Re: Prašný most - co se děje v jámě :)
A smysl trámů je taky jasný, vynášejí sloupy podzemního parkoviště, které budou nad samotným tunelem
horní deska je zároveň podlaha parkoviště
dutiny snad budou přístupné pro revizi?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - co se děje v jámě :)
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
A smysl trámů je taky jasný, vynášejí sloupy podzemního parkoviště, které budou nad samotným tunelem
horní deska je zároveň podlaha parkoviště
dutiny snad budou přístupné pro revizi?
A smysl trámů je taky jasný, vynášejí sloupy podzemního parkoviště, které budou nad samotným tunelem
horní deska je zároveň podlaha parkoviště
dutiny snad budou přístupné pro revizi?
Ne je to klasický lehčený strop, ze statických důvodů potřebujete výšku konstrukce, ale kdyby byla deska plná, tak má tak velkou váhu, že se sama těžko unese.
Navíc váha konstrukce je koncentrována jenom do několika málo míst (kvůli rampám) a podloží není nic moc...
Tak jakto, že se trámový strop nedělal na Letné, když tam je těch pater garáží víc než na PM, tedy nutná vyšší nosnost? Kvůli lepšímu podloží? Tam byla tuším v celé jámě břidlice.
Hornina trochu lepší, strop tenčí, projektant jiný... Bůh ví...
Menší rozpětí polí, použití předpínání..... Prostě se rozhodli pro jiné řešení.
Aha, díky za informaci
každopádně základy sloupů garáží jsou do trámů zakotveny
Tak jakto, že se trámový strop nedělal na Letné, když tam je těch pater garáží víc než na PM, tedy nutná vyšší nosnost? Kvůli lepšímu podloží? Tam byla tuším v celé jámě břidlice.
Co si vzpomínám, tak na Letné se takto široké dilatace předpínaly. A na prašném mostě museli udělat jámu hlubší (proti původnímu projektu), takže je tam na strop více místa. Asi to takhle vyšlo levněji.
jel jsem okolo, tak jsem udělal i pár detailů
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 6.JPG.html
SJ 10,9,8 se úspěšně zasypávají. Na severní straně odstraňují i pažiny a odřezávají převázky, od východu v SJ 10 začali ořezávat zápory.
SJ 7 do poloviny položená izolace
SJ 6 jižní polovina stropu se dnes betonuje druhá vrstva (první byla v sobotu), severní polovina se armuje
S 5 má hotovou jižní stěnu
J 5+4 zdá se, že ještě nejsou hotové kanály
PG 3 armují se vnitřní stěny, špička ke čtyřce je zašalovaná a připravená k betonáži
PG 2 betonují trámy střední a severní části. V dutině nebudou myši, ale záchod
Fotky
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120312/
Díky Kasme
je zabetonována jižní část podlahy garáží a pár sloupů
pár fotek http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120320/
odbednili už několik garážových sloupů...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
a pár dalších kousků
jsem jel zas kolem, ale jen stručně
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120322/
SJ10 a 9 jsou zasypané až nahoru
SJ8 a 7 se zasypávají
SJ6 má zabetonované oba stropy
S5 a 4 dneska betonují (snad) poslední ze středních stěn
J5 na kanály není vidět, jižní stěna ještě není vyarmovaná
J4 má pravděpodobně hotové kanály, jižní stěna je vyarmovaná
PG3 má zabetonovanou severní stěnu JTT, jižní stěna STT je zašalovaná
PG2 má hotový strop, jižní polovina sloupů hotová, začíná se bednit první strop garáží
PG1 nemá viditelné změny kromě zálivky
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120326/
díky kasme
to jsem zvědav na čem ten strop bude držet...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.jpg.html
další Jeníkovo fotky http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120402/
díky
SJ10-7 po kasmeho mramorovou bábovku jsou zasypané.
SJ6 jsou do půlky zaizolované (stěny celé), na zbytku stropu je zatím skládka materálu
J5 sice ještě nemají ani zašalované stěny, ale už šalují strop, pozoruhodné!!!
