s nájezdem na rampu do SAT od Letné. Tam jestě trošku práce zbývá.
Horší je to s nájezdem na rampu do SAT od Letné. Tam jestě trošku práce zbývá.
Tam si to si vyžádá nějaké dílčí změny v dopravě, ale uvidíme... Už se nám to blíží
Že by poslední vrstva asfaltu...
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 8.jpg.html
Že by poslední vrstva asfaltu...
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 8.jpg.html
Ještě ne, ještě jedna vrstvička přijde.
A na horním konci rampy A teprve válcují podklad.
dnes pokládají definitivní vrstvu asfaltu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 5.jpg.html
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 11 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » MÚK Malovanka III.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.183 s, vykonaných příkazů: 87.