S4 má zašalovaný strop
PG3 má zabetonované a odšalované všechny stěny, v JTT začali bednit strop
PG2 první strop garáží je skoro zašalovaný, čeká na zabetonování severní stěny. V jižní polovině je položená spodní výztuž
PG1 je už skoro neviditelná
A Kasme byl zase rychlejší než já
Stavba 9515
V současné době se provádí:
Jáma Myslbekova, VZT a TGC1:
- proběhla přejímka armatury stropu ve střední části mezi STT a JTT a zahájena
betonáž
- provádí se armatura stěn S5, S7, S21 – směrem od S1
- osazena další úroveň izolace za severní stěnou, následně byla provedena další vrstva
zálivky popílkobetonem do úrovni stropu
- pokračuje provádění armatury dělící stěny ve VZT šachtě i kanálu
- předpoklad deaktivace kotev severní stěny jámy 15. – 30.9.2012 a bude předáno
staveniště Eurovii postupně po dokončení zálivky jednotlivých stropů
Definitivní ostění v tunelech a VZT kanále:
- v JTT se provádí: armatura HK – sekce č. 53 a 54; armatura dělící stěny 12 – VZT;
VZT šachta – armatura blok sekce č. 3 a 4
Jáma Prašný most:
- v úseku PG2 dokončena betonáž sloupů 3. PP a následně zahájena montáž bednění
stropu a armatura stěny na stropě garáží (sever)
- v úseku PG3 (STT) dokončeno bednění středové stěny, dokončena betonáž strůpků
nad čerpací jímkou
- v úseku PG1–PG3 proběhlo dne 2.4.2012 předání pracoviště mezi INŽ, MTS a ČKD
PRAHA DIZ , od 3.4.2012 zahájen návoz materiál - realizace rozvodů kanalizace
v termínu 2.4. – 15.4.2012
- v úseku SJ8 – 7 dokončen zásyp včetně hutnění, zavezen materiál na zásypy dalších
úseků (štěrkopísek)
- v úseku SJ6 provádí se pokládka hydroizolace na stropě a na severní stěně svisle
- v úseku S5 zahájena montáž bednění stropu
- v úseku J5 vybetonován základový blok, realizováno bednění první části středové
stěny, provedena armatura druhé části středové stěny
- v úsecích S, J 4 – 5 navýšena izolace pro možnost pokračování zálivky
popílkobetonem
- v STT pokračuje osazování štěrbinových žlabů a obrubníků včetně podbetonování
- od portálu PM směrem k TP 1.3b dokončen ochranný definitivní nátěr horní klenby
definitivního ostění (MTS D5 provedlo lokální opravy narušené struktury povrchu
horní klenby – nátěr bude realizován v rámci pokračování natěračských prací). Ze
strany správce stavby bude provedeno kontrolní měření tl. realizovaného nátěru.
- v úseku mezi tunelovými propojkami proběhlo dne 2.4.2012 mytí povrchů před
provedením def. nátěrů HK – přejímka povrchů HK pod nátěry sekce č.16-37 proběhla
dne 3.4.2012
Zahájení odtěžování rampy č. 3 je stanoven na 06/2012.
Výdechový objekt Octárna:
Bude proveden v souladu s Usnesením č. 14 Rady MHMP ze dne 10.1.2012.
Předpoklad zahájení v 09/2012.
Most Svatovítská
Definitivní povrchové úpravy mostu – teracco. Do 30.4.2012 bude proveden zkušební vzorek def. úpravy zábradlí na betonovém panelu, budou pozváni památkáři a TSK na rozhodnutí, zda tato úprava je vyhovující.
Výluky tram:
Totální výluka tramvaje na def. křižovatku Prašný most 1.7. – 30.9.2013.
Výluka TT v úseku Prašný most – Brusnice od 1.4. – 30.9.2013.
J5 nyní NEMÁ zašalovaný strop, asi se opravdu spletli
zato má zašalovanou (a možná i zabetonovanou) jižní stěnu, severní ještě ne
S5 vypadá,, že má komplet stěny
J4 má pro změnu hotové bednění stropu
a S4 taky
PG3 pokračuje s bedněnám stropu, v JTT je asi do poloviny, ve střední části připravené stojky a příčníky
PG2 pokručuje strop garáží, severní stěna hotová, bednění hotové, nad JTT zabetonováno, střed a sever spodní vrstva výztuže; v jižní části už je i většina sloupů dalšího patra vybetonovaná a jižní stěna zašalovaná (možná i zabetonovaná)
A fotky Kasme vyvolal rychleji, než jsem to napsal
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120409/
Dík
SJ6 mezi šestkami je zalito
J4 vyarmováno, zašalováno, uklízí se na betonáž
S4 vyarmováno, čeká na obednění
PG3 jih a střed se armují, na severu začalo bednění
PG2 první strop komplet; většina sloupů dalšího patra hotová, severní stěna vyarmovaná, čeká na bednění. Od jihu zabedněna asi polovička stropu a armuje se.
PG1 není vidět, ale něco na jihu zalévají.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120417/
Díky Kasme
dvě pumpy betonují strop garáží
dvě pumpy betonují strop garáží
Nevíte někdo proč je strop J5 tak vyboulen?
Prostor pro ventilátory
Zde je to vidět zespodu (na Hradčanské)
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … hoto=12243
Když mě nepředběhl Kasme ani ofi stránky
Před Kadetkou je zasypáno na pláň pod vozovky, jsou tam porůznu výkopy - asi kanalizace, a vytyčené trasy.
Tunely jsou všechny hotové a izolují se.
PG3 - chybí poslednách pár filigránových panelů na severu, od jihu se armuje
PG2 - Dneska se betonuje část posledního stropu
Začali odtěžovat výjezdovou rampu
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … st/120605/
A když chci přilepit fotky, tak už všude jsou
Díky Kasme
Před Kadetkou v poklidu bagrují nějaké sítě, asi kanalizace.
PG2 a PG3 budu mít poslední strop výškově odskákaný, asi podle konečného terénu.
Východní část PG3 se isoluje a zasypává, ale k čemu je to okno a vrata?
Na severu se takí iizoluje a zasypává.
Na jihu bagrují a betonují výjezdovou rampu.
PG1 - armuje se strop !!
Na severní vozovce MH dělají pomaličku definitivní konsrukce vozovky, zatím ale spíš ještě něco hrabou.
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Prašný most - co se děje v jámě :)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.198 s, vykonaných příkazů: 80